Själv har jag inte gjort så mycket. Det värsta var väl när jag i fyllan o villan dunkade på bästa polarens flickvän (hon insisterade!) . Under en lååång tid var han inte bästa polaren längre. Var inte all speciellt kul. Måste dock finnas andra exempel på folk som haft sex fast de egentligen inte borde ha haft det.
Ångrat mig kanske två ggr, ena gången var det ett kvart i tre ragg... andra gången en tjej efter en fest som pratade massa skit efter det.
Inga jättefarliga grejer men...
Jag har inte trampat i klaveret på så sätt så att det har sårat någon.
Men visst man man ha ångrat något tillfälle, jag menar om det inte var speciellt bra så kunde man ju lika gärna ha varit utan. Men verkligen ångra det gör jag inte, allt jag har gjort i mitt liv har gjort mig till den människan jag är idag och den trivs jag väldigt bra med.
Nej, jag är så arrogant att jag inte ångrar något sådant.
Antingen har man lärt sig av sina misstag och/eller så
kan man skratta åt idiotiska historier.
När jag pumpade på kompisens brud. Det var egentligen hon som hängde på mig & sa att det var slut & det blev några helnätter. Hon var fin - men det smakade beskt efteråt eftersom det tydligen inte var slut.
När jag förlorade oskulden, 14 år gammal Helt rätt tjej men alldeles för tidigt, vi kunde gott ha väntat ett år.
Varför? Jag var också 14 och inte fan ville jag vänta direkt... ser fortfarande inga problem med att de blev som de blev med en ett eller två år yngre tjej då.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!