2007-01-16, 00:50
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannes2k
Det var det jag hade tänkt mig också, vi körde en del bakifrån senast och då använde jag handen. Har du några tips på leksak/butik?

Dessvärre inte sök på trådar om sex shoppar det finns både för nätet och shoppar.

edit: här är en tråd http://www.flashback.org/showthread.php?t=318554, inte mycket postat men bumpa upp den kanske det kommer fler svar.
Citera
2007-01-16, 13:41
Medlem
Hannes2ks avatar
Tänkte dra förbi Afrodites Apotek (www.afroditesapotek.se) imorgon. Jag är fortfarande lite osäker på vad jag ska köpa, "Dolfinger" har fått bra recensioner med å andra sidan verkar en kukring vara lite roligt.

Vad tycker ni tjejer om cockrings?
Citera
2007-01-16, 22:09
Medlem
Citat:
Ja, ge mig tips nu!

Korkad desperat gåva tycker jag, vafan kan du inte ge nåt normalt för, ni har kännt varandra i 3 veckor.
Citera
2007-01-16, 22:15
Medlem
Hannes2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Korkad desperat gåva tycker jag, vafan kan du inte ge nåt normalt för, ni har kännt varandra i 3 veckor.

Korkat desperat uttalande tycker jag, vad fan gör att du tror dig veta något om hur situationen ser ut? Min fråga var inte vad ni tycker om att jag ger en present utan vad jag ska ge för present och vart jag kan hitta den, hade jag bett om en moralisk guide till vad man ska köpa för present till en tjej man känt i 3 veckor hade jag frågat efter det.

Jag gör det just för att jag känner mig ganska säker på vad jag gör, jag är inte dum i huvudet och gör det här just för att jag känner att det är en okej, tillochmed bra idé med tanke på hur situationen ser ut just nu.
Citera
2007-01-16, 22:16
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse

Man behöver ju inte slå in den som en present på det sättet. Det är ju i början av förhållandet man har sex dygnet runt och då borde det ju vara bra att introducera sexleksaker.
Citera
2007-01-16, 22:18
Medlem
Realizts avatar
En fjärrstyrd dildo!
Perfekt för lite överraskningar när ni är ute och shoppar eler så...
Lär finnas i Japan.
Citera
2007-01-16, 22:18
Medlem
Citat:
Korkat desperat uttalande tycker jag, vad fan gör att du tror dig veta något om hur situationen ser ut? Min fråga var inte vad ni tycker om att jag ger en present utan vad jag ska ge för present och vart jag kan hitta den, hade jag bett om en moralisk guide till vad man ska köpa för present till en tjej man känt i 3 veckor hade jag frågat efter det.

Jag gör det just för att jag känner mig ganska säker på vad jag gör, jag är inte dum i huvudet och gör det här just för att jag känner att det är en okej, tillochmed bra idé med tanke på hur situationen ser ut just nu.

Jag bara tycker det är så konstigt att man inte kan visa sin kärlek för en person nån jävla gång utan det är alltid sexet som ska piffas upp innan ni knappt haft nåt.
Citera
2007-01-16, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Man behöver ju inte slå in den som en present på det sättet. Det är ju i början av förhållandet man har sex dygnet runt och då borde det ju vara bra att introducera sexleksaker.

Jo, kanske det, tycker det hade varit kul att lära känna sina kroppar och känslor utan leksaker en längre stund först. Men det finns väl ingen tjej som vill bara ha en man kvar längre, alla ska ha några dildosar i lådan för att bli nöjda.
Citera
2007-01-20, 19:31
Medlem
Omnixars avatar
Tips på butik :: Lovestore !!

Butiken ligger på Bondegatan 6, Södermalm. Åk till Medborgarplatsen och gå söderut på Götgatan. Sväng vänster efter några kvarter och sen är du framme!

Länk: http://www.lovestore.nu/

Jag har handlat där flera gånger, väldigt trevlig personal !

Lycka till med presenten !!
Citera
2007-01-20, 19:33
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Trådstartaren:

Du ska inte köpa någon sexleksak alls. Det är billigt och snaskigt + att det bara är vulgära White Trashfruntimmer som är öppna med sådant.
Citera
2007-01-20, 19:38
Medlem
Naturvetarens avatar
Nu kommer alla gå OFT med typiska ändlösa och meningslösa GH-debatter och sabba tråden, du tycker verkligen att det är kul
Citera
2007-01-20, 22:02
Medlem
Nancy Wores avatar
Nu vet ju du bäst om ert förhållande är redo för sexleksakerpresenter, men generellt sett är det för tidigt med 3 veckor.

Ska du köpa sexleksakpresent, köp då för katten något som hon mest har njutning av. En present är till för mottagaren. Jag tycker att det är riskfyllt att köpa en sexleksak i födelsedagspresent. Köp en sexleksak till henne ändå, om du vill det, men kom i håg att det kan verka lite som att sexet är det enda som är viktigt. Inte att förglömma, så kan det verka själviskt, eftersom du också har njutning av sexet, eller hur...

Jag tycker att du ska köpa något fint som hon kan tänkas vilja ha i övrigt och vänta lite med sexleksaken, om hon inte uttryckligen har sagt att hon vill ha det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in