• 1
  • 2
2007-01-19, 14:36
Bannlyst
Själv har jag inte gjort så mycket. Det värsta var väl när jag i fyllan o villan dunkade på bästa polarens flickvän (hon insisterade!) . Under en lååång tid var han inte bästa polaren längre. Var inte all speciellt kul. Måste dock finnas andra exempel på folk som haft sex fast de egentligen inte borde ha haft det.
Citera
2007-01-19, 14:47
Medlem
Alladins avatar
Ångrat mig kanske två ggr, ena gången var det ett kvart i tre ragg... andra gången en tjej efter en fest som pratade massa skit efter det.
Inga jättefarliga grejer men...
Citera
2007-01-19, 15:17
Medlem
Snövits avatar
Jag har inte trampat i klaveret på så sätt så att det har sårat någon.

Men visst man man ha ångrat något tillfälle, jag menar om det inte var speciellt bra så kunde man ju lika gärna ha varit utan. Men verkligen ångra det gör jag inte, allt jag har gjort i mitt liv har gjort mig till den människan jag är idag och den trivs jag väldigt bra med.
Citera
2007-01-19, 16:17
Medlem
~Kokos avatar
Sex med en psycho brud som i princip förföljde en i tre månader. Sexet var okay, men jag ångrar det sett till följderna.
Citera
2007-01-19, 16:40
Medlem
nonameds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ~Koko
Sex med en psycho brud som i princip förföljde en i tre månader. Sexet var okay, men jag ångrar det sett till följderna.
Nej. Vadå gick hon efter dig eller? Tur att du inte bor i England
Nja kommer man inte ihåg vad man har haft för sig brukar jag få lite små ångest.
Citera
2007-01-19, 16:42
Bannlyst
Ett kvart i tre ragg med en fet asiat. Det var en helvetesnatt. Startade till och med en tråd om det här på fb.
Citera
2007-01-19, 16:47
Medlem
Apelsinens avatar
När jag förlorade oskulden, 14 år gammal Helt rätt tjej men alldeles för tidigt, vi kunde gott ha väntat ett år.
Citera
2007-01-19, 16:50
Medlem
LéKrisss avatar
Nej, jag är så arrogant att jag inte ångrar något sådant.
Antingen har man lärt sig av sina misstag och/eller så
kan man skratta åt idiotiska historier.
Citera
2007-01-19, 18:37
Bannlyst
Polarens Brud

När jag pumpade på kompisens brud. Det var egentligen hon som hängde på mig & sa att det var slut & det blev några helnätter. Hon var fin - men det smakade beskt efteråt eftersom det tydligen inte var slut.
Citera
2007-01-19, 18:54
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinen
När jag förlorade oskulden, 14 år gammal Helt rätt tjej men alldeles för tidigt, vi kunde gott ha väntat ett år.

Varför? Jag var också 14 och inte fan ville jag vänta direkt... ser fortfarande inga problem med att de blev som de blev med en ett eller två år yngre tjej då.
Citera
2007-01-19, 19:55
Medlem
Phaetons avatar
Får hålla med om att man inte skall ångra skit man gjort.
Förhoppningsvis så har man lärt sig något av det.

Dock kan jag väl säga att jag kunde klarat mig utan en snabbkurs i "Bli av med klamydia på 10 dagar" som jag drog på mig för ett år sen.
Citera
2007-01-20, 02:54
Bannlyst
När jag som ung viril 17 åring (skitfull) hade sex med en äldre tjej som jag var riktigt kär i.

Bara för att inse dagen efter att jag hade haft sex med fel tjej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in