Har köpt en Motorola v360 (http://direct.motorola.com/SWD/Web_f...ndaryOption=-3) till mig själv i julklapp, främst för att den kan spela mp3. Jävla otur som man har så är alla v360-tillbehör slut där jag köpte den och jag har inte hittat nåt nånannanstans heller . Min fråga är då alltså vilka hörlurar och usbkablar som funkar till den här telefonen. Inte fan kan det var så jävligt att man MÅSTE ha de här speciella Motorola tillbehören? Hjälp mig, vill ju kunna använda skiten ><.
Det "fina" med v360 är att man i princip måste köpa tillbehörskittet (rek. utpris 599:- om jag ej minns fel) från Motorola för att få nån glädje av luren. I det ingår usb-kabel, hörlursadapter, stereohandsfree och ett 512mb micro-sd kort. Säkert nåt mer. Tror kittet är deadstock tills i mitten av januari.
Det där är nackdelen med uddalurar, lite som att köpa en lancia.
När jag hade en Panasonic X70 för några år sen så var det helt omöjligt att få tag i en ciggladdare eller en handsfree till den, det fann helt enkelt inte att få tag i! Har du en SonyEricsson eller en Nokia så kan du köpa tillbehören på närmsta mack, det är ungefär som att du kan köpa nya topplocksbultar till din Volvo 740 på OKQ8, men det går inte att få tag i en fläktrem till en Alfa GTV hos nån av reservdelshandlarna
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!