Sitter och går igenom musik jag lyssnade på som yngre. Kom och tänka på svenska Blindside - King of the closet , som jag antar är hardcore(?). Söker liknande band med liknande sound.
Någon som har schyssta tips på låtar som är i samma stuk som Wikluh Sky's Pazi sta radis och rigor mortis? Gillar soundet, men hittar inget som är i någorlunda samma stil.
Jag skulle vilja ha tips på rap-låtar där sångtexten utgör grunden för musikvideon. Tanken är att själva musikvideon ska spela upp det som sägs i sångtexten. Några exempel så att ni kan förstå vad jag menar; Eminem - Stan, Chamillionaire - Hip Hop Police.
Det är ett par indianer som spelar jättehärlig musik nere på stan ibland men jag har ännu inte gått fram och köpt något av dom. Vad kan man kalla denna musiken? Det är mycket flöjt och härliga syntar.
Det är ett par indianer som spelar jättehärlig musik nere på stan ibland men jag har ännu inte gått fram och köpt något av dom. Vad kan man kalla denna musiken? Det är mycket flöjt och härliga syntar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!