2007-01-15, 10:57
Bannlyst
Vet inte vart jag skulle posta detta men jag har så sjukt svårt att sova ibland, framförallt när jag har något dagen efter som jag vet att jag måste vara utvilad för. Kan stirra i taket till 5 på morgonen. Någon som vet vad jag ska söka efter på internationella nätapotek som INTE är narkotikaklassat.

Valerina natt är ju rena sockerpillrena...vill alltså ha något som fungerar.

Säger förlåt på förhand innan jag frågar nästa fråga, har tjatat om detta i lite andra trådar på hallis forumet.

Har fått veta att benzo dämpar effekten av en dålig tripp, eller vid högre dos t.o.m avbryter den.
Jag har inga kontakter i den meningen så jag kan ej få tag på stesolid eller liknande. Därför undrar jag samtidigt om det finns något som garanterat bryter en tripp som också går att beställa från nätapotek och som inte är narkotikaklassat.

Normalt sett är jag inte så nojjig när det kommer till NK varor men nu bor jag hos en annan och vill ej beställa på den adressen.

Tacksam för svar...
Citera
2007-01-15, 11:32
Medlem
jrgbgs avatar
Du har inte testat det första naturliga sättet? Att gå till doktorn och förklara ditt problem. att få typ 10 st imovane utskrivet är inte direkt svårt.
Annars blir det väl alternativ nr 2, sprit. somnar man rätt bra av, men tar man för mycket blir man bakis. kanske ta några öl & ett gäng valeriana? lagligt & fungerar hyffsat.
Citera
2007-01-15, 11:37
Bannlyst
Till saken är att det ä 1 och en halv månads väntetid och måste ha dem inom en vecka då schemat är lite späckat just nu. Imovane...kanske inte är narkotiklassat då?

Bajsar verkligen på Valerina.....funkar ej alls
Citera
2007-01-15, 12:18
Bannlyst
Lyssna lite på musik i hörlurar, brukar funka för mig.
Citera
2007-01-15, 12:36
Medlem
cerns avatar
melatonin från ca om det finns kvar gör susen tycker jag.
Citera
2007-01-15, 23:14
Medlem
jrgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicopia
Till saken är att det ä 1 och en halv månads väntetid och måste ha dem inom en vecka då schemat är lite späckat just nu. Imovane...kanske inte är narkotiklassat då?

Bajsar verkligen på Valerina.....funkar ej alls

Ring runt till olika läkare, du får garanterat en tid samma dag om du ringer en stund.
Men jag misstänker att du inte har åldern inne & fiskar efter att köpa nåt här? för att få en läkartid inom 24 timmar e inte alls omöjligt. fixar jag varje gång det e akut.
Citera
2007-01-15, 23:23
Bannlyst
Jag beställde nyss från Goldpharma.. får se när det kommer då..!
Citera
2007-01-15, 23:26
Medlem
weirdbeatss avatar
Du kan beställa phenazepam från CA. Verkar fungera mycket bra.
Citera
2007-01-16, 00:36
Medlem
MYRSLOKENs avatar
I morgon bitti kl 8.00 ringer du din hälsocentral och kräver en tid akut.
Du kommer att få en tid någongång under dagen om du verkligen vill och gnäller. Var ett riktigt pain in the ass.

Väl hos doktorn berättar du att du inte fått sova ordentligt på flera nätter, både svårt att somna in och problem med att du vaknar ofta och sover mycket dåligt då du väl somnar in.
Säg att du måste kunna sova för att orka med jobbet som får lida nu eller skola.
Du kommer få ett recept med Imovane eller Stilnoct med dig. (Ja båda är narkotikaklassade, men vad gör det? Du vill ju sova, och du kommer inte få en stor mängd på recept) Har du lite mindre tur kanske du får Propavan, men underskatta inte dem.
Och ta de bara då du verkligen inte kan sova och har något viktigt dagen efter.

Är det bara sova du är ute efter och inte flumma så kommer du få hjälp.
Nämn dock INGET om droger, för då är det kört.
Citera
2007-02-13, 03:37
Medlem
Slarviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
I morgon bitti kl 8.00 ringer du din hälsocentral och kräver en tid akut.
Du kommer att få en tid någongång under dagen om du verkligen vill och gnäller. Var ett riktigt pain in the ass.

Väl hos doktorn berättar du att du inte fått sova ordentligt på flera nätter, både svårt att somna in och problem med att du vaknar ofta och sover mycket dåligt då du väl somnar in.
Säg att du måste kunna sova för att orka med jobbet som får lida nu eller skola.
Du kommer få ett recept med Imovane eller Stilnoct med dig. (Ja båda är narkotikaklassade, men vad gör det? Du vill ju sova, och du kommer inte få en stor mängd på recept) Har du lite mindre tur kanske du får Propavan, men underskatta inte dem.
Och ta de bara då du verkligen inte kan sova och har något viktigt dagen efter.

Är det bara sova du är ute efter och inte flumma så kommer du få hjälp.
Nämn dock INGET om droger, för då är det kört.
´
Ska jag fan mig göra idag... ska till jobbet om 3 timmar och har inte somnat än... legat i sängen sen 23:00 och glott i taket. Brukar äta morsans stilnoct ganska ofta och de slår på fint... slocknar direkt. De är dock slut nu så jag ska försöka fixa en gäng till mig själv.

Hade!!
Citera
2007-02-13, 14:18
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slarvis
´
Ska jag fan mig göra idag... ska till jobbet om 3 timmar och har inte somnat än... legat i sängen sen 23:00 och glott i taket. Brukar äta morsans stilnoct ganska ofta och de slår på fint... slocknar direkt. De är dock slut nu så jag ska försöka fixa en gäng till mig själv.

Hade!!
Phenazepam då? Det är ju en laglig benso. Finns att köpa här: http://www.freewebs.com/lagligbenzo/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in