• 1
  • 2
2007-01-18, 00:16
Awaiting Email Confirmation
r det bara jag hr som gillar det? r folk rdda fr att knna sig omanliga? Ngon som har ngon intressant aspekt p detta att framfra?
Citera
2007-01-18, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huddson
r det bara jag hr som gillar det? r folk rdda fr att knna sig omanliga? Ngon som har ngon intressant aspekt p detta att framfra?

Jo det skulle knnas serist omanligt!

Det r dock inte den aspekten som avgr. Har helt enkelt inget intresse av att ngn ska pilla i mitt bajshl!
Citera
2007-01-18, 00:28
Bannlyst
Till en brjan, ja...

Om det gller killar s tror/vet jag att de i allmnhet r ganska restriktiva med att f saker uppfrda analt. Men efter ett tag (eller ngra glas ;-) ) brukar de ge med sig och eller vara nyfikna och 98% av de jag trffat p hittills har ogillat det i alla fall, men det r nog inget de skyltar med..skert mnga som knner att det r lite gay-varning p det? Sen kan det nog vara stor skillnad p att f SAKER uppfrda n t.ex. ett finger eller ngot annat. Respekteras.
Citera
2007-01-18, 00:32
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Jo det skulle knnas serist omanligt!

Det r dock inte den aspekten som avgr. Har helt enkelt inget intresse av att ngn ska pilla i mitt bajshl!

Men d r ju saken klar fr din del. Fine.
Citera
2007-01-18, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huddson
Men d r ju saken klar fr din del. Fine.

Vi sger s!

Du lter aldrig andra mn hantera din p dig?
Citera
2007-01-18, 00:35
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbabe
Om det gller killar s tror/vet jag att de i allmnhet r ganska restriktiva med att f saker uppfrda analt. Men efter ett tag (eller ngra glas ;-) ) brukar de ge med sig och eller vara nyfikna och 98% av de jag trffat p hittills har ogillat det i alla fall, men det r nog inget de skyltar med..skert mnga som knner att det r lite gay-varning p det? Sen kan det nog vara stor skillnad p att f SAKER uppfrda n t.ex. ett finger eller ngot annat. Respekteras.

S kan man frsts se det. Men r man sker p att man inte vill ha sex med mn, vilket jag r j-ligt sker p, s, tja.. jag har inga problem med att en kvinna stimulerar mig dr. Srskilt inte om hon gr igng hrt p det. Men man r ju olika kinky. Undrar frresten vad det beror p?
Citera
2007-01-18, 09:44
Medlem
MunchenCallings avatar
brukar jag ocks gra...det r vldigt sknt.
Citera
2007-01-18, 09:50
Medlem
Jag och tjejen r galna i analt...jag tar henne, hon mig...med bde en genomskinlig plugg och ett radband med tio kulor...drar hon ut det ur mig under min orgasm ser jag stjrnor...det blir fem gnger starkare orgasm om man stimulerar g-punkten samtidigt... <-- s kan kan jag till och med reagera om det blir riktigt starka knslor...klart hftigt, men inget jag kan tnka mig att uppleva med vem som helst, bara med min livskamrat.
Citera
2007-01-18, 11:06
Medlem
Jag har provat men fann inte det srskilt upphetsande, kan tnka mig att
prova det tillsammans med en tjej i framtiden, de kanske funkar bttre d
Citera
2007-01-18, 11:27
Bannlyst
Ja som sagt, en tjejs finger i ppningen fungerar helt klart, och r jkligt upphetsande...

r dock skeptisk till analpluggar, och jag tror skert skepsismen grundar sig p konservativa och ltt homofobiska vrderingar - det r nog s de flesta tnker.

Med tjej med i leken s kanske man en dag kommer prova ven detta...det lter mer och mer intressant i alla fall...
Citera
2007-01-18, 15:40
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanResident
Ja som sagt, en tjejs finger i ppningen fungerar helt klart, och r jkligt upphetsande...

r dock skeptisk till analpluggar, och jag tror skert skepsismen grundar sig p konservativa och ltt homofobiska vrderingar - det r nog s de flesta tnker.

Med tjej med i leken s kanske man en dag kommer prova ven detta...det lter mer och mer intressant i alla fall...

Beror ju frsts p hur kvinnan knner. Finns skert ocks de tjejer som tycker det r avtndande om mannen anvnder buttplugg p sig sjlv.. sjlv sker jag mig grna till kvinnor som r kinky p ett sknt, naturligt stt.
Citera
2007-01-18, 16:15
Bannlyst
[quote=huddson]Beror ju frsts p hur kvinnan knner. Finns skert ocks de tjejer som tycker det r avtndande om mannen anvnder buttplugg p sig sjlv..[quote]

Ja givetvis fr det ju utfras med kvinnans vlsignelse
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in