• 1
  • 2
2007-01-08, 08:45
Bannlyst
Det har jag gjort i ett antal år nu och har ju givit vissa problem i förhållanden, kommer ihåg när mitt ex grät litegrann och var rätt ledsen och det enda jag kunde tänka på var hur jag skulle knulla henne. Det handlar alltså om tjejer som det rinner lite tårar på inte störtgrinar. Någon som vet mer om varför detta är så upphetsande för en del?
Citera
2007-01-08, 08:47
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Det har jag gjort i ett antal år nu och har ju givit vissa problem i förhållanden, kommer ihåg när mitt ex grät litegrann och var rätt ledsen och det enda jag kunde tänka på var hur jag skulle knulla henne. Det handlar alltså om tjejer som det rinner lite tårar på inte störtgrinar. Någon som vet mer om varför detta är så upphetsande för en del?

Emo?
Citera
2007-01-08, 08:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Emo?

Heh, nej jag tror inte det va. Jag är nog motsatsen till emo verkar det som.
Citera
2007-01-08, 08:52
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Heh, nej jag tror inte det va. Jag är nog motsatsen till emo verkar det som.

Alla tänder på olika saker, du. Finns folk som tänder på träd t.o.m.
Citera
2007-01-08, 08:53
Medlem
RedEvils avatar
jag tror det är för att man då får känna sig stor och stark beskyddare som tröstar den ledsna svaga flickan och det medför nog automatiskt att man blir lite horny, varje fall jag oxå
Citera
2007-01-08, 15:32
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Kör upp den i analen så kanske hon börjar gråta lite mer..
Citera
2007-01-08, 15:33
Medlem
Scarlings avatar
Damn, I must be attractive.
Citera
2007-01-08, 18:06
Medlem
Inte en jävla aning om vad det beror på, men jag har en känsla av vad feministerna skulle anse om detta

Sen kan jag hålla med om att det kan vara jävligt sexigt med en tjej där det rinner några ner för kinderna.
Citera
2007-01-08, 19:30
Medlem
Truxas avatar
Nä, men va fan..?
Just att knulla är nog någonting av det sista jag skulle tänka på om jag hittade en gråtande tjej någonstans. Hon har väl anledning till att vara ledsen, och då kan man väl inte bara komma där och vilja bulta på, för jag tycker inte det är ett dugg lockande med ledsna tjejer utan jag föredrar nog den glada sorten som har huvudet fullt av lättsamma tankar...
Citera
2007-01-08, 19:33
Bannlyst
Citat:

Du de var jävligt sjukt.
Tjejer som grinar tycker ja är grymt fula.
Citera
2007-01-08, 19:50
Medlem
Arg_Rallares avatar
Nope inget sexigt med gråtande tjejer.
Marginellt mer upphetsande att tugga staniolpapper och att titta på introt till "anslagstavlan" på repeat...
(ni vet han gubben som nyser)
Citera
2007-01-08, 19:51
Medlem
Överliggarens avatar
"Att tända på när en tjej gråter"

Verkar vara en rätt självisk sexualmani. Har du kollat om du saknar förmåga till empati?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in