2007-05-26, 16:26
Medlem
trissels avatar
Jaa verkar som de är svårt att få tag på efedrin just nu. Vet bara två sidor som säljer de och mitt vanliga ställe som säljer 50mg Efedrina Level hade slut just nu. Så tyvärr blev de 30mg:are från en annan sida. Aldrig testat den sidan förut, hoppas på snabb leverans. Jag är också inresserad av efedrinsäljande sidor. PM någon?
Citera
2007-05-31, 16:08
Medlem
Ninjashultzes avatar
Köpte Stacker 2, 8 och fastnade slutligen för 10 på Naturens Droger tidigare. Fortsatte tills de tog bort produkterna men hänvisades till rimonabant.st och det funkade bra. Nu hittar jag inte den sidan längre och förra gången gick jag över till stacker.se, som sagt, det är INTE bra grejor där.

Problemet är att nu hittar jag INGEN sida som säljer, om någon vet något så klicka PM, schnell
Citera
2007-05-31, 17:07
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjashultze
Köpte Stacker 2, 8 och fastnade slutligen för 10 på Naturens Droger tidigare. Fortsatte tills de tog bort produkterna men hänvisades till rimonabant.st och det funkade bra. Nu hittar jag inte den sidan längre och förra gången gick jag över till stacker.se, som sagt, det är INTE bra grejor där.

Problemet är att nu hittar jag INGEN sida som säljer, om någon vet något så klicka PM, schnell

Har inte heller hittat de, vet dock en sida som säljer 30mg/tablett efedrin som funkar fint. Pm:a om du vill ha den i stället.
Citera
2007-05-31, 18:18
Medlem
Slår heldre i mig en panna med tjack... Efedrin är kasst!
Citera
2007-05-31, 23:15
Bannlyst
http://www.slv.se/upload/dokument/rapporter/mat_naring/analys_av_bantningsmedel_o_liknande_produkter.pdf? epslanguage=SV

Här har ni rapporten, kan ni se vilket av de preparat som finns kvar som det är dags att hamstra, innehåll i mg listas med!

Tack läkemedelsverket!
Citera
2007-06-01, 17:58
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c0ke
Slår heldre i mig en panna med tjack... Efedrin är kasst!

Smaken är som baken. Jag gillar efedrin!
Citera
2007-06-14, 00:49
Medlem
Antingen har alla tagit bort ephedra nu från sina butiker online
eller också är jag blind.

Får man inte posta länkar nu för tiden ?

Om någon kan ge tips om var man hittar typ Super Caps 1000/1500mg
eller liknade så bjuder jag på en burk - hm, får man skriva så...
Citera
2007-06-17, 08:21
Medlem
Wurstens avatar
Ja jävlar va svårt d va o hitta ephedra nu när dom fina efedrina level "försvann ur sortimentet" hehe

Nån som vet adress till någon shop så PM:a gärna!
Citera
2007-06-22, 17:02
Medlem
Ja suck, alla shopper jag känner till har antigen tagit bort det ur sortimentet, stängt, är offline, eller har tillfälligt stängt för ägarbyte. Jag som skulle ta itu med de sista kilona.

Någon som någon shop får gärna pm mig också.

Förresten liknar Synephrine Ephedra? Är det värt att beställa det istället?
Citera
2007-06-23, 00:41
Medlem
Jag hittade på 24hdiet punkt com. Är detta ett bra ställe att köpa från?

EPHEDRA 8% ……………… 300mg.
CAFFEINE …………………… 200mg.
WHITE WILLOW ………………75mg.
CAYENNE …………………… 50mg.
GINGER ……………………… 40mg.
Citera
2007-06-29, 20:38
Medlem
Har också svårt att hitta efedrin. :-(

Elefanten har något som heter heavy-E, men de säger inget om hur mycket efedrin det innehåller. Någon som vet eller tom testat?

Sedan har dom (och även az) ephedra-te; är det något att ha?? Vill ju helst ha små doser, typ 30-60mg effe åt gången (skall inte ha det till att banta, träna eller punda).
Citera
2007-06-29, 21:12
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Efedrin, e de nåt å ha de? Å knarka på alltså? Jag har bara blitt darrig, fått hjärtklappning, känt mig helstressad om jag tagit mycket. Men det är iofs bra mot rökhosta i små doser, som medicin asså...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in