Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-01-29, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takiida
Han är arab.
Det gör inte saken sämre vill jag lova!!

Ett dubbelslödder mindre - man tackar!
Citera
2007-04-27, 22:37
Bannlyst
Har hört en hel del om den här killen som blev mördad på Södergatan i Helsingborg som blev ihjälskjuten med ett skott i bröstet. Att han var en vild iranier som hette R nånting. Att han var hatad av många och var en lokal kändis i Linköping. Någon som vet vad han hette eller om ryktet e sant att han var en tuffing eller e det bara skitsnack?
Citera
2007-05-17, 12:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rottis187
Har hört en hel del om den här killen som blev mördad på Södergatan i Helsingborg som blev ihjälskjuten med ett skott i bröstet. Att han var en vild iranier som hette R nånting. Att han var hatad av många och var en lokal kändis i Linköping. Någon som vet vad han hette eller om ryktet e sant att han var en tuffing eller e det bara skitsnack?

Det skulle du bra gärna vilja veta va? Men det har du ingen nytta av. Inte heller om hans ev rykte. För nu är han DÖD och är uppäten av maggots vilket är jättebra. Ta reda på grejer om levande bastards istället....
Citera
2007-05-18, 02:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bollnäs
Det skulle du bra gärna vilja veta va? Men det har du ingen nytta av. Inte heller om hans ev rykte. För nu är han DÖD och är uppäten av maggots vilket är jättebra. Ta reda på grejer om levande bastards istället....

Jo men jag är ändå intresserad, fick höra en historia om honom när han levde och undrade om hans rykte verkligen stämde. Jag vet hans namn nu. Han tillhörde visst ett kriminellt garde i Linköping. Jag märker att du tyckte illa om honom..? Vad var det för människor han umgicks med i linköping? Jag trodde knappt det bodde kriminella i Linköping (bortsett från Hog Riders).
Citera
2008-02-11, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helsingborg
fina och välkända pågar iaf, hur som haver så är väl dessa välkända helsingborg;

"Såväl den mördade 23-åringen som den skottskadade 23-åringen har ett digert kriminalregister, som innehåller domar för alltifrån bilstöld till grova våldsbrott..."

"...dömdes förra året för att under brutala former ha försökt få en man att lämna ifrån sig en privatinspelad porrfilm. Om filmen existerade blev aldrig klarlagt men offret utsattes för struptag och hotades med pistol..."

"I samband med en annan rättegång berättade 23-åringen att han förväntade sig bli mördad i fängelse men att han innan dess tänkte ta med sig så många människor som möjligt i döden...."

Nån koll på honom som blev skjuten i armen. Dvs. den mördades polare som var med? Namn och var bor den filuren?
Citera
2008-02-17, 20:31
Medlem
Verkar vara samma etniska fallang som vapensmugglarna från samma stad.

Rätta mig om jag har fel.
Citera
2011-06-15, 09:41
Bannlyst
gärningsmannen från denna händelse är killen som blev mördad vid koloniområdet nära polishuset, en mycket psykiskt instabil kille var han. Kasta granater och hota till höger och vänster, var rätt så mäktig ändå. Han var Palestinier ah*** h****i
Citera
2013-01-19, 17:08
Medlem
ConcreteRoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bollnäs
Japp, helt rätt. Blatten är från Syrien tror jag från början. Han flyttade från Linköping 2003 har jag för mig upp till STHLM. I LKPG var han hatad av de flesta. Han lurade många andra blattar och kriminella så han var som sagt hatad av många. Sen växte han i sina brott. Från att deala E till grova misshandlar rån osv. Han trampade många på tårna.....

Han utnyttjade även småtjejer, gav dem för mycket knas så de slockande, sen vaknade de upp utan trosor och med sveda/smärta i muffen. En riktig hjälte med andra ord (som alla andra blattar).

Men nu är han där han ska vara, UNDER JORDEN, likstel, 3 grader kall och stirrande blick. JIIIPPPIIII HURRA HURRA HURRRA.

Din lögnaktiga råtta, det du skrev är så långt ifrån sanningen som det kan vara, synd att han är död så att inte han kan ta hand om din äckliga lögnaktiga käft. Kanske folk tvingas göra våldsbrott när det finns lögnare som dig som hittar på saker hit och dit. Sitta och spela häftig kan du bakom din skärm och coola dig på flashback om saker du inte har en aning om. Håll käften bara
Citera
2013-01-19, 17:14
Medlem
ConcreteRoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -OOOO-
gärningsmannen från denna händelse är killen som blev mördad vid koloniområdet nära polishuset, en mycket psykiskt instabil kille var han. Kasta granater och hota till höger och vänster, var rätt så mäktig ändå. Han var Palestinier ah*** h****i

Detta är också lögner, sluta presentera det som fakta, ah*e* var gärningsmannen ja, men hans familj blev utsatt för skottlossning mot fönstret och den personen som blev skjuten i armen var ju han som kastade granaterna i La. Ah*e* gjorde altså inget sådant. Han hotade ingen då han var en ganska lugn kille annars, under bråket på södergatan gick det helt snett,var nog inte meningen att någon skulle förlora livet.
Citera
2013-01-19, 17:15
Medlem
ConcreteRoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rottis187
Jo men jag är ändå intresserad, fick höra en historia om honom när han levde och undrade om hans rykte verkligen stämde. Jag vet hans namn nu. Han tillhörde visst ett kriminellt garde i Linköping. Jag märker att du tyckte illa om honom..? Vad var det för människor han umgicks med i linköping? Jag trodde knappt det bodde kriminella i Linköping (bortsett från Hog Riders).

Han hatade gäng och tillhörde absolut inget sådant.
Citera
2013-01-20, 00:45
Medlem
De som påstår att R*zbeh skulle ha varit ngn slags våldtäktsman och en idiot har totalt jävla fel!
Ni vet ingenting om honom, och ingenting om hans bakgrund.
Samhället skapar sina egna problem och vet sedan inte vad de ska göra åt saken, utan sopar det hela under mattan och försöker låtsas som om de inte gjort något fel.
Jag är en barndomsvän till den mördade och stod honom väldigt nära ända tills något år innan han mördades.
Angående om han tillhörde något kriminellt garde, vad spelar det för roll?!
Jag vet att han ända fram tills ett år innan mordet jobbade mot ett mål, och att målet gick åt helvete pga av A*med och några andra.
R*zbeh gjorde det som krävdes för att överleva och tyvärr gick det inte som han planerat 6 år tidigare, så han tog till plan B, som var långt ifrån så behaglig och trevlig som plan A..
Citera
2013-01-21, 02:07
Medlem
ConcreteRoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clockset
De som påstår att R*zbeh skulle ha varit ngn slags våldtäktsman och en idiot har totalt jävla fel!
Ni vet ingenting om honom, och ingenting om hans bakgrund.
Samhället skapar sina egna problem och vet sedan inte vad de ska göra åt saken, utan sopar det hela under mattan och försöker låtsas som om de inte gjort något fel.
Jag är en barndomsvän till den mördade och stod honom väldigt nära ända tills något år innan han mördades.
Angående om han tillhörde något kriminellt garde, vad spelar det för roll?!
Jag vet att han ända fram tills ett år innan mordet jobbade mot ett mål, och att målet gick åt helvete pga av A*med och några andra.
R*zbeh gjorde det som krävdes för att överleva och tyvärr gick det inte som han planerat 6 år tidigare, så han tog till plan B, som var långt ifrån så behaglig och trevlig som plan A..

Tack, äntligen någon som förstår!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in