2007-12-05, 08:28
Medlem
MrNiceGuy_s avatar
Som även några korrekta personer skriver där uppe.. Köp inte Ephedra, inget att ha, bara blåser en på pengar. Folk som jämnställer Ephedrine med växten, that a big nono. O sen alla kurer med alla andra "aktiva subastanser" som lika gärna kan användas i frukostte.

http://www.google.se/search?hl=sv&q=ephedrine+sale+&btnG=S%C3%B6k&meta=

Där kan det finns lite nyttigt, bara akta för alla online-apoteker
Citera
2007-12-05, 20:24
Medlem
en liten fråga..

En kompis till mej köpte förra veckan ,Ephedrine (Hydrochloride) 8 mg, det är pytte små vita piller som det står detta på...men det är ju bara 8mg, måste men då ta typ 25 st, eller?? hon köpte dem från usa på body...../ kostade ca 350:- för 100st är det bra, skit, eller nåt att satsa på...

Citat:
Ursprungligen postat av MrNiceGuy_
Som även några korrekta personer skriver där uppe.. Köp inte Ephedra, inget att ha, bara blåser en på pengar. Folk som jämnställer Ephedrine med växten, that a big nono. O sen alla kurer med alla andra "aktiva subastanser" som lika gärna kan användas i frukostte.

Citera
2007-12-05, 22:29
Medlem
Jag vet var man kan köpa 700 tabletter á 10 milligram för runt 700 inklusive frakt, så det var ingen bra deal.
Citera
2007-12-06, 01:04
Medlem
NillRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrNiceGuy_

En bra ECA stack, t.ex. GAMLA stackers (som bl.a. ND sålde) tycker jag är bättre än rent effe, om man räknar mängden efedrin (100 Ephedra ,osvarar runt 8mg efedrin om jag minns rätt).

Det absolut bästa är att göra egna ECA stackar med rent efedrin.

Jag har ingen egen erfarnhet av synefedrin, men dom jag frågat som testat sa i samtliga fall att det var skit.

När efedrin (och ephedra,mu-hang etc) blev klassat började massvis av oseriösa aktörer sälja ephedra som var skit, förmodligen något annat. Så jag rekomenderar INTE att köpa en ephedrabaserad produkt idag.

Riktig ephedra är fungerar, men du behöver större doser. Problemet ligger som jag sa i att de flesta ephedraprodukter idag är fejk. Finns det hos någon hälsokostbutik eller "öppen" kosttillskott hemsida är det garanterat fejk.
Citera
2007-12-06, 11:55
Medlem
Göra egna?? hur gör jag det?? med coffein, asperin & blandat med rent?
Men i vilka mängder?? Du säger inte efedreaprodukt, men efedrin då??
Och om det är som du säger att inga "shoppar" som är öppna säljer nåt äkta-då är det ju bara å lägga ner, för jag känner minsann inga knarklangare som kan förse mej med detta. har alltid köpt på nätet..då supercaps.
Jag hoppas du skojar!!! Eller att du har en toppen lösning på detta problem

Citat:
Ursprungligen postat av NillR
En bra ECA stack, t.ex. GAMLA stackers (som bl.a. ND sålde) tycker jag är bättre än rent effe, om man räknar mängden efedrin (100 Ephedra ,osvarar runt 8mg efedrin om jag minns rätt).

Det absolut bästa är att göra egna ECA stackar med rent efedrin.

Jag har ingen egen erfarnhet av synefedrin, men dom jag frågat som testat sa i samtliga fall att det var skit.

När efedrin (och ephedra,mu-hang etc) blev klassat började massvis av oseriösa aktörer sälja ephedra som var skit, förmodligen något annat. Så jag rekomenderar INTE att köpa en ephedrabaserad produkt idag.

Riktig ephedra är fungerar, men du behöver större doser. Problemet ligger som jag sa i att de flesta ephedraprodukter idag är fejk. Finns det hos någon hälsokostbutik eller "öppen" kosttillskott hemsida är det garanterat fejk.
Citera
2007-12-06, 18:31
Medlem
NillRs avatar
Rent efedrin är sällan fejk, inte så svårt att få tag vid från utlänska nätapotek osv. Och ja du kan blanda med aspirin och koffein själv, hur många delar av varje som skulle vara optimalt kommer jag tyvärr inte ihåg.
Citera
2007-12-07, 12:13
Medlem
1,2g/8mg??????

Hallå, jag måste ha missat nåt?!! Vad menar du med att det blir 1,2 gram?? samt astmaintaget?? är jag helt borta eller?? Vad har 60mg för astma.... för betydelse?? jag hänger verkligen inte me!!!
Använder mina tabletter i vikt/träningssyfte, har inte en susning om nåt runt om! Upplys mej gärna!!! vill gärna ha bra grejor, då jag nästan enbart kört med supercaps, vilka jag har älskat!!
Men för att återgå till 1,2g- de ä ok då?? om jag tillsätter coffein?! Men om man bara kör helt rent då?? ger de samma "pigga" effekt eller??

blir det inte 1,2 gram? jo jag tror det, låter som ett vettigt pris för en som inte får tag i något

medicinsk dos ligger någonstans på 60 mg 3 ggr per dag mot astmabesvär så där har du utgångspunkt.[/quote]
Citera
2007-12-07, 12:31
Medlem
Afonsos avatar
Normal dosering för efedrin är 25-30mg, 2-3 ggr om dagen i förbränningssyfte eller innan träning. Koffeinmängden skall vara ca 10 ggr större.

Min uppfattning är att många använder onödigt stora mängder (+50mg). Förmodligen för att man inte tar tillräckliga uppehåll så att receptorerna kan återhämta sig. Ett annat skäl är att de stackers/supercaps som faktiskt innehåller ephedra är galet överdoserade.
Citera
2007-12-07, 21:00
Medlem
aha, så man bör alltså ta ca 3-4 st minipiller per gång då?! men "alla" säger ju att man ska va försiktig när det gäller rent, att man typ ska ta en halv...
men måste man tillsätta coffeintabl?? vill gärna veta, får mina små i mitten av nästa vecka...

Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Normal dosering för efedrin är 25-30mg, 2-3 ggr om dagen i förbränningssyfte eller innan träning. Koffeinmängden skall vara ca 10 ggr större.

Min uppfattning är att många använder onödigt stora mängder (+50mg). Förmodligen för att man inte tar tillräckliga uppehåll så att receptorerna kan återhämta sig. Ett annat skäl är att de stackers/supercaps som faktiskt innehåller ephedra är galet överdoserade.
Citera
2008-01-16, 10:19
Bannlyst
tar gärna ett pm på seriösa säljarsidor. tpf
Citera
2008-01-16, 17:50
Medlem
Så jävla hungrig

Inga probs att få tag i effe, men jag körde lepigen förut och det dämpade ju aptiten så nice. När jag kör på effe blir jag bara tokhungrig hela tiden. Varför? Borde jag kombinera med nåt annat också eller?
Citera
2008-01-17, 10:36
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankespöket
Inga probs att få tag i effe, men jag körde lepigen förut och det dämpade ju aptiten så nice. När jag kör på effe blir jag bara tokhungrig hela tiden. Varför? Borde jag kombinera med nåt annat också eller?

Testa att kombinera med koffein.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in