Det har jag gjort i ett antal år nu och har ju givit vissa problem i förhållanden, kommer ihåg när mitt ex grät litegrann och var rätt ledsen och det enda jag kunde tänka på var hur jag skulle knulla henne. Det handlar alltså om tjejer som det rinner lite tårar på inte störtgrinar. Någon som vet mer om varför detta är så upphetsande för en del?
Det har jag gjort i ett antal år nu och har ju givit vissa problem i förhållanden, kommer ihåg när mitt ex grät litegrann och var rätt ledsen och det enda jag kunde tänka på var hur jag skulle knulla henne. Det handlar alltså om tjejer som det rinner lite tårar på inte störtgrinar. Någon som vet mer om varför detta är så upphetsande för en del?
jag tror det är för att man då får känna sig stor och stark beskyddare som tröstar den ledsna svaga flickan och det medför nog automatiskt att man blir lite horny, varje fall jag oxå
Nä, men va fan..?
Just att knulla är nog någonting av det sista jag skulle tänka på om jag hittade en gråtande tjej någonstans. Hon har väl anledning till att vara ledsen, och då kan man väl inte bara komma där och vilja bulta på, för jag tycker inte det är ett dugg lockande med ledsna tjejer utan jag föredrar nog den glada sorten som har huvudet fullt av lättsamma tankar...
Du de var jävligt sjukt.
Tjejer som grinar tycker ja är grymt fula.
Nope inget sexigt med gråtande tjejer.
Marginellt mer upphetsande att tugga staniolpapper och att titta på introt till "anslagstavlan" på repeat...
(ni vet han gubben som nyser)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!