2007-02-19, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gren
Kolla några inlägg längre upp så får du svar utan att behöva fråga. Kodordet är "koffein".

hmm, oki. Är det verkligen så? man har ju läst att många är verkligen nöjda med det dom beställt från stacker.se frågan är då om dom är orutinerad va gäller stackers, och tror dom fått riktiga grejor när dom i själva verket knaprar koffein.
Har ju naturligtvis lagt en order för 3 dagar sen från dem och nu fått mail om att paket är på väg, fan ska man gör då. skita i att hämta ut paketet, eller kan de va så att de är olika kvalite på grejorna så i vissa är de riktigt grejor, menar endel har ju känt lakitslukten osv och säger att de verkar vara bra grejor?
va säger ni som har besällt från stacker.se??

naturligtvis har man ju sån tur så dom plockat ner rimonabant.st så kan verken läsa på sidan ang det, eller lägga en beställning därifrån. Dom hänvisar till apotek24.nu/

Någorn kan även få vara så snäll och lägga upp rekomenderat "schema" för intag oxå. mvh
Citera
2007-02-19, 09:23
Medlem
jag har också tidigare beställt från stacker.se och upplevt att jag fått olika pryls vid oliga beställningar men det kanske bara är inbillningen som spökar. första burken jag hade var det svårt att käka på om man knaprat ett par kapslar men inte alls samma effekt vid andra tillfället. men piggare blir man ju.

men asså det står på deras hemsida att det är ephedra i ephedraprodukterna men så är inte fallet alltså utan det är koffein ? vad grundar ni det här på? och vart får man tag i produkter som verkligen innehåller ephedra, apotek24 ?
Citera
2007-02-19, 17:53
Bannlyst
fick hem det idag

fick hem paketet idag, snabb leverans iallfall.
Var hologram på burken som de stod stackes på. Öppnade den och då är de rätt mycket "puver" från tabletterna om lossnat. Luktade i burken och lyckades ju sniffa upp en hel del jävla pulver.heh. Lukten påminner om "lakrtisal" eller hur de stavas, den där godiset nivet.

biogar bild på hur dem ser ut...nån annan som beställt stackers10 som fått annat än jag fått hem? =)

bild på stackers10
Citera
2007-02-20, 13:54
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teemb
citerar mig själv. "men tack för svaret"

rimonabant.st har ephedra jag ser det, men de andra sidorna har det inte.

Inte nog med att du inte vet vad du pratar om (stackers.nu har visst ephedra i sina produkter. Bara för att du inte känner skillnaden på det och fejk betyder det inte att du ska dra massa lögner här), du är dryg och arrogant som dels vägrar leta efter redan existerande trådar och sen fortsätter dryga dig när folk har rätt där du har fel.
Citera
2007-02-21, 12:41
Medlem
Robroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
Inte nog med att du inte vet vad du pratar om (stackers.nu har visst ephedra i sina produkter. Bara för att du inte känner skillnaden på det och fejk betyder det inte att du ska dra massa lögner här), du är dryg och arrogant som dels vägrar leta efter redan existerande trådar och sen fortsätter dryga dig när folk har rätt där du har fel.

Han har helt rätt, Det är nog du som inte vet vad du pratar om !

Hur tror du att stacker.se kan sälja sina Stacker med s.k "ephedra i" via postförskott och de har ett kontaktnummer i Sverige medan andra sidor endast har förskottbetalning till ett konto som är reggat utomlands ? Det står så här på en sida som tidigare sålde stackers med ephedra i när det var lagligt i Sverige.

"Denna produkt har tyvärr utgått ur vårt sortiment och saluförs inte längre!

Anledningen till detta är att podukten innehåller efedrin (från ephedra sinica örten.) Försäljning av produker innehållande ephedra (efedrin) är inte längre lagligt i sverige det är dock inte olagligt att inneha eller använda denna typ av podukt såvida man inte idrottstävlar, då kan avändningen anses vara doping."
Citera
2007-02-21, 16:11
Medlem
bogarleffes avatar
Stackers.nu har stackers med riktig ephedra och de funkar utmärkt. Burken jag beställde (Stacker 8 extreme) är beprydd med en stor och fin smartlab-etikett.
Citera
2007-02-22, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robroy
Han har helt rätt, Det är nog du som inte vet vad du pratar om !

Hur tror du att stacker.se kan sälja sina Stacker med s.k "ephedra i" via postförskott och de har ett kontaktnummer i Sverige medan andra sidor endast har förskottbetalning till ett konto som är reggat utomlands ? Det står så här på en sida som tidigare sålde stackers med ephedra i när det var lagligt i Sverige.

"Denna produkt har tyvärr utgått ur vårt sortiment och saluförs inte längre!

Anledningen till detta är att podukten innehåller efedrin (från ephedra sinica örten.) Försäljning av produker innehållande ephedra (efedrin) är inte längre lagligt i sverige det är dock inte olagligt att inneha eller använda denna typ av podukt såvida man inte idrottstävlar, då kan avändningen anses vara doping."

Hur tror du att stacker.se kan sälja sina Stacker med s.k "ephedra i?

Vi säljer inte våra produkter från Sverige. Men man kan däremot sälja till sverige via postförskott och de har ett kontaktnummer i Sverige
Vi skickar våra produkter från England och Tyskland, när de kommer till
sverige finns redan en svensk fraktetikett på som används i Sverige. Detta
är ett vanligt sätt att distrubuera på. Exempel; skickas varan från England
används en Engelsk frakt etikett till Sverige sedan rivs den av och den går
vidare med svensk post.

medan andra sidor endast har förskottbetalning till ett konto som är reggat
utomlands ?

Vårat företag äger varumärket STACKER, andra företag som säljer STACKER
säljer piratkopierad STACKER. STACKER är ett registrerat varumärke och kan
inte säljas av andra än oss. Detta kan du få bekräftat om du söker på patent och registreringsverket.

Det står så här på en sida som tidigare sålde stackers med ephedra i när
det var lagligt i Sverige.'

Denna produkt har tyvärr utgått ur vårt sortiment och saluförs inte längre!

Anledningen till detta är att podukten innehåller efedrin (från ephedra
sinica örten.) Försäljning av produker innehållande ephedra (efedrin) är
inte längre lagligt i sverige. Det är dock inte olagligt att inneha eller
använda denna typ av podukt såvida man inte idrottstävlar, då kan
avändningen anses vara doping. Men försäljning från England och Tyskland går bra och därför kan vi fortsätta sälja vår produkt.

Om man får sälja ephedra produkter beslutas utav läkemedelsverket, enligt
dem räknas ephedra som ett läkemedel. Därför säljer vi inte våran produkter
från Sverige. Läkemedelsverket bestämmer själva från och med 2006 vilka
preparat ämnen som räknas som läkemedel. Naturlig ephedra/efedrin är inte
klassad som läkemedel och det finns ingen lag som reglerar ephedra.
Läkemedelsverket bestämmer sedan 2006 fritt vilka preparat de anser vara
läkemdel.

Där har du svaren.
Citera
2007-02-24, 00:19
Medlem
Robroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuve
Hur tror du att stacker.se kan sälja sina Stacker med s.k "ephedra i?

Vi säljer inte våra produkter från Sverige. Men man kan däremot sälja till sverige via postförskott och de har ett kontaktnummer i Sverige
Vi skickar våra produkter från England och Tyskland, när de kommer till
sverige finns redan en svensk fraktetikett på som används i Sverige. Detta
är ett vanligt sätt att distrubuera på. Exempel; skickas varan från England
används en Engelsk frakt etikett till Sverige sedan rivs den av och den går
vidare med svensk post.

medan andra sidor endast har förskottbetalning till ett konto som är reggat
utomlands ?

Vårat företag äger varumärket STACKER, andra företag som säljer STACKER
säljer piratkopierad STACKER. STACKER är ett registrerat varumärke och kan
inte säljas av andra än oss. Detta kan du få bekräftat om du söker på patent och registreringsverket.

Det står så här på en sida som tidigare sålde stackers med ephedra i när
det var lagligt i Sverige.'

Denna produkt har tyvärr utgått ur vårt sortiment och saluförs inte längre!

Anledningen till detta är att podukten innehåller efedrin (från ephedra
sinica örten.) Försäljning av produker innehållande ephedra (efedrin) är
inte längre lagligt i sverige. Det är dock inte olagligt att inneha eller
använda denna typ av podukt såvida man inte idrottstävlar, då kan
avändningen anses vara doping. Men försäljning från England och Tyskland går bra och därför kan vi fortsätta sälja vår produkt.

Om man får sälja ephedra produkter beslutas utav läkemedelsverket, enligt
dem räknas ephedra som ett läkemedel. Därför säljer vi inte våran produkter
från Sverige. Läkemedelsverket bestämmer själva från och med 2006 vilka
preparat ämnen som räknas som läkemedel. Naturlig ephedra/efedrin är inte
klassad som läkemedel och det finns ingen lag som reglerar ephedra.
Läkemedelsverket bestämmer sedan 2006 fritt vilka preparat de anser vara
läkemdel.

Där har du svaren.

Jag får väl göra som så att jag beställer en burk Stacker 7 av dem då och lämmnar in den på en kemisk analys till min goda vän som jobbar på ett labb, så får vi svart på vitt...
Citera
2007-02-24, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robroy
Jag får väl göra som så att jag beställer en burk Stacker 7 av dem då och lämmnar in den på en kemisk analys till min goda vän som jobbar på ett labb, så får vi svart på vitt...

Ja de skulle vara underbart om du kunde göra det!!
hör av dig när du gjort det =)
Citera
2007-02-28, 23:47
Medlem
verkar helt enkelt som att man skaffar sig efedrinet utanför gränserna. hittat en hel del sidor inom EU så helt surt verkar det inte.
Citera
2007-03-01, 19:18
Medlem
irresistables avatar
länka gärna om du hittar en seriös utlänsk sida
Citera
2007-03-07, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ISC
jag har också tidigare beställt från stacker.se och upplevt att jag fått olika pryls vid oliga beställningar men det kanske bara är inbillningen som spökar. första burken jag hade var det svårt att käka på om man knaprat ett par kapslar men inte alls samma effekt vid andra tillfället. men piggare blir man ju.

men asså det står på deras hemsida att det är ephedra i ephedraprodukterna men så är inte fallet alltså utan det är koffein ? vad grundar ni det här på? och vart får man tag i produkter som verkligen innehåller ephedra, apotek24 ?

Jag beställde från Stackers.se. Bara inse att jag blev blåst. Beställde sen "samma" produkt från en annan sida. Var en helt annan grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in