• 1
  • 2
2007-01-26, 13:02
Medlem
Som topicen, efter att jag tänt upp en lite rackare så blir mitt piss grönt?! O nej jag e inte färgblind o så bäng att jag inte ser skillnaden.. Detta är nåt som jag aldrig varit med om tidigare utan har hänt d senaste halvåret lr nåt sånt... Någon som har nåt bra svar på varför d blir så här? Oftast också bara när jag röker brunt...
2007-01-26, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Estebanovich
Som topicen, efter att jag tänt upp en lite rackare så blir mitt piss grönt?! O nej jag e inte färgblind o så bäng att jag inte ser skillnaden.. Detta är nåt som jag aldrig varit med om tidigare utan har hänt d senaste halvåret lr nåt sånt... Någon som har nåt bra svar på varför d blir så här? Oftast också bara när jag röker brunt...

Hade för ett tag sedan en burk vitaminer som hette typ "Daily 1" eller nåt liknande, tog jag en på morgonen så pissade jag grönaktigt resten av dagen.
2007-01-26, 13:06
Medlem
Bacc2Schools avatar
Citat:

låter inte riktigt bra, har själv aldrig varit med om det vad jag vet
2007-01-26, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bacc2School
låter inte riktigt bra, har själv aldrig varit med om det vad jag vet

Nä känns inte riktigt helt 100, har tänkt starta tråden ett par månader nu men thc är ju minnets bästa vän så d tar lite tid att komma ihåg
2007-01-26, 13:09
Medlem
Xombies avatar
jag pissade blått när ja åt nått blått pulver ja hitta i skolans Kemikalie skåp i 9an
2007-01-26, 13:11
Medlem
Bacc2Schools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xombie
jag pissade blått när ja åt nått blått pulver ja hitta i skolans Kemikalie skåp i 9an

grattis
2007-01-26, 13:13
Medlem
Xombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacc2School
grattis

tack
2007-01-26, 13:15
Medlem
Citat:

Jag rökte i 4 år dagligen och de sista 2 åren har jag för mig så pissade jag också grönt, kanske för att jag rökte mer de sista 2 åren..
Det känns ju lite knepigt när man står där, men jag tror inte man kan räkna det gröna pisset till de allvarligare skadeverkningarna...
2007-01-26, 13:16
Medlem
Kricas avatar
Citat:

Jag tvivlar starkt på att ditt urin är grönt för att du rökat för mycke grönt haha Å inte brunt heller för den delen :P
2007-01-26, 13:38
Bannlyst
Mitt piss brukar också vara grönaktigt när jag röker mycke intensivt, det är nog knappast farligt iaf.
2007-01-26, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Jag tvivlar starkt på att ditt urin är grönt för att du rökat för mycke grönt haha Å inte brunt heller för den delen :P

För mycke har jag inte sagt, alldeles lagom tycker jag själv iaf...
Att jag pissar grönt för att jag röker behöver jag ju inte fråga för d vet jag ju själv, undrade mer varför d blir så?
Att jag kommer dö dom närmsta dagarna av detta tror jag inte heller, men tyckte bara att d va konstigt att man pissa grönt o blev nyfiken på om d är vanligt o som sagt varför d blir så?

Hade inte startat en tråd om d va så att d blev lite grönt EN gång utan detta har hänt typ varje gång d senaste halvåret, men har aldrig hänt tidigare sedan jag börja röka o d ett par år nu.... O jag röker inte mer nu, snarare tvärtom...
2007-01-26, 14:15
Medlem
muminporrs avatar
Har ni testat att dricka det?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in