Jag söker raplåtar med softa beats, gärna mycket piano. Kan inte riktigt förklara vilken typ av låtar jag menar men här kommer tre länkar som ger lite mer förståelse för vad jag söker!
Hej. Jag skulle vilja ha lite tips på lugn och lite flummig musik, liknande Pink floyd, Porcupine Tree, Nirvana och Alice in chains. Alltså musik som är lugn men ändå har en viss "häftighetsgrad". Kan inte förklara mig bättre.
Någon som vet fler låtar som är som Tiësto & Sneaky Sound System - I Will Be Here (Wolfgang Gartner Remix)? tycker melodin är så jävla härlig och sommrig, så tips ?
Hörde för ca ett halvår sedan en låt som heter Vanha Kellarissa valitaa, och jag blev helt fast när jag hörde den. Det är bland det bästa jag någonsin hört. vet inte riktigt vad det är med låten, Men den har fan allt. älskar den nå sjukt mycket!
Och undrar om någon vet låtar som liknar denna? Gärna på finska, men andra språk går lika bra!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!