Citat:
Ursprungligen postat av bollnäs
Japp, helt rätt. Blatten är från Syrien tror jag från början. Han flyttade från Linköping 2003 har jag för mig upp till STHLM. I LKPG var han hatad av de flesta. Han lurade många andra blattar och kriminella så han var som sagt hatad av många. Sen växte han i sina brott. Från att deala E till grova misshandlar rån osv. Han trampade många på tårna.....
Han utnyttjade även småtjejer, gav dem för mycket knas så de slockande, sen vaknade de upp utan trosor och med sveda/smärta i muffen. En riktig hjälte med andra ord (som alla andra blattar).
Men nu är han där han ska vara, UNDER JORDEN, likstel, 3 grader kall och stirrande blick. JIIIPPPIIII HURRA HURRA HURRRA.

Jag förstår precis hur du känner. Jag är också bekant med folk som har varit riktiga praktarsel, och när de dör (helst en våldsam och obehaglig död) blir man oerhört glad. Lite sjukt, men glad blir man!
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Öpnnar en pilsner och höjer en skål!
Det tråkiga med mord där slödder dödar slödder och utrotar varandra, är att bilden av hur det gick till sällan når ut till Svensson. De läser om ännu ett mord mitt i en livlig stadsdel och säger till varandra: "Nää vet du vad Agda, vad hemskt, nu vågar
vi inte gå ut längre. Usch!". Sanningen är ju ganska enkel, Svenssons råkar sällan ut för sådant här. Det ska väl till att man träffas av en förlupen kula eller dylikt. Dessutom leder ju sådana här grova våldsbrott ofta till att polisen prioriterar ärendet och plockar bort ett helt gäng av dem från våra gator, så att Agda och hennes vännina egentligen borde känna sig mer säkra.
Som ett exempel på mediernas bullshit och hur de verkligen vill få oss att vara rädda, titta på frågorna i denna undersökningen. Vadå vinklade?
http://www.aftonbladet.se/vss/malmo/story/0,2789,977818,00.html