2013-07-17, 18:41
Medlem
SKIT-UNGENs avatar
Jag är ganska pundig i mig själv med eller utan substanser. På tjack blir jag nu för tiden äckligt pundarnojig. Hör sirener utanför, ser snutar överallt etc. Mitt vardagsliv består utav att dricka t-röd, plocka fimpar, plocka mat ur soptunnorna, baxa allt som går, planka på tåg/bussar, bete mig allmänt pundigt. Försöker hålla mig relativt ren ifrån droger. går si sådär men är mer av än på iaf. Är pundig i mig själv, alltid vart. Är nästan mer pundig utan droger än då jag tagit. Försöker iaf skärpa mig då
Citera
2013-07-19, 15:37
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Den här veckan har varit den pundigaste veckan hittills. Började på söndagen när jag och en polare till mig åkte till hans stuga. Och han hade så klart med sig en massa droger, tjack, weed och flödder.

Minns att jag tar fem xanor sedan är det svart. Och jag har tydligen kört ner med bilen i något kärr och sitter fast tills det kommer någon gubbe och hjälper upp mig efter att suttit fast i flera timmar.

Sedan är svart från den dagen och mitt upp i allt är det tisdag och jag sitter hos en annan polare och frågar vad det är för märken jag har på armarna. Jag hade tydligen slagit i mig tjack och pajat artären och vette fan om jag fått blodförgiftning eller något. Men jag har varit vaken i fem dagar och gått på tjack från i söndagskväll till igår, då testade jag RC-Tjacket med namnet 3,4-CTMP och det var riktigt bra
Citera
2013-08-04, 20:12
Medlem
LightClouds avatar
Jag sysslar sällan med överdrivet pundiga saker. Det kan hända att jag står och mäter tjackballen med linjal, påbörjar 1000 saker samtidigt och glömmer bort dem lika snabbt eller ska ge sig in i diskussioner exempelvis på Facebook mellan två personer där man inte har något alls att göra med dem.

Däremot hände en ganska kul grej jag inte har delat med mig av här ännu. Det gäller en vanlig lördagsnatt där kombinationen: 3-MMC, Alkohol, Bensodiazepiner och Syntetiska Cannabinoider är inblandade i ganska höga doser. Dessa ihop kan ge riktigt roliga psykiska effekter till och från. I synnerhet gäller detta om jag har snålat in på sömnen natten innan eller på något annat sätt inte är pigg.

I vilket fall så var det väldigt tidigt på en söndagsmorgon runt 05.30 och endast 3000 till 5000 personer var aktiva på forumet. Helt plötsligt fick jag för mig att jag måste prova att vara ensam och läsa i ett delforum för att få känna hur det känns. Sagt och gjort så scrollade jag ned bland forumen och till slut hittade jag ett underforum som hade noll besökare. "Där ska jag hänga minsann!", tänkte jag.

Jag hade två flikar uppe på webbläsaren där den ena var det delforumet jag några minuter i stöten satt och läste i olika trådar. Sedan kände jag på mig att jag måste kontrollera läget i den andra fliken så att ingen annan har smitit in i delforumet och är där samtidigt som mig. Nej då, det var bara jag där. I drygt en halvtimme satt jag i det delforumet och upplevde en lustig känsla som på många andra sätt var ganska fascinerande och det var att jag var den enda personen som läste just i det underforumet precis i den stunden.

Efter en stund orkade jag inte läsa mer. Trådarna var nämligen förbannat tråkiga och jag lärde mig inget heller för den delen. Men jag fick åtminstone vara själv för en stund. ¨

Edit.

Kom att tänka på en till grej som hände i fredags tror jag att det var. Jag skulle prata med en vän över Skype och innan han loggade in planerade jag hur mycket som helst gällande vad jag skulle berätta för honom. Efter cirka fyra timmars snack där jag var den som garanterat pratade mest gjorde han en sammanfattning av vad hela vår fyratimmarskonversation innehöll:

Citat:
Hahaha OK! Det var en intressant kväll. Det började med att du skulle berätta något kul som hände sist du tog något. Sen skulle du berätta något från Big Bang theory som jag spenderade 30 minuter att kolla på, sen började du snacka om post-apokalyptiska filmer, sen om en tjej och sen började du snacka om bilar. Min amatör psykoanalys är att du är jävligt hög och det var jättekul att snacka med dig
Senast redigerad av LightCloud 2013-08-04 kl. 20:36.
Citera
2013-08-05, 19:52
Avslutad
Det som är så jävligt med tjoet är att man blir så inne i det man gör och man inte sluta.

Igår så tog jag det och det slutade med att jag började riva i ett ödehus. Jag höll på minst 12 timmar med att riva i det där jävla huset och jag tänkte bara vara ute en timma eller så. Och så hittade jag en bong igår i det där ödehuset som var nerklottrat och allmänt risigt så jag gjorde nog ingen större skada.
Citera
2013-08-05, 19:57
Medlem
Plastipaks avatar
Att leta efter bra att ha grejer är något vackert

Att stå en solig sommarmorgon och skruva av dörrhandtag från innerdörrar som kastats i samband med stambyte, samtidigt kommer nyvakna byggarbetare och bjuder på kaffe.

- "vad ska det med alla handtag till?"
- "sätta på dörrar"
...............................

Målat om mycket; bilen, hemmet, cykeln, hos en polare som jag vattnade blommorna åt. På dygnets mest otippade timmar, såklart.

Skruvat sönder apparater eftersom de var avlyssnade, tagit tåget till andra städer och sen hitta till tåget, gjort hemmet säkrare från insyn och sabotage möjligheter. Allt ifrån vajrar som är tvinnade på kedjor, innerdörrar som förstärkts med diverse metall och pl400, fönsterramar som gjordes av gamla metallister plastskivor ståltråd etc för att motverka glasskross,

Tejpat fast moraknivar under precis allt som gick efter ha sett en film där nån lirare gjorde så, hittat utemöbler i en container och tyckte att jag saknade uteplats. Målade om möblerna och när det var klart slog det mig att jag inte hade någon uteplats. Då fick källarförrådet bli det och efter att ha pyntat med vitmålade väggar, ryamatta , blommor och en egen målad tavla blev det en kopp kaffe med en trevlig men lite förbryllad granngubbe

Jag gillar verkligen skrot och vad man kan hitta på med det.
Citera
2013-08-05, 20:03
Medlem
korkadnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjinQuijota
Dragit kola på en bänk i en skolkorridor

Gå till skolan 2 timmar efter att jag petat i mig en syralapp till frukost

Suttit i en taxi o tuggat så mycket fradga att chauffören fick rota fram papper åt mig ur handsfacket

Varit tjackad och försökt övertala tjejen i kassan att det inte var jag på mitt leg när jag skulle köpa cigg (kom på att hon inte på några omständigheter kunde få reda på namn och personnr)

Varit syrad och kommit in på nattklubb (trots att jag är under 160 och tjafsade med honom hurvida jag skulle få komma in i mina blåa silkespyjamasbyxor stl 136 med nallebjörnar på)

Gått in på självplockningen på systemet absad som satan, med hunden med mig,och gått och frågat honom konstant "Vad ska du ha för nått då? Vi måste faktiskt chilla ner oss lite Spliffen" (Ja, han heter så)

Övertygat min karl om att jag behövde munchies NU - vilket slutade med att han gick in o rånade 7eleven på en hel korg bullar med ett basebollträ.

Gått till tandläkaren med blå tunga (Nej, det är inget skämt, jag kom dock på det precis när jag skulle sätta mig i stolen.

Kört skev hemmifrån till Nacka och kört vilse. Hamnade i Karlstad.

Haft sex i bollhavet på BK

Kommit hen med en 1 meter stor smurf (ja, den står fortfarande i vardagsrummet)

Åkt dumma omvägar. Typ färdplan: Från Alvik till Danderyds Sjkh. Tog gröna linjen mot Hagsätra, klev av vid Hötorget, gick till Centralen, tog Mörbytåget till Danderyd.

Varit tvungen att nödstoppa alla rulltrappor, för jag inte kunnat åka åkande rulltrappor på nio månader.

Vänt ut och in, klippt sönder och slickat rent tjackpåsen. (Det smakade som ett slicka rent Tjernobyl)

Lagt över 50 000:- på... Hästtäcken

Inte vågat komma hem på en vecka för att jag varit övertygad om att min bästaste bästa vän skulle döda mig. Hon hade öht inte gjort ngt. (tjack igen)

Intagit kola där-man-endast-tar-kola-om-man-är-riktigt-riktigt-pundig.

Gömt mig under sängen i tre timmar medans min kompis satt i samma rum och ringde runt och försökte lista ut var jag hade tagit vägen. (Jag var ledsen för hon skulle bygga ett staket runt vårat hus, och då skulle inte tomtenissarna kunnat komma in)

Suttit med min partner i Tunnalbanan och spelat för pengar. Han klinkade oavbrutet Wyclef's 911 på sin gitarr och jag sjöng "We wish you a merry christmas till".

Sprungit omkring och försökt samla in pengar till hustomtarna (eftersom det inte kommit någon snö än, kan dom inte ploga våran gård, och då får dom inga pengar, och då kanske dom svälter ihjäl)

Ha ha ha! Det var det roligaste jag läst på länge!!!
Underbara grejer verkligen!
Citera
2013-08-09, 11:04
Medlem
EdgeOfTowns avatar
Dessa semestertider...

- Lekt med hunden en hel natt
- Lagat avancerad svindyr mat som sedan stod framme i sommarvärmen i ett dygn
- Fått skavsår på penis
- Författat briljanta mail och raderat dem direkt
- Varit hemskt dryg mot en stackars tjej på Telia-supporten
- Kört 30 mil för att köpa "billiga" kökshanddukar
- Ändrat min mors Gmail-lösenord och skyllt på syrran.
- Fisit i hissen
- Sovit i badkaret
- Demonterat en dator utan någon som helst anledning
- Köpt en limpa cigaretter. Är icke-rökare

Med mera...
Citera
2013-08-09, 14:15
Medlem
Deprimeradsnubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av centralS
När jag var 15år och tog tjack för första gången (i skolan såklart) så skrek jag åt städtanterna att dem städade så jävla sakta, då snodde jag deras saker och städade hela skolan

haha inte en chans?

Skrattade högt när jag läste
Citera
2013-08-09, 15:12
Medlem
supit i skolan
tagit tram i skolan
promenerat runt 12 timmar på tram
snortat sub varje dag i 2månader
krypit runt med ficklampa i flera timmar letandes efter hasch smulor(många ggr)
pratat med mig själv flera timmar på tjo
jagat droger flera dagar i sträck
jagat drake med psykos piller
skrapat rökt skrap av skrap av skrap
plockat fimpar för att få ihop lite tobak på gatan
hoppat över staket genom trädgårdar, sprungit runt osv 5 på natten, överdoserade
m.m
Senast redigerad av Pewdiepie 2013-08-09 kl. 15:30.
Citera
2013-08-09, 21:10
Medlem
Vargbarns avatar
- Om jag varit vaken för länge blir jag alltid jätteparanoid och gömmer saker på jättekonstiga ställen och sedan dagen efter anklagar jag folk för att ha stulit av mig.
-Efter för många dygn lyssnar jag på människorna som bor i mina väggar och fläktfolket som diskuterar om hur och när och var de ska komma och ta mig.
- Jag har alltid massa prylar jag har hittat/snott/fått av någon jag försöker att sälja. Det brukar sällan lyckas...
- Jag har plockat upp en använd kanyl som inte var min ur en papperskorg och använt den.
- Då jag körde mkt IV kunde jag sitta flera timmar inlåst på toaletten och leta svar.
- Jag älskar att göra onödiga småbryt, stölder och klottra på ställen där jag kan bli upptäckt då jag är tjackad
- Jag gör en lina av resterna om jag råkat spillt ut mitt godis på golvet hur jävla skitigt det än är
- 90% av maten som står i mitt kylskåp kommer direkt ifrån en soptunna
- Jag brukar plocka fimpar ifrån marken och röka om jag inte lyckas hitta någon att tigga cigg av.
- Jag tvättar merparten av mina kläder i tvål i handfatet -vadå,de blir ju rena!?
- Min plånbok stinker tjack som fan ( mindre kul när man typ ska fixa leg hos polisen )
- Jag kan sitta och skissa 24timmar i sträck om jag är tillräckligt påtänd
- Jag går på bidrag och lägger största delen av min tid och mina pengar på droger. En riktig samhällsparasit med andra ord ^^
- Att klämma finnar som inte finns i flera timmar är också ett mindre trevligt pundigt beteende jag har, helst dagen efter då huden är helt förstörd och full av sår ( som tur är har jag aldrig fått några ärr )
- Då jag har tillgång till en dator sitter jag och skriver meterlånga inlägg här på Flashback. Har flera gamla användare med hundratals inlägg men nu kände att jag vet var dags att börja om igen och vara lite mera anonym än jag varit innan.

Det var allt jag kom på men det kommer mera, jag lovar
Citera
2013-08-10, 04:45
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Nu när man tagit tjack några gånger börjar man mer och mer börjar man känna igen sig när man läser den här tråden.
Citera
2013-08-13, 10:32
Medlem
Soluss avatar
Jag har ångest för att jag läst hela tråden nu. Inte för det jag läst utan för att den just är slut.

Jag är väldigt fåfäng, särskilt när det gäller mitt hår. Jag fixar det alltid till perfektion innan jag går ut. När jag väl är ute och dödtid uppstår så pillar jag i håret så det ser ofta helt förjävligt ut när jag kommer hem.

Jag brukar också gå och harkla mig hela tiden utan att egentligen veta varför.

Sitta på trotoarer, ligga på bänkar, plocka upp och titta på pillerkartor, blicken ständigt i backen på jakt efter vad som kan tänkas ligga där. Vanliga inslag i min vardag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in