2008-04-09, 23:30
Medlem
Johnny_Yens avatar
  • När jag vaknar och sträcker mig efter dosan för att peta in först för dan.
  • Till kaffe. När som helst.
  • Efter en redigt fet måltid.
  • Efter sex.
  • Efter runk.
  • Efter en rejäl tömning på muggen.
  • Till första bärsen.
Citera
2008-04-10, 17:41
Medlem
Drunkpunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sojren
Som topic säger.
Må ju säga att det är det traditionella eftermaten snusen och morgonsnusen. Men även på eftermiddagen när man bryggt sig en slät kopp java och sätter sig i en fåtölj framför teven : )

Har ni några andra tidpunkter eller tillfällen när ni tycker det är fint med en redig pris?
Eftermaten snusen är en favorit, men jag orkar inte upp utan morron prillan heller.

Håller med de som skriver att snusen efter skolan/jobbet är fin fin. Man häller upp en kopp nybrygt kaffe, sätter sig i fotöljen sätter på nån skön film. Dagen är räddad!
Citera
2008-04-10, 19:34
Medlem
DIF-1891s avatar
Fotbollsmatch!
Citera
2008-04-11, 05:27
Medlem
Efter sex, utan tvekan. Det är som bäst när man har haft ganska intensivt sex, kommit för kung och fosterland. Man har ju som sagt precis kommit så man är lugn och avslappnad, då tar man en prilla och lägger under läppen, sen ligger man och kelar med tjejen. Underbart!
Citera
2008-04-11, 13:23
Medlem
Tillsammans med morgonkaffet är bästa snusen.
Citera
2008-04-11, 17:12
Medlem
Shiloos avatar
Med kaffet på morgonen, finns inget bättre än att vakna vid lunch på sommaren, strålande sol. Då tar man sin monstruösa kaffekopp, en fet kram och sätter sig på terassen och njuter av livet.

Efter sex är också riktigt bra, som ett komplement till själva akten ^^
Citera
2008-04-12, 12:32
Medlem
nobbe82s avatar
I duschen på morgonen är det riktigt sjysst att ta en snus.

Efter maten är också riktigt nice och till första kaffekoppen när man kommit till jobbet
Citera
2008-04-12, 12:35
Medlem
Algot79s avatar
När man jobbar (för övrigt bara då jag snusar)

Förut tyckte jag på fyllan men gillar inte att ölen "silas" genom snusen längre
Citera
2008-04-13, 16:11
Bannlyst
Efter ett långt uppehåll ( >3 timmar). Efter nagelbitning, humörsvängningar och paniksvettningar lägger man in en jävel, och tiden stannar i ett par sekunder. Underbart
Citera
2008-08-21, 17:50
Medlem
Fantaas avatar
kaffe och tobak, kan det bli bättre? sitter inne me en grov lös och en härlig kopp capuccino här just nu och ja tror ja är i himmelriket
Citera
2008-08-22, 00:47
Medlem
Conjures avatar
Helt klart efter-maten-snusen!
Citera
2008-08-22, 11:57
Bannlyst
Vilken kärlek det finns bland oss snusare, känner igen mig i varenda förklaring!

Men måste nog säga den man tar påvägen ut från badrummet när man precis borstat tänderna, eller snusen till pressbyråns exklusiva morgonkaffe påvägen till jobbet.

Ibland önskar man att det var morgon igen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in