2007-01-24, 08:12
Medlem
tattoosandbeers avatar
Denna bild hade tidningen City förut i sin logga, men hittar ingen bra bild med bra upplösning då allt ska användas som ram till en vägg målning.

Så är det någon er som sitter på denna bild i bra upplösning? Färg spelar som sagt ingen roll, söker endast efter sthlms silhuetten snälla hjälp mig, jag bifogar en länk som visar vad jag söker

http://img219.imageshack.us/img219/5024/city1qg.jpg
Citera
2007-01-24, 09:38
Medlem
Jag kan inte hjälpa dig med en bild, men däremot med en länk till en sida där du säkert kan få hjälp.
Lycka till.
Citera
2007-01-24, 10:38
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Jag kan inte hjälpa dig med en bild, men däremot med en länk till en sida där du säkert kan få hjälp.
Lycka till.

Tackar, ska prova lyckan där å
Citera
2007-01-24, 10:51
Medlem
DXVs avatar
Leta upp en .pdf av tidningen där bilden är med, då kan du enkelt plocka ut den med hjälp av adobe illustrator! Kan hjälpa till om programmet är främmande för dig
Citera
2007-01-24, 11:09
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXV
Leta upp en .pdf av tidningen där bilden är med, då kan du enkelt plocka ut den med hjälp av adobe illustrator! Kan hjälpa till om programmet är främmande för dig

Ja du får gärna hjälpa mig med hela biten Jag kan fan inte ens hitta en pdf fil på blaskan ens *måste vara blåst* men om du kan får du som sagt gärna hjälpa mig!
Citera
2007-01-25, 11:37
Medlem
tattoosandbeers avatar
Ingen som vet vart den kan finnas? söker som en galning men kan ej hitta något
Citera
2007-01-25, 13:14
Medlem
Coltraners avatar
Illustrera helt enkelt av bilden i Illustrator så kan du själv bestämma storlek på den sedan då Illustrator är vektorbaserat. Borde gå på en timme ungefär om man gör det lite slarvigt, bilden är väldigt lätt att illustrera. Om du inte vet hur man gör så är det en annan femma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in