2004-01-10, 20:52
Medlem
Deca7000s avatar
hej undrar varför jag ska köpa hus i vice city..
förrutom att kan spara mitt spel där...finns det nåogt annat som det e bra för??

några hus ni rekommenderar att man ska köpa tidigt eller att börja med?
Citera
2004-01-10, 21:03
Medlem
chrishx3000s avatar
Du måste köpa alla hur för att klara spelet 100% :-)
Citera
2004-01-11, 00:11
Medlem
assmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deca7000
hej undrar varför jag ska köpa hus i vice city..
förrutom att kan spara mitt spel där...finns det nåogt annat som det e bra för??

några hus ni rekommenderar att man ska köpa tidigt eller att börja med?

vissa hus genererar pengar, eller startar uppdrag som sedan för storyn vidare.
Citera
2004-01-11, 00:47
Medlem
Mitt favvo-hus är det som ligger borta vid flygplatsen, det är en car-retailer typ
Det ligger i hörnet vid hamn-delen och flygplatsen, sväng förbi där

Huset ligger mitt på ett tomt fält där, står massor med bilar inuti... Du vet nog vilket det är.
Citera
2004-01-11, 01:24
Medlem
deas avatar
Hur startar man race uppdragen på bil handeln?
R
Citera
2004-01-11, 01:24
Medlem
TSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peakk
Mitt favvo-hus är det som ligger borta vid flygplatsen, det är en car-retailer typ
Det ligger i hörnet vid hamn-delen och flygplatsen, sväng förbi där

Huset ligger mitt på ett tomt fält där, står massor med bilar inuti... Du vet nog vilket det är.

Sunshine Autos, om jag minns det hela rätt. Jag kommer inte ihåg vilka uppdrag du får där, men som sagt, du MÅSTE köpa hus för att spelet skall komma någonstans efter ett tag, då husen genererar uppdrag.

De billiga husen (typ 3000-10000 dollar) är bara hus som du kan spara spelet i + att du kan ha en bil i garaget. De lite dyrare ger dig uppdrag. Du kan köpa allt från strippklubb och porrfilmsstudio till ett taxiföretag, men dessa hus kostar som dagt lite mer...

Man behöver dock inte köpa alla hus för att klara spelet (klara i betydelsen att slutsekvensen kommer upp) men det är bra mkt. roligare.
Citera
2004-01-11, 06:24
Medlem
Det är smart att ha massvis med hus eftersom man kan panikgömma sig där, tror jag(?), och bli av med alla stjärnor efter mindre misslyckanden.
Citera
2004-01-11, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dystopi
Det är smart att ha massvis med hus eftersom man kan panikgömma sig där, tror jag(?), och bli av med alla stjärnor efter mindre misslyckanden.

Nej det kan man inte
Citera
2004-01-11, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doubble V
Nej det kan man inte
Ärligt, kan man inte? Inte ens om man sparar? Haha, hur fan var det jag brukade göra då?
Citera
2004-01-11, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dystopi
Ärligt, kan man inte? Inte ens om man sparar? Haha, hur fan var det jag brukade göra då?

Antar att du kutade in i "hideoutet" och fick fullt i liv och sen sprang vidare För det får man, (fullt i liv altså =)
Citera
2004-01-12, 21:03
Medlem
assmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dea
Hur startar man race uppdragen på bil handeln?
R

det finns en karta över vice city i garaget under markplan. där finns även ett annat garage med en skylt med bilmodeller utanför, samla dem så får du en ny bil uppe i bilhallen.
Citera
2004-01-13, 00:21
Medlem
deas avatar
Jag har redan samlat in alla bilarna.
Men hur startar jag själva utmaningarna från kartan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in