2007-01-16, 00:01
Medlem
Nn som har haft tid att kika lite p omrdet vid sjukhuset jag har sett att dom hller p att grver upp en stor jkla grop bredvid sjukhuset.
Tnkte att det kanske finns ngra roliga ingngar som inte r s vl lsta under byggtiden.
Citera
2007-01-16, 10:26
Medlem
DXVs avatar
Gropen r det gamla huset som revs i somras. Har sett att det i mitten lngst in bort mot torsgrnd s r det nn slags pltdrr, troligtvis till kulvertarna under huset.
Citera
2007-01-16, 23:59
Medlem
kanske kan vara vrt att underska lite nrmare............
Citera
2007-01-17, 07:46
Medlem
DXVs avatar
Gick frbi igr kvll, sg att det sticker upp en ihlig(inget tak) betongfyrkant en bit in, kanske finns ngot dri? den sg dock nybyggd ut!
Citera
2007-01-18, 08:20
Medlem
skadedjurs avatar
den gamla blodcentralen var fin dock var jag bara inne p nedervningen.. pga pussy sllskap..
Citera
2007-01-18, 10:45
Medlem
anvnder dom inte sabbatsberg lngre? va inne dr fr nra r sen morsan x jobbade som obducent dr, luktar inge vidare gott dr ass s ja skulle inte g in dr utan nnslags mask lr s..
Citera
2007-01-18, 19:28
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepatimunken
anvnder dom inte sabbatsberg lngre? va inne dr fr nra r sen morsan x jobbade som obducent dr, luktar inge vidare gott dr ass s ja skulle inte g in dr utan nnslags mask lr s..

r bara en del som r riven.
Resten r aktivt
Citera
2007-01-18, 22:05
Medlem
Precis som en annan sa s anvnds allt annat men nsta gng jag har vgarna frbi ska jag ta en titt det brukar inte vara nt problem d man r arbetskldd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in