2008-09-22, 20:28
Medlem
Adversariuss avatar
På kvällen, efter en lång dator/tv/valfri hjärnbedövning-session sitter det alltid fint... Men också efter en ciabatta och en stadig halvliter Pepsi Max till lunch på dagen. Det finns många tillfällen...
Citera
2008-09-22, 20:32
Medlem
TroyMcLures avatar
Morgonkaffet utan tvekan. Var utomlands hela sommaren och snuset tog slut. Var egentligen inga större problem, men saknade snus (rejält) i samband med kaffet på morgonen. Hör liksom till. Kaffe och tobak för att man ska vakna till liv.
Citera
2008-09-22, 22:09
Medlem
R.Rs avatar
När man har ätit en stadig pizza på nåt trevligt litet hak och är proppmätt.
Då är det inte helt fel att lägga in en
Citera
2008-09-23, 14:17
Medlem
CBSativas avatar
Alla ens kompisar är sjuka så det blir inget av att gå ut o supa den här fredagen. Man har precis ätit oxfilé med bearnaisås och klyftpotatis och till maten drack man en bira. Man är ensam hemma. Vid datorn väntar en chipspåse, lite plockgodis och ett stort glas Coca Cola Zero. När man har ätit upp så går man och sätter sig framför datorn och stoppar in en General Portion. Man loggar in på World of Warcraft och kör arena sen går man över till att köra ZA med sina 10 irl kompisar. Tyvärr har varken jag eller mina kompisar spelat wow på ett år.
Citera
2008-09-23, 22:20
Medlem
Sheiks avatar
Morgonsnusen är självklart skönast, då kroppen varit utan nikotin en längre tid, så den oftast känns av mest.

Minns dock förra vintern, som var mitt sista skolår. Jag bodde 2 mil ifrån skolan, och 40 minuters buss varje morgon var en nödvändighet. Efter att ha sovit dåligt i 4-5 timmar, ätigt en stressig frukost och stått i -20 gradig kyla var det helt underbart att kura ihop sig i en mörk, varm och tyst buss och lägga in en liten jävel. Man halvsov sig liksom igenom hela bussresan, och nikotinet fick en märkbart mycket starkare effekt då du verkligen kunde slappna av.

Det var tider det....
Citera
2008-09-24, 08:18
Medlem
Voldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sojren
Som topic säger.
Må ju säga att det är det traditionella eftermaten snusen och morgonsnusen. Men även på eftermiddagen när man bryggt sig en slät kopp java och sätter sig i en fåtölj framför teven : )

Har ni några andra tidpunkter eller tillfällen när ni tycker det är fint med en redig pris?

Efter en redig portion god mat så är snusen efter oslagbar. Även när man vaknar på morgonen och dricker en kopp kaffe så är det så jävla gott med en snus.
Citera
2008-09-24, 19:56
Medlem
saknar snuset mest efter maten och kaffet
Citera
2008-09-24, 20:53
Medlem
antonfs avatar
Det finns väl ingen snus som är godare än om man varit utan mer än 2h+ vaken tid?
Citera
2008-09-25, 10:10
Medlem
a-lagarens avatar
har en ny favorit nu.brukar va så att vi har svin mycket att göra på jobbet mellan 12-14.30 ungerfär och snusen efter det att man jobbat som ett svin är helt underbar.
Citera
2008-09-25, 14:49
Medlem
Voldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Det finns väl ingen snus som är godare än om man varit utan mer än 2h+ vaken tid?

Det är faktiskt jävligt sant.
Citera
2008-09-25, 19:22
Medlem
Flahertys avatar
På bakfyllan, precis när man vaknat. Den snusen är hyffsat god! Torr i hela käften och så drar man upp en härlig snus, mums!
Citera
2008-09-25, 20:05
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf

Sant, har frestat mig själv på sistone med att ibland ta första för dagen framåt eftermiddagen. Då känns det vill jag lova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in