2007-03-07, 21:20
Medlem
Blizzardstorms avatar
Jag köper mina ephedra supertabs 1500mg på www.bantanu.se
Så ligger de under energizer..Och nog är det ephedra i dom allt.Jag är som en duracellkanin om dagarna
Citera
2007-03-08, 02:10
Medlem
Robroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuve
Ja de skulle vara underbart om du kunde göra det!!
hör av dig när du gjort det =)

Detta säger väl en hel del om vad stacker.se säljer:

"Jag beställde från Stackers.se. Bara inse att jag blev blåst. Beställde sen "samma" produkt från en annan sida. Var en helt annan grej."

Kan det vara så att du jobbar för eller har ekonomiska intressen för stacker.se
Citera
2007-03-08, 09:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robroy
Detta säger väl en hel del om vad stacker.se säljer:

"Jag beställde från Stackers.se. Bara inse att jag blev blåst. Beställde sen "samma" produkt från en annan sida. Var en helt annan grej."

Kan det vara så att du jobbar för eller har ekonomiska intressen för stacker.se

HAHA, verkligen inte. jag har ju själv beställt därifrån och känner mig blåst.. har käkat i 2 veckor nu. De där var ju svar ja fick ifrån deras KS när ja mailade dem.. =)

NU är jag ute efter att besätlla från annan sida och jämföra produkterna.. SEN blir de till att tokmaila stacker.se och ja,, vet inte vad! blir galen
Citera
2007-03-26, 16:45
Medlem
Stacker.se är BAJS.
Jag har käkat ephedra produkter tidigare så jag vet hur det smakar och luktar.

Beställde Stacker 2 från stacker.se för ett tag sedan, burkarna är inte smartlab utan wannabe smartlab. Men det var ephedra i dem. Smakade och luktade lakrits.

Nu beställde jag nya fast Stacker 8. Jävla sockerpiller. Blev storblåst. Det är nog bara koffein i dom. Luktade inget, smakade inget.

Så lita INTE på Stacker.se, visst du kanske får ephedra, men du kanske får sockerpiller med.
Citera
2007-03-26, 19:41
Medlem
Dyngraukmans avatar
Ephedra supercaps från Stackers.se

Jag käkar den som kommer från stacker.se...Ephedra supercaps...
Alltså jag vette fan om det är båg eller ej, är ju ingen direkt proffs på det över huvudtaget...
Har delat ut till polare osv som ville testa, och fan det har funkat helt bra varje gång...
En av mina test knaniner sa att han blev allmänt vispig och gestikulerade onödigt mycket, samt tyckte han att istället för prata hafsigt så var det fortfarande kontrollerat.

Jag själv till en början nervryckningar i skinkorna, kunde inte somna. Och var allmänt jävla crisp i huvudet trots mycket öl och en dags jobbande med övertid från 7-20. Tog en kapsell vid klockan 21.00...Jag jobbar som montör av värmepumpar, och därmed fikar jag sjukt mycket och vet verkligen hur en kraftig överdosering av kaffe känns. Och skillnaden mellan en kapsell och ett vanligt koffein rus är stor skillnad. Idag vid klockan 17.00 tog jag en, drog till gymmet, och jag måste säga att visst jag blev mycket mer pepp(vem vet, kanske bara var någon sorts psykes grej.) men jag tycker det kändes som det kom energi rus och nu typ 2½ timme senare måste jag säga att jag är väldigt jävla klar i huvudet och känner mig återhämtat och inte hungrig för fem öre!

En annan kompis som har en släng Adhd mådde mycket bättre och var fruktansvärt fokuserad för engång skull! Han har fått det utskrivet förut och sa att det var rätt grejer

2 andra kände inte av ruset speciellt mycket...eller dom reagerad inte på det speciellt, dom vart snarade inte aspackade den kvällen...

Min närmsta kompis blev enbart fruktansvärt pepp och vägrade sluta dansa!

Jag vet inte, antagligen så är det väl enbart placebo med socker piller eller koffein...Men jag tror knappast det, det jag känner just nu har jag absolut inget emot. Eller så är ävl några av pillrena sockerpiller men fan då får du väl kasta i dig en till helt enkelt och kanske får rätt?

Sen undrar jag hur äkta ephedra luktar för er som köpt det?
Citera
2007-03-27, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngraukman
Sen undrar jag hur äkta ephedra luktar för er som köpt det?

Om dina tabletter luktar/smakar lakrits, typ nästan exakt som lakrisal. Då har du fått ephedra. Du ska inte behöva köra upp ett piller i näsan för att känna "Jo dom luktar nog kanske lite lakrits". Utan dom luktar rätt starkt.

Jag har testat sockerpillerna jag fick, och visst man blev ju hispig/stirrig och fick en energikick. Men inte som riktig ephedra.
Citera
2007-03-27, 18:27
Medlem
Dyngraukmans avatar
Tyvärr så är jag snuskigt förkyld den här dagen så det känns lönlöst att försöka lukta på dom...men aja om det är som du säger båg, så får man helt enkelt köpa från en annan sida någon annan gång!
Citera
2007-03-27, 21:35
Medlem
Rocafellas avatar
Apotek24
Har nått som heter PURE E III. Där dom säger att det är rent effe
men men har inte testat det så jag vet inte
Citera
2007-03-28, 00:21
Medlem
mm också intresserad av dom, 58 mg rent efedrin i naturlig form står det att det ska vara, men Ephedra Supertabbs från bantanu.se är på 164mg efedrin.

Någon som har testat någon av dom???
Citera
2007-03-29, 16:00
Medlem
Dyngraukmans avatar
Okej nu öppnade jag en av dom här kappslarna och luktade på dom, har fortfarande inge luktsinne för näsa är typ igen täpt!
Men jag smakade lite på det och det var beskt som in i norden typ som kakao...
Kände inge direkt självklar lukt av någon men kan bero på näsan!
Citera
2007-05-24, 12:46
Medlem
Schizoids avatar

Är det någon som har en sida som FUNGERAR och som säljer efedra-produkter?
Verkar ju som att alla har lagt ner samtidigt. Blir tokig
Citera
2007-05-24, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schizoid

Är det någon som har en sida som FUNGERAR och som säljer efedra-produkter?
Verkar ju som att alla har lagt ner samtidigt. Blir tokig

Jag ska testa en! Återkommer med Pm om ett tag om hur det är med dem!
Finns det ingenstans man kan lämna in sina saker för att få det verifierat vad sakerna innehåller??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in