Stängt
  • 1
  • 2
2007-01-14, 19:01
Medlem
Brjade egentligen i fredags d jag kkade 1 1/2 davinci, blev lite smtrippad men inte mer. S igr lrdag hade ngra kompisar kommit hem frn med en massa flytande tripper s jag kte dit fr att handla p mig lite. Hade vl inte tnkt trippa p g a tolerans frn dagen innan men nr alla andra brjade hlla i sig droppar s tnkte jag att det r vl lika bra att prova. Brjade med tv droppar (de r blandade p exakt 100 mic) s det verkade som en mjukstart. Det enda med trippen som blev lite annorlunda var att det inte blev mycket visuellt, dock skrattade vi i stort i tre timmar i strck. D det dessutom brjade p en restaurang r jag helt vertygad att vi fick ngra av de andra gsterna att brja fundera p att byta stadsdel d ngra av polarna talade alldeles fr hgt om stadsdelens historia vad gller knark och s Efter det s rullade det bara p och efter sdr fem droppar brjade det svnga p rtt duktigt, fortfarande dock med lite visuella inslag. Ngra feta holkar senare (jag rker inte i vanliga fall) s var det s snurrigt att tidsuppfattningen var helt borta och efter tta droppar tyckte jag att det r vl lika bra att mata i sig tio s det blir ett jmt antal Till slut lg jag under jackan och skyddade mig fr intryck! Ett litet bakslag r att jag nr hjrnan blir verhettad och fr trtt har ftt en tendens att hamna lite i snea knslolgen dr alltid till slut blir lite jobbigt Ca 3 timmar efter peaken kom trttheten av alla intryck och det blev en taxi hem, givetvis missade vi frsta taxin p g a fuckad tidsuppfattning och fick ringa efter en ny
Vl hemma hade hjrnan vilat upp sig och trttheten var borta s det blev ett antal skruvade funderingar innan jag somnade.

Det kommer bli mycket trippande nu ett tag och nsta vnda r det tnkt att mixa med svamp och lustgas fr att skapa riktigt mindfuck!!

terkommer MVH Leporello
2007-01-14, 19:04
Medlem
indulgences avatar
Ska det hr vara en tripprapport?
2007-01-14, 19:18
Medlem
crackhitlers avatar
LOL?

2007-01-14, 19:27
Medlem
peerkas avatar
va ?
2007-01-14, 19:29
Medlem
WoWbaggers avatar
Kul lsning
2007-01-14, 20:30
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indulgence
Ska det hr vara en tripprapport?

en berttelse kanske, en sdan som man brukade skriva p roliga timmen i 4an
2007-01-14, 20:36
Medlem
willedenstores avatar
Tycker betygsttningen "Fruktansvrd" stmmer bra.

Usch!
2007-01-14, 20:42
Medlem
dumms avatar
Bedrvligt, allvarligt allts... vi borde ha ngon slags "iq" test i samband med postningar i tripprapporter s att folk inte postar nr de r hga.
En knapp med texten "tryck inte hr" borde funka bra ...
2007-01-14, 20:47
Medlem
indulgences avatar
Jo men va fan har redan gjort ett inlgg i den hr trden men mste bara klaga lite till.

En tripprapport ska i regel vara ungefr som ett A4 papper och ska innehlla mer n "jag tog en lapp, sen tog jag mer och d snurrade det"

Och att frska s bra man kan beskriva sina knslor kan ocks lgga till lite mer innlevelse!
2007-01-14, 22:07
Medlem
cxzs avatar
Jag sger d det. Vilken litterr genialitet.
2007-01-14, 22:21
Bannlyst
Vrdelst!. Gr om gr rtt.
2007-01-17, 10:03
Medlem
seloots avatar
flumposta hellre lite i vem kr p hallisar trden
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto