2008-11-12, 00:57
Medlem
xaks avatar
När man precis borstat tänderna, fixat allting så man kan sova, ligger i sängen med tvn på, då är det sjukt gött med en prilla
Citera
2008-11-14, 21:32
Medlem
ZloHs avatar
Absolut skönast, enligt mig är när man kommit hem från innebandyträningen. Duschat så man känner sig fräsch, då tar man sig en stor grov och sätter sig framför tv och slappar resten av kvällen
Citera
2008-11-15, 01:26
Medlem
-Gustavssons avatar
Efter att ha avnjutit en välkomponerad måltid. Eller när man ligger med laptopen i sägen och degar
Citera
2008-11-16, 16:43
Medlem
paul.allens avatar
Utan tvekan när kommer hem från jobbet, det är helg och man har inga direkta måsten. Man äter en god middag och dricker gott, för att sedan sätta sig i soffan/fotöljen med en kopp kaffe för att avnjuta en en god general portion!
Fan, längtar redan efter fredag/lördag nu bara jag tänker på det!
Citera
2008-11-17, 11:07
Medlem
Wichlas avatar
Skönaste prillan var när jag vakna på morgonen, rusa iväg i kylan för att köpa en dosa general. Till min förvirring glömmer jag att öppna den för att ta en prilla. Halva dagen går och man har vandrat omkring smågrining utan att riktigt veta varför. Då slår det mig!

Ni kan nog förstå hur bra den prillan satt då
Citera
2008-11-17, 13:10
Medlem
Vidfamnes avatar
I jaktstugen när man bara vill ha den där känslan av att vara en riktig red neck.
Citera
2008-11-17, 13:35
Medlem
cannabe²s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wichla
Skönaste prillan var när jag vakna på morgonen, rusa iväg i kylan för att köpa en dosa general. Till min förvirring glömmer jag att öppna den för att ta en prilla. Halva dagen går och man har vandrat omkring smågrining utan att riktigt veta varför. Då slår det mig!

Ni kan nog förstå hur bra den prillan satt då
Här kan jag känna igen mig.

Den bästa prillan är den man glömmer av att lägga in, för att sen lite senare komma på det. Alltså ,den bortglömda är bäst, när den väl blivit påkommen igen vill säga.
Citera
2008-11-17, 18:06
Medlem
General i götets avatar
Jag är bara tvungen...

NU!
Citera
2008-11-17, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet
Jag är bara tvungen...

NU!

Din elaka människa..

Tänkte just nu efter min powernap skriva med stora bokstäver följande:

"NU!!!!!!!!!!!!!!"(kanske borde lagt till ett par utropstecken?)
Citera
2008-11-20, 20:14
Medlem
Thornhills avatar
På morgonen eller efter en rejäl måltid. Speciellt om det är lössnus, dock snusar jag mest portion då det är smidigare.
Citera
2008-11-20, 21:12
Medlem
General i götets avatar
Är gött att dra fram General dosan när man sitter med polarna och skall spela poker, speciellt om det finns vin till det.
Citera
2008-11-20, 21:42
Medlem
Martin Rävs avatar
Min favorit är efter morgontoaletten-prillan!
Brukar sitta i tills frukosten på jobbet alltså drygt 2,5h. Vid den tidpunkten är rapén godast, men general white går också bra. Huvudsaken är att en helt utsugen snus åker ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in