2007-01-24, 00:57
Medlem
Sveriges mest gåtfulle man.

Himla mysterium, själva lädergrejen, som jag minns det så började han med att sälja hallucinogena preperat. Den looken, och det jag såg från intervjun i dokumäntären om droger på Internet, så verkade han som en ganska kylig gangesterlirare, verkade inte som någon hippie direkt. Var extremt defensiv. Inte så lyckad intervju.

Undrar dock hur han är annars, privat, vad han har för bakgrund, vart är han uppväxt?. Har han blivit rik av cyberacid, bor han i villa, o har fina bilar, fruga, barn? Varför läder?

Personligen har jag inget emot cyberacid. Tycker det kommit väldigt kvalitiva saker på sistone som Pulse3,N-Ethyl-2CB,MDPV,o kanske Phenazepam (inte provat). Gillar att det är gratis frakt från 300kr. Det suger fett på ND att de tar förutom de hutlösa priserna, o allt junk det säljer, 100kr för skicka ett lite brev för en produkt som man betalt i förskott. Jaja, ska inte get out scoop här. hehe

Någon som vet nått?
Citera
2007-01-24, 01:05
Bannlyst
När allas vår käre LäderLasse är på tal måste jag passa på att ställa en fråga.

Finns det någon konkret fakta som säger att LL, som han nu så fint kallas, faktiskt äger merparten av dessa hemsidor?

//Dr.Shpongle
Citera
2007-01-24, 01:14
Medlem
A-Dmps avatar
Om jag inte är helt ute och cyklar driver han också hemsidan www.synd.nu. Kan vara någon annan adress, jag är inte hundra, men det var ett forum för porr som senare blev avgiftsbelagt (är folk intresserade kan jag tipsa om www.babeindex.dk - toppensida).
Citera
2007-01-24, 01:25
Medlem
maiden_666s avatar
ja han äger sidan synd.nu, och innan länkades det till olika hemsidor som sålde RC droger och sådant..så troligen äger han flera...
Citera
2007-01-24, 09:26
Medlem
Fisk_den_tredjes avatar
Farbrorn med läderbyxorna äger i princip alla lagilga drog sidor utom henkes
Citera
2007-01-24, 12:03
Medlem
Här är ju intervjun;
http://www.youtube.com/watch?v=eXj2-TsUK_4

Finns med Henke okså, verkar ju vara en as chill snubbe ^^
Citera
2007-01-24, 12:23
Medlem
seloots avatar
Fyfan va knäckt han blev i intervjun
Citera
2007-01-24, 14:13
Medlem
pilatuss avatar
"Droghandlare Lars Bergqvist", vilken titel alltså! ;D
Citera
2007-01-24, 16:08
Medlem
grens avatar
Jag kan tillägga att han för några år sedan gjorde försök att köpa Magiska Molekyler, vilket dock nobbades. Inga priser nämndes.
Citera
2007-01-24, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pilatus
"Droghandlare Lars Bergqvist", vilken titel alltså! ;D

"Apotekare Lars Berqvist" skulle ju klingat finare.
Citera
2007-01-24, 16:59
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Shpongle

Finns det någon konkret fakta som säger att LL, som han nu så fint kallas, faktiskt äger merparten av dessa hemsidor?

//Dr.Shpongle

Mjo, minns inte nån sån sida, men det finns sidor där man kan kolla vilka som äger olika domäner(/vars de är reggade).
Och där har det uppkommit ett par sidor som var reggade till lasse, sen har han några olika konton som kopplar ihop hans olika sidor(ND hade förr samma som CA och rimonabant, nu har ND och rimonabant bytt, men de har samma nummer..om de inte är ändrat nu igen )
Citera
2007-01-24, 18:45
Medlem
pilatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Shpongle

//Dr.Shpongle

www.whois.org kan du kolla upp domäner och dess ägare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in