2008-09-18, 06:43
Medlem
Bloodhounds avatar
De två klassikerna. Efter morgonkaffet och efter efter-maten kaffet.
Citera
2008-09-18, 07:11
Medlem
Californias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mightywarrior
Efter maten, när man har ätit ett helt last och magen har blivit tre gånger så stor. Skönare kan det inte bli.

Sen är det alltid skönt att peta in en om man ska dricka något varmt kaffe/te/choklad. Ganska mysigt med någon kolsyrad läsk också.

Edit: Är det någon mer här som inte kan ha det i duschen/badet? Måste själv ALLTID ha ut det då. :S
Petar oxå ut den då.... Den blir slemmig och jävlig. Antar att det är pga luftfuktigheten!?
Citera
2008-09-18, 07:26
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av California
Petar oxå ut den då.... Den blir slemmig och jävlig. Antar att det är pga luftfuktigheten!?

Vet inte varför, men jag lider av samma problem. Badet KAN funka, men duschen är helt omöjligt. Dessutom är duschen min lilla dagligt sångstund så det är ytterligare en anledning att få ut prillan.
Citera
2008-09-18, 08:15
Medlem
troddedudes avatar
När man har slutat snusa och börjar igen. Lovade mig själv att den dagen jag blev pappa skulle jag sluta, vilket jag gjorde. I nästan två år sen tog jag en för att "nu lär jag inte börja igen". Det var kört, det var som kroppen legat och sovit och bara väntat på den där. Som en åsnespark i ansiktet, helt underbart.
Det var ca: 4 år sen, i nov förra året gjorde jag ett nytt försök har inte tagit någon än så länge, men vem vet.

"-Snus, det är som bomull för själen."
Citera
2008-09-18, 13:11
Medlem
på morgonen pricis innan man går utanför dörren på väg till jobbet , efter maten och när man ligger i ett varmt bad är mina favoriter.
Citera
2008-09-18, 13:13
Bannlyst
När man har ätit!
Citera
2008-09-18, 14:11
Medlem
knoxahs avatar
Första snusen efter ett halvårs uppbehåll satt inte dåligt kan jag lova.

Annars säger väl som alla andra; efter maten/till kaffet.

Finns det verkligen killar som lägger in en stor lösprilla precis när de sprutat i tjejen? Känns inte så jävligt mysigt, så era "Skönaste snusen är efter sex" är bara fjanterier.
Citera
2008-09-18, 22:51
Medlem
På kvällen ska du sätta dig ner och se någon bra rulle med en tjock jävla snus inne, det är verkligen snusning när det är som bäst.
Citera
2008-09-21, 21:39
Medlem
General i götets avatar
Just nu ska det bli skönt o ta en, till lite käk och 2st 33cl cola. detta medan man glor på Star Wars IV!
Citera
2008-09-22, 15:51
Medlem
azerbadjans avatar
På morgonen, det är så jävla skönt.
Citera
2008-09-22, 19:27
Medlem
Nojlagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah

Finns det verkligen killar som lägger in en stor lösprilla precis när de sprutat i tjejen? Känns inte så jävligt mysigt, så era "Skönaste snusen är efter sex" är bara fjanterier.

Inte lös, men väl portion. Stoppa in en snus och sedan ligga och kramas. Det är nice.

Men skönast var nog ändå efter-gymmet-snusen på den tiden jag gymmade. Numera är den jag tar tillsammans med morgonkaffet favoriten.
Citera
2008-09-22, 19:36
Medlem
This_is_me_s avatar
Just nu lades en snus in som gav en härlig känsla.

Tog en snus imorse vid 11 tiden ungefär. Det var min sista i den dosan jag hade för tillfället.

Och då jag fick nackspärr tidigare idag har jag inte orkat gå ut för att köpa nytt då jag ägnat mig åt varma bad osv.

Gick dock ut för någon timme sedan och köpte en dosa. Gick hem och lagade mat och åt mig så mätt så jag blev lite trött. Fast på ett skönt sätt. Tog sedan fram min dosa och tog mig en snus som jag sitter och njuter av just nu.

Egentligen borde man bara ta en snus då och då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in