2007-01-05, 14:15
Medlem
Tjenna vet att det finns en billion trådar om detta omtyckta ämne men men.

är det någon som vet nått sätt att "Boosta" effekten, så som att typ kyla gasen kanske eller enkla tips att få effektfullare gas.

ja visst man kan ta fler patroner men problemen är ju att man deckaroch det vill ja ju inte,

någon har testat att blåsa in lustgasen i ballongen igen, för att ta det en gång till? hjälper detta elelr vad tror ni???!
2007-01-05, 14:20
Medlem
Suomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lil_farny
Tjenna vet att det finns en billion trådar om detta omtyckta ämne men men.

är det någon som vet nått sätt att "Boosta" effekten, så som att typ kyla gasen kanske eller enkla tips att få effektfullare gas.

ja visst man kan ta fler patroner men problemen är ju att man deckaroch det vill ja ju inte,

någon har testat att blåsa in lustgasen i ballongen igen, för att ta det en gång till? hjälper detta elelr vad tror ni???!
Rök på som ett jävla djur innan så ska du få se på effekt.
2007-01-05, 14:23
Medlem
evions avatar
Det är ju snarare så att lustgas boostar effekten av andra droger. Pröva att mixa med cb, svamp eller DXM så kommer det hända grejer.

(Annars kan du pröva att hyperventilera innan, hålla gasen inne ett tag utan att andas osv)
2007-01-05, 17:12
Bannlyst
haha kyla gasen
Rök ett par feta innan så blir det både längre och lite bättre effekt.
2007-01-05, 17:46
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lil_farny
Gör alltid så numera.
Andas in gas, andas ut i ballong. Sedan andas jag ett eller två andetag luft för att sedan dra in det i ballongen och hålla andan så länge jag kan.
2007-01-05, 17:58
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Gör alltid så numera.
Andas in gas, andas ut i ballong. Sedan andas jag ett eller två andetag luft för att sedan dra in det i ballongen och hålla andan så länge jag kan.

Hänvisar med detta till FAQ:en om lustgas som ligger klistrad.

Denna låses.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in