Efter maten och första snusen på morgonen måste ju vara härligast. Att nämna lite Off topic dock är väl att sämsta gången att ta snus (om det nu finns) är direkt efter man borstat tänderna, det blir en sån frän smak av snus+tandkräm tkr jag.
Att nämna lite Off topic dock är väl att sämsta gången att ta snus (om det nu finns) är direkt efter man borstat tänderna, det blir en sån frän smak av snus+tandkräm tkr jag.
??? VA?
Det är ju den bland de absolut bästa snusen, brukar ibland borsta tänderna för att ta en snus, för att skämma bort mig lite efter en hård dag.
Det är ju den bland de absolut bästa snusen, brukar ibland borsta tänderna för att ta en snus, för att skämma bort mig lite efter en hård dag.
Haha jag är beredd att hålla med. Efter-borstning-snusen är godast.
Särskillt på morgonen när man måste kämpa för att hitta något trevligt i tillvaron och så kommer dosan som en skänk från ovan. Snus och gröna skogar...
På lördag morgon när man är bakfull
man vaknar lägger in en fet prilla går upp brygger lite kaffe och sätter sig och skiter medans man dricker kaffe och läser dagens tidning
man vaknar lägger in en fet prilla går upp brygger lite kaffe och sätter sig och skiter medans man dricker kaffe och läser dagens tidning
En redig karl har uttalat sig! Fan vad sant det är
Morgonsnusen är inte lika viktig för mig som morgonciggen, efter alla måltider dock (oavsett om det är ett äpple eller buffé) så åker prillan in direkt till/efter kaffet, och sen rundar man av det med en kvällstidning.
Citat:
Ursprungligen postat av qwiiik
.. den första när väckarklockan drar igång, sen "snoousar" man nån halvtimme innan man går upp. Sen den där andra, som man tar till dagens första kaffe när man kommer till jobbet.
Den bästa prillan är helt klart dagens första. Man är jäklans sugen att ta den direkt när man vaknar, men väntar lite och äter i lugn och frukost tills man är så jäklans sugen så man bara längtar tills sista mackan är avklarad. Sen håller man sig lite lite till och gör en kopp te, placerar sig bekvämt med lämplig lektyr eller framför datorn och FB och stoppar sedan in dagens första prilla.
Jag håller dock inte med föregående talare om bakis lördagsmorgon snusen, den är ju hemsk. Bakfull och jävlig, torr i munnen och det blir som något slags slem runt prillan. Och man är i själva verket inte särkilt sugen egentligen för man feströkte 20cigg kvällen innan. Nä fyfan, den är inge bra alls.