2007-01-15, 21:53
Medlem
Hannes2ks avatar
Jag har träffat en tjej de senaste tre veckorna, hon har sovit över hos mig ett par gånger (gissa vad det betyder). Hur som helst så fyller hon år i veckan och jag hade tänk mig att kanske köpa någon form av present, en sexleksak rättare sagt.

Nu behöver jag hjälp med två stycken problem.

Problem 1 är att jag inte vet något om sexleksaker, dvs vilka som är till för vad etc. Jag letar efter något enklare, typ något att att massera tjejens klitoris med.

Problem 2 är att jag inte känner till vart de här sakerna går att köpa, finns det några bra butiker i stockholmsområdet och vart ligger de isf?

Helpabrothaoutplx
Citera
2007-01-15, 22:03
Medlem
Babianens avatar
Ska du verkligen köpa en sexleksak i födelsedagspresent?

Satsa på en fet guldkedja istället.

Citera
2007-01-15, 22:05
Medlem

Du ska alltså ge en tjej sexleksaker efter bara 3 veckor?
Citera
2007-01-15, 22:06
Medlem
Hannes2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaddeLigist

Du ska alltså ge en tjej sexleksaker efter bara 3 veckor?

Ja, ge mig tips nu!
Citera
2007-01-15, 22:10
Medlem
har tjejen lite vett i skallen kommer du få en dildo uppkörd i röven i bästa fall som vill ge henne en sexleksak efter 3 veckor
Citera
2007-01-15, 22:16
Medlem
Thessalys avatar
Det finns en tillverkare som heter Fun Factory som jag verkligen kan rekommendera, framför en produkt som heter LAYA spot (jag har också sett den kallas för Fun Phone). Inte så porrig, snygg design, funkar bra. Kostar 400-500.
Jag kan inte tipsa dig om butiker eftersom jag inte bor i Stockholm, men det finns ju gott om nätbutiker. Googla på Fun Factory så ordnar det sig nog.
Citera
2007-01-15, 22:30
Medlem
O.I.S.s avatar
här har vi killen som vågar !

Ni har alltså känt varandra i tre veckor och du ska redan ge henne en sexleksak?
Ni har väl haft sex. Annars kan det kanske tyckas lite konstigt...

Berätta gärna hur det gick!
Citera
2007-01-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thessaly
Det finns en tillverkare som heter Fun Factory som jag verkligen kan rekommendera, framför en produkt som heter LAYA spot
Mmmm.. LAYA spot är skön och rekommenderas. Vad ska man med en man till . Fast att köpa en sexleksak som present efter bara 3 veckor. Hmmmm.... tja... hoppas hon tar det på rätt sätt. Och som sagt LAYA spot är en höjdare.
Citera
2007-01-15, 23:19
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av petterniklas
har tjejen lite vett i skallen kommer du få en dildo uppkörd i röven i bästa fall som vill ge henne en sexleksak efter 3 veckor

Jag skulle ta mig tusan bli glad! Inte alla killar som gör det.
Tänk vilka fina orgasmer denna flicka kmr få pga denna present.

Gå du nu åh köp dig en sådan där fin sak åt damen, tanken som räknas åtminstone om det skulle gå snett..
Citera
2007-01-16, 00:15
Medlem
Snövits avatar
Jag fick en nice klitrois vibrator väldigt tidigt av min kille och jag kan påpeka att den har varit mycket uppskattad. Det kan dock bli fel om inte tjejen tar det på rätt sätt men det kan ju bara trådskaparen bedöma.

Jag skulle satsa på en klitrois vibrator som kan användas av tjejen när man kör bakifrån.
Citera
2007-01-16, 00:34
Medlem
osiriz88s avatar
Mja.. du kan ju köpa en gullig liten pocket-dildo I rosa färg kanske? Om hon gillar söta saker.. Eller varför inte handfängsel i metal som är vaderade med mjuka muffar..? Jättegulligt!.. tjejer gillar sexleksaker extra mycket om leksaken är sådära "tjejigt söt".

Eller...

Är hon kanske en liten person och en aning tight i analen? Mitt bästa tips är isåfall att du köper en lagomt stor buttplug i valfri färg! Tryck in den i hon och låt den vara där i ca 5 - 10 min innan du ska våldsknulla henne i röven! En buttplug i stjärten gör alla flickor glad!
Citera
2007-01-16, 00:48
Medlem
Hannes2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag fick en nice klitrois vibrator väldigt tidigt av min kille och jag kan påpeka att den har varit mycket uppskattad. Det kan dock bli fel om inte tjejen tar det på rätt sätt men det kan ju bara trådskaparen bedöma.

Jag skulle satsa på en klitrois vibrator som kan användas av tjejen när man kör bakifrån.

Det var det jag hade tänkt mig också, vi körde en del bakifrån senast och då använde jag handen. Har du några tips på leksak/butik?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in