2007-01-14, 19:01
Brjade egentligen i fredags d jag kkade 1 1/2 davinci, blev lite smtrippad men inte mer. S igr lrdag hade ngra kompisar kommit hem frn med en massa flytande tripper s jag kte dit fr att handla p mig lite. Hade vl inte tnkt trippa p g a tolerans frn dagen innan men nr alla andra brjade hlla i sig droppar s tnkte jag att det r vl lika bra att prova. Brjade med tv droppar (de r blandade p exakt 100 mic) s det verkade som en mjukstart. Det enda med trippen som blev lite annorlunda var att det inte blev mycket visuellt, dock skrattade vi i stort i tre timmar i strck. D det dessutom brjade p en restaurang r jag helt vertygad att vi fick ngra av de andra gsterna att brja fundera p att byta stadsdel d ngra av polarna talade alldeles fr hgt om stadsdelens historia vad gller knark och s
Efter det s rullade det bara p och efter sdr fem droppar brjade det svnga p rtt duktigt, fortfarande dock med lite visuella inslag. Ngra feta holkar senare (jag rker inte i vanliga fall) s var det s snurrigt att tidsuppfattningen var helt borta och efter tta droppar tyckte jag att det r vl lika bra att mata i sig tio s det blir ett jmt antal
Till slut lg jag under jackan och skyddade mig fr intryck! Ett litet bakslag r att jag nr hjrnan blir verhettad och fr trtt har ftt en tendens att hamna lite i snea knslolgen dr alltid till slut blir lite jobbigt
Ca 3 timmar efter peaken kom trttheten av alla intryck och det blev en taxi hem, givetvis missade vi frsta taxin p g a fuckad tidsuppfattning och fick ringa efter en ny
Vl hemma hade hjrnan vilat upp sig och trttheten var borta s det blev ett antal skruvade funderingar innan jag somnade.
Det kommer bli mycket trippande nu ett tag och nsta vnda r det tnkt att mixa med svamp och lustgas fr att skapa riktigt mindfuck!!
terkommer MVH Leporello

Vl hemma hade hjrnan vilat upp sig och trttheten var borta s det blev ett antal skruvade funderingar innan jag somnade.
Det kommer bli mycket trippande nu ett tag och nsta vnda r det tnkt att mixa med svamp och lustgas fr att skapa riktigt mindfuck!!
terkommer MVH Leporello