• 1
  • 2
2007-01-21, 11:17
Medlem
någon som vet när man kan börja köpa chippade wii's?
Citera
2007-01-21, 12:07
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monster_kid

När maskinen har blivit chippad. Eftersom jag kan se in i framtiden så vet jag exakt vilket datum, men det håller jag hemligt då det inte är bra att avslöja saker som komma skall, kan få väldigt jobbiga konsekvenser.
Citera
2007-01-21, 12:24
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Man kan ju knappt köpa konsollen någonstans, hur skulle du kunna köpa en chippad då?

Citera
2007-01-21, 12:30
Medlem
det kommer ta väldigt långt tid, tyvärr
Citera
2007-01-21, 12:34
Medlem
Goggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ivan10
det kommer ta väldigt långt tid, tyvärr

Nja, det räcker väl att någon vuxen köper den och kollar hur man får bort barnsäkringen?
Citera
2007-01-21, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Man kan ju knappt köpa konsollen någonstans, hur skulle du kunna köpa en chippad då?

Knappast någonstans, köper du all din skit i n00b affärer som Siba, onoff eller elgiganten?

http://se.pricerunner.com/games/game...3B%3B%3B&q=wii

Jag ville alts bara kolla om någon kunde uppskatta hur lång tid det kommer ta innan någon knäcker wii. inget extakt datum.
Citera
2007-01-21, 12:42
Medlem
Goggens avatar
Citat:
Knappast någonstans, köper du all din skit i n00b affärer som Siba, onoff eller elgiganten?

http://se.pricerunner.com/games/game...3B%3B%3B&q=wii

Jag ville alts bara kolla om någon kunde uppskatta hur lång tid det kommer ta innan någon knäcker wii. inget extakt datum.

Länkar du alltid med n00b länkar?
Citera
2007-01-21, 12:49
Medlem
Gromnas avatar
Citat:

Visst kan jag göra det. Jag uppskattar att det tar 48 dagar från och med i dag. Seriöst, hur kan du tro att någon här ska kunna göra en bra uppskattning? Det kan ske om fem minuter, det kan ske om en vecka, det kan ske om tre månader och det kanske aldrig sker alls. Du får helt enkelt vänta och se.
Citera
2007-01-21, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goggen
Länkar du alltid med n00b länkar?

är du en sådan n00b som inte kan klicka på sök?
Citera
2007-01-21, 13:18
Medlem
Ufojesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromna
Visst kan jag göra det. Jag uppskattar att det tar 48 dagar från och med i dag. Seriöst, hur kan du tro att någon här ska kunna göra en bra uppskattning? Det kan ske om fem minuter, det kan ske om en vecka, det kan ske om tre månader och det kanske aldrig sker alls. Du får helt enkelt vänta och se.

Som det skrivits om tidigare på forumet är ett drivechip i stil med XenoGC till GameCube så man kan spela 1:1-kopior på väg.
Citera
2007-01-21, 13:46
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufojesus
Som det skrivits om tidigare på forumet är ett drivechip i stil med XenoGC till GameCube så man kan spela 1:1-kopior på väg.

Det är på väg ja, men kan du "uppskatta" när detta finns tillgängligt? Enn uppskattning i det här fallet är inte mer än en ren gissning, alltså är det bara att vänta och se.
Citera
2007-01-21, 13:59
Medlem
baseballs avatar
hörru, ingen av butikerna hade ju ens wii i lager, förutom discshop
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto