Flashback bygger pepparkakshus!
2007-01-22, 18:27
Medlem
tandkrams avatar
Var nånstans kan jag få tag i Synefrin i Stockholm? Var nyss inne hos den lokala hälsoshoppen, men de visste knappt vad det var. Kanske bara går att beställa via internet?

MVH.
Citera
2007-01-22, 19:49
Medlem
SthlmBrud_21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tandkram
Var nånstans kan jag få tag i Synefrin i Stockholm? Var nyss inne hos den lokala hälsoshoppen, men de visste knappt vad det var. Kanske bara går att beställa via internet?

MVH.

testa efedrin istället...finns dock inte på hälsokost affär....vad ska du ha det till? om man får fråga det...

kan vara helt fel ute, men dessa ska vara snarlika, synefrin och efedrin.....
Citera
2007-01-22, 23:38
Medlem
piengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmBrud_21
testa efedrin istället...finns dock inte på hälsokost affär....vad ska du ha det till? om man får fråga det...

kan vara helt fel ute, men dessa ska vara snarlika, synefrin och efedrin.....

Synefrin är inte ett lika starkt preparat om jag minns rätt. Hört liknelser vid "jävla sockerpiller". Efedrin är starkare och mer påfrestande för kroppen.
Citera
2007-01-22, 23:44
Medlem
SthlmBrud_21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pieng
Synefrin är inte ett lika starkt preparat om jag minns rätt. Hört liknelser vid "jävla sockerpiller". Efedrin är starkare och mer påfrestande för kroppen.

jag har hört att man ändrade om lite i efedrinet för att man ville ha det i diverse bantningspiller, som förbjudits i sverige. så ska om jag förstått det rätt, vara som efedrin, med en jättelite skillnad...
Citera
2007-01-23, 07:35
Medlem
Om du får tag på hela torkade pomeranser eller torkade pomeransskal borde du ha synefrin där i ganska stora mängder.

Bara att lägga i stark sprit och laka ur. Komplettera med lite andra kryddor och du har jättegod nubbe till sillen.

Släng ut en fråga på bryggforum.com och du får säkert svar med recept och annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in