Ur panelhumorprogrammet 100% som gick på TV4 för ett tag sedan.
Kurden Shan Atci satt mellan sin lagkamrat Kristoffer Appelquist och programledaren Adam Alsing. En del av programmet gick ut på att man skulle gissa vad folk på stan svarat på vissa frågor. En fråga var "När känner du dig snygg?". Atci sa "När jag sitter mellan Kristoffer och Adam".
Appelquist svarade: "När jag går på en gata i Kurdistan - nej just ja, det finns ju inte...".
Ur panelhumorprogrammet 100% som gick på TV4 för ett tag sedan.
Kurden Shan Atci satt mellan sin lagkamrat Kristoffer Appelquist och programledaren Adam Alsing. En del av programmet gick ut på att man skulle gissa vad folk på stan svarat på vissa frågor. En fråga var "När känner du dig snygg?". Atci sa "När jag sitter mellan Kristoffer och Adam".
Appelquist svarade: "När jag går på en gata i Kurdistan - nej just ja, det finns ju inte...".
Frågade en kurd på jobbet hur gammal hans dotter var och fick svaret att hon var 11.
Sa då att nästa år kan du gifta bort henne till mig och fick ett leende till svar
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!