Citat:
Ursprungligen postat av Ominous
Är det möjligt?
Exempel: En gång när vi var ett gäng och käkade syra så fokuserade vi in på ett objekt, vi var alla överens om objektets betydelse och delade exakt samma uppfattning, efter en stund var det som att det klickade till och helt plötsligt befann sig våra hjärnor på samma frekvens och vi förstod det också, det var då det blev läskigt och vi la av med våra mindtricks...vi gapflabbade och blev tysta nån minut, började fundera på om vi var schizofrena sen lugnade vi ner oss.
Vi har diskuterat detta och kommit fram till att det kan ha varit en hallucination men hjärnan är en märklig liten sak, speciellt under inflytandet av LSD.
Skulle vara intressant med lite omfattande LSD experiment för det där var _sjukt_.
har varit me om något liknande. när vi vart nybörjare på syra kunde det gå helt vilt. jag och en polare prata me varandra i huvudet och han svara mig i mitt huvud antingen va jag så trippad att jag inte fatta att vi prata. Så vi försökte få tiden att börja rulla igen eftersom den hade stannat, tillslut efter att skrickigt på porlarn och bad att han ska börja leva igen då jag börja bli nojjig fick jag kontakt me han som satt i stolen brevid som inte infört någon Lsd och han sa att vi hade varit tysta i flera min och bara kollat ner i soffan som två stollar

efter trippen kunde iofs ingen riktigt säja vad de va vi snacka om.men de va gammla barndoms minnen kom vi fram till, de va ett tag sedan så har väldigt svagt minne av de tyvärr, kan lätt påstå att de va en av dom finaste stunderna i mitt liv kom ihåg att han bran gul eld från sig och allt annat vart grått. såg ut som han va en gud, sedan så fick jag tyvärr blackouts då och då under resten av trippen och tillslut så slutade de me att jag låg å kurade i sängen me fruktansvärd huvudvärk och de kändes som någon slog mig me en hammare inne i huvudet, detta va en av mina första Lsd Trippar och jag råder gör inte samma misstag som jag börja lungt me 1 lapp och va mer erfaren än va jag va på den tiden att hoppa från brass till Lsd va inte så smart, men nu äter jag lsd gladerligen, första trippen är alltid underligast då man inte har förståt sig på drogen