• 6
  • 7
2007-06-20, 17:52
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizzza
Det håller jag med om. Man hallucinerar ju inte om man bara mediterar t ex.

Det är faktiskt möjligt.
Citera
2010-04-26, 19:41
Medlem
birdisthewords avatar
Om man nu va telepatisk så vore det väl inge vidare smart och prata högt om det eller bevisa det. Jag menar vem skulle vilja bli ett forsknings objekt kanske till och med inspärrad. Dom som har den här gåvan snackar inte högt om det utan håller det på den frekvenzen som bara dom har.
Citera
2010-06-11, 19:57
Bannlyst
Tog syra med en brud en gång och några polare...när syran är på sin peak så ligger alla för sig själva i olika delar av rummet. Vi pratar inte med varandra. Nu minns jag inte exakt vad det var men tjejen höll på att störa mig med nåt beteende, minns inte riktigt. Satt och tänkte på hur jobbig hon var.
Plötsligt reser hon sig upp och kommer och sätter sig bredvid mig och säger, "Är det bara för att jag är tjej eller?"
Jag tappade hakan på plats och sa typ "oh shit", varpå hon säger, "ja men tänkt inte så".

Ni som inte har tagit syra vet inte vad ni snackar om...
Citera
2020-11-29, 07:01
Medlem
Upplystkrigares avatar
Onekligen ett ämne det bör forskas mer om, jag själv övertygad om att psychedelics "öppnar" delar av hjärnan vi normalt inte använder, och däribland dessa finns något som är eller åtminstone liknar telepati väldigt mycket. Söker man på google telepathy on psychedelics ska ni se hur många som delar denna erfaranehet. Visserligen kan man skylla de på att man "hallucinerar" men jag tycker man är tillräckligt objektiv för att kunan särskilja de från en hallucination. Mycket intressant oavsett, visar oss att rent kvantum mekaniskt och vad gäller mänskliga förmågor är långt mer mystiskt och oforskat område än man kan tro.
Citera
2020-12-03, 20:25
Medlem
Inte hänt på syra men hände på 4-aco-dmt med min bästa vän/soulmate.
Kunde tänka i varandras tankebanor utan att säga något. Efteråt så pratade vi om vad som hänt och kunde då konstatera att vi var med om samma sak.

Något skumt är det minsann. Inte bara en gång det hänt heller.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in