• 1
  • 2
2001-08-28, 19:13
Medlem
Nu råkar det vara så att min flickvän kanske måste pissa för jobbets räkning...inte bra, inte bra :( Har hört att "Test-pure" e en ganska så fiffig sak man kan använda för att minimera att man åker dit. Saken är den att den tar ju lite tid att få hem, kanske för lång tid, så jag tänkte kolla om nån har någon sådan liggandes eller om ni vet nåt annat bra sätt hon kan göra på så att hon inte loosar jobbet???

Tacksam för svar boys n girlz!

Mr T
2001-08-28, 22:40
äldre konto (old)
Ej medlem
Drogtest på jobbet...hjälp!

Har hört nåt om att man ska dricka helvetes massa vatten dygnen innan testet och käka betakaroten tabletter, detta för färgens skull.minns inte vart jag hört detta men jag antar att jag blir rättad efter noter om det är helt åt helvete.
2001-08-29, 01:03
Medlem

Det där med vattnet stämmer. Men dom kan se om man har druckit en massa vatten oxå. Fast jag vet inte om betakaroten tabletter kan hjälpa mot det. Rostbiff har oxå jag hört att det ska gå att använda för att få färg.
2001-08-29, 01:18
Medlem

Terror: Vad spelar det för roll om dem ser att han har druckit mycket vatten? Han kanske va törstig ellehur? Bara dem inte hittar spår av THC så spelar det ingen roll.
2001-08-29, 11:38
Medlem

Dom kan be en göra om provet för att det nästan bara är vatten i urinen. Men man kan ju få lite extra tid på sig att rena kroppen.
2001-08-29, 11:53
Medlem

Det måste väl finns nåt annat man kan göra oxå, mer än att dricka vatten?

Mr T
PS. Lysergsyredietylamid: Inte mig det handlar om, utan min ganjagirl ;) Själv har jag klarat mig bra från pissprov genom åren...peppar peppar...

2001-08-29, 12:57
Medlem

Terror:Dem kollar inte på det sättet som du säger att dem ser att hon har nästan bara vatten i urinet.Utan dem ser att hon har druckit mycket vatten pga att hon har för lite Kreatin.Och då kan hon köpa Kreatin på typ hälsokost och knapra samtidigt som hon dricker vatten.Fungerar fint!!!
2001-08-29, 13:22
Medlem

Jupp, det är kreatin halten de mäter. Drick mkt vatten...och träna mkt... Ut o spring.

Finns en massa örtblandingar etc som kan köpas för att få negativt på pissprover.. men... de flesta är nog bara skit o lurendrejeri. massa vatten + träning är effektivt o enkelt... när är testet? när rökte hon sist och hur mkt? hur regelbundet och under hur lång tid har hon rökt?

kolla på nätet..finns en massa siter o dokument som handlar om pissprover och hur man klarar sig... läs på... finns bl.a här på flashback.. har en erfaren polare som hävdar att ifall man dricker en kapsyl med YES innan så skulle det funka..men hur nyttigt är det? då torskar jag hellre än att slurpar i mig lösningsmedel. han hade visst testat själv och det hade funkat.. men låter otroligt farligt.
2001-08-30, 12:42
äldre konto (old)
Ej medlem

Analsex men MYCKET gamla damer har jag hört ska funka, även att äta bajs.
2001-08-30, 13:12
Medlem

Hallå!! Om det är drogtester dom gör så ser dom att personen drukit mycket vatten, och då tardom antagligen fleroch mycket mer grundlga tester å märker då att THC finns i kroppen!
Må så Godis!
2001-08-30, 13:57
Medlem

Ahhhh.. Tyvärr kan jag inte direkt hjälpa frågeställaren men måste tillägga detta. Om man dricker RÄTT mängd vatten så kommer urinet att vara rent (inte gult asså). Om man dricker för lite så blir förgen gul. Därför kan dom ju för fan inte komma o klaga på att man har för mycket vatten i kroppen om urinet är vattenfärgat. Testa själva eller nåt. Drick ordenligt (minst 3 liter vatten utöver allt annat du dricker under dagen) en vecka och du kommer inte pissa gult en ända gång. Fassst.. vissa ämnen påverkar ju urinen och ger en viss färg... men det är en annan sak. Oså en sak till, jag vet inte vad det är för nåt dom kollar i urinen (ämen o så) men om dom nu avgör på mängden kreatin så är det ju bara att käka!! Dom kan inte fälla för doping iaf! :)

Lycka till.

Hoppas det inte blev för off. :)

Hade
2001-08-30, 14:23
Medlem

Men e alla hur dumma som helst!? Ni fattar inte att de e hur svårt som helst å trixa till sånna där tester?? Okey man kan ju försöka men hur stor e chansen att man lyckats? 1 av 89 typ. så lycka till!!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in