Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-01-17, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Självsanering,mera sånt så slipper vi snart alla problem i vårt en gång fina land......

Exakt
Citera
2007-01-17, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demuynck
Det var invandrare. Jag satt 7 timmar på sjukan igår och han som blivit skjuten i armen stod någon meter från mig...

Okey roger that. No humans involved!
Citera
2007-01-17, 09:46
Medlem
dimman lättnar...

fina och välkända pågar iaf, hur som haver så är väl dessa välkända helsingborg;

"Såväl den mördade 23-åringen som den skottskadade 23-åringen har ett digert kriminalregister, som innehåller domar för alltifrån bilstöld till grova våldsbrott..."

"...dömdes förra året för att under brutala former ha försökt få en man att lämna ifrån sig en privatinspelad porrfilm. Om filmen existerade blev aldrig klarlagt men offret utsattes för struptag och hotades med pistol..."

"I samband med en annan rättegång berättade 23-åringen att han förväntade sig bli mördad i fängelse men att han innan dess tänkte ta med sig så många människor som möjligt i döden...."
Citera
2007-01-17, 15:08
Medlem
Artbestämma? Trodde skolan sluta undervisa i rasideologi i skolan på 40-talet?

Det var inte folk med svensk härkomst, det räcker gott och väl att veta?

tjolahopp.
Citera
2007-01-17, 17:02
Medlem
Citat:
Artbestämma? Trodde skolan sluta undervisa i rasideologi i skolan på 40-talet?

Det var inte folk med svensk härkomst, det räcker gott och väl att veta?

tjolahopp.

Albaner eller bosnier? Även om du inte kan artbestämma hör du förmodligen skillnad på albanska och serbokroatiska. Med tanke på att den ena var från Landskrona tippar jag på albaner.

Citat:
Ursprungligen postat av helsingborg
fina och välkända pågar iaf, hur som haver så är väl dessa välkända helsingborg;

"Såväl den mördade 23-åringen som den skottskadade 23-åringen har ett digert kriminalregister, som innehåller domar för alltifrån bilstöld till grova våldsbrott..."

"...dömdes förra året för att under brutala former ha försökt få en man att lämna ifrån sig en privatinspelad porrfilm. Om filmen existerade blev aldrig klarlagt men offret utsattes för struptag och hotades med pistol..."

"I samband med en annan rättegång berättade 23-åringen att han förväntade sig bli mördad i fängelse men att han innan dess tänkte ta med sig så många människor som möjligt i döden...."

Ska bli intressant att höra vem det var när namn börjar dyka upp. Att han var dömd för "grova våldsbrott" tyder på att han lär vara rätt känd i vissa kretsar.
Citera
2007-01-17, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helsingborg

Lænk ?
Citera
2007-01-17, 23:44
Medlem
...

Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
Lænk ?

http://hd.se/helsingborg/2007/01/17/moerdad-23-aaring-kaende-sig-hotad/
Citera
2007-01-18, 20:20
Bannlyst
R.z..

Citat:
Det var invandrare. Jag satt 7 timmar på sjukan igår och han som blivit skjuten i armen stod någon meter från mig...

Japp, helt rätt. Blatten är från Syrien tror jag från början. Han flyttade från Linköping 2003 har jag för mig upp till STHLM. I LKPG var han hatad av de flesta. Han lurade många andra blattar och kriminella så han var som sagt hatad av många. Sen växte han i sina brott. Från att deala E till grova misshandlar rån osv. Han trampade många på tårna.....

Han utnyttjade även småtjejer, gav dem för mycket knas så de slockande, sen vaknade de upp utan trosor och med sveda/smärta i muffen. En riktig hjälte med andra ord (som alla andra blattar).

Men nu är han där han ska vara, UNDER JORDEN, likstel, 3 grader kall och stirrande blick. JIIIPPPIIII HURRA HURRA HURRRA.
Citera
2007-01-18, 20:30
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bollnäs
Japp, helt rätt. Blatten är från Syrien tror jag från början. Han flyttade från Linköping 2003 har jag för mig upp till STHLM. I LKPG var han hatad av de flesta. Han lurade många andra blattar och kriminella så han var som sagt hatad av många. Sen växte han i sina brott. Från att deala E till grova misshandlar rån osv. Han trampade många på tårna.....

Han utnyttjade även småtjejer, gav dem för mycket knas så de slockande, sen vaknade de upp utan trosor och med sveda/smärta i muffen. En riktig hjälte med andra ord (som alla andra blattar).

Men nu är han där han ska vara, UNDER JORDEN, likstel, 3 grader kall och stirrande blick. JIIIPPPIIII HURRA HURRA HURRRA.

Öpnnar en pilsner och höjer en skål!
Citera
2007-01-18, 20:36
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Öpnnar en pilsner och höjer en skål!
Jag gör detsamma..
Var ju bra den här hamnade där han hör hemma nu..
Citera
2007-01-18, 20:44
Medlem
AndreaS1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bollnäs

Hipp hipp hurrai!! En syrian mindre, världen kommer inte sakna dig.
Citera
2007-01-18, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Jag gör detsamma..
Var ju bra den här hamnade där han hör hemma nu..

Jepp, en kriminell mindre i Sverige ær værd ett litet firande

OF TOPIC: angående din avatar, vem fasiken ær Elin Andersson ?
/Nyfiken i en strut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in