• 1
  • 2
2007-01-26, 11:08
Medlem
Kommer inte igång med någonting, tre starka koppar kaffe ger bara bi-effekterna av koffein typ.

Finns det inget man kan göra för att pigga upp sig och komma igång i skallen?
Driver c-vitamin ur THC? Hjälper en rask promenad för att piggna till?

Jag är bara såå ENORMT TRÖTT vilket blir irriterande för alla människor runt mig eller som jag har möten med.

Vill bara sova
Citera
2007-01-26, 11:12
Medlem
WaRs avatar
Dra en lina tjack

Skämt åsido, det finns mig veterligen inte mycket att göra. Se till att inte röka på kvällen om du blir trött av det, och har saker att göra dagen därpå. Segheten brukar gå över vid lunch för mig om jag rökt innan jag lagt mig.
Citera
2007-01-26, 11:13
Medlem
Gör lite armhävningar?
Citera
2007-01-26, 11:15
Medlem
Här välkomnas inte några tips på amfetamin eller kokain, BTW!
Citera
2007-01-26, 11:17
Medlem
Tack för så snabba svar!

Citat:
Ursprungligen postat av WaR
Dra en lina tjack

Skämt åsido, det finns mig veterligen inte mycket att göra. Se till att inte röka på kvällen om du blir trött av det, och har saker att göra dagen därpå. Segheten brukar gå över vid lunch för mig om jag rökt innan jag lagt mig.

haha fan för alla tips om tjack ;D vad är det för hemska tankar som redan snurrar i mitt huvud liksom?? Tjack vill jag hålla mig borta från ..

("men.. ja samtidigt så vore det ju riktigt härligt med en liten liten lina bara, det är väl inte så farligt?... Äsch, en till skadar inte... Ahhh..!! ... En liten jävel innan jag går nu bara, spillerill om jag redan är lite försenad det kompenserar jag med mitt goda humör!")

Du har rätt i att man kanske inte borde röka på kvällen, men jag hade glömt bort hur seg man blir dagen efter.. Hade inte rökt på länge

Provar en morgonpromenad
Citera
2007-01-26, 11:21
Medlem
Playcontrols avatar
Jag kallar det karma.
Citera
2007-01-26, 11:22
Medlem
Xombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Röksvamp
Tack för så snabba svar!

haha fan för alla tips om tjack ;D vad är det för hemska tankar som redan snurrar i mitt huvud liksom?? Tjack vill jag hålla mig borta från ..

("men.. ja samtidigt så vore det ju riktigt härligt med en liten liten lina bara, det är väl inte så farligt?... Äsch, en till skadar inte... Ahhh..!! ... En liten jävel innan jag går nu bara, spillerill om jag redan är lite försenad det kompenserar jag med mitt goda humör!")

Du har rätt i att man kanske inte borde röka på kvällen, men jag hade glömt bort hur seg man blir dagen efter.. Hade inte rökt på länge

Provar en morgonpromenad

köp koffein tabletter
Citera
2007-01-26, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Playcontrol
Jag kallar det karma.

Vet inte om du menade att vara spydig.. men jag håller fan med, oavsett
Citera
2007-01-26, 11:24
Medlem
Blue_berrys avatar
Rök en till holk, då vaknar man ordentligt.
Citera
2007-01-26, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xombie
köp koffein tabletter

Nja jag gillar kaffe mer, får mer "koffein-rush" av svart kaffe än koffeinpiller... om du vet vad jag menar.

Men sen sitter man o darrar/skakar med rastlösa ben osv, så man ser påtänd ut, och jag oroar mig så jävla lätt över ALLT när jag fått för mycket centralstimulantia i mig... Har en tendens att bli nervös lätt av för mycket sånt liksom.
Citera
2007-01-26, 11:26
Medlem
Playcontrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Röksvamp
Vet inte om du menade att vara spydig.. men jag håller fan med, oavsett

Nej det var inte menat att vara spydigt, men jag har inte själv kommit på nåt sätt att göra det bättre så man inte är så trött dagen efter, och man får nåt gott dagen innan och så blir man trött dagen efter.. lite som karma
Citera
2007-01-26, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blue_berry
Rök en till holk, då vaknar man ordentligt.

Aaa kan hända Fast risken finns ju också att man blir lite seg eller dagdrömmande.. Motsatsen till vad jag vill ha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in