Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
det enda du skrev är att du tycker du är bättre än mig på slavträningen där man lärde sig stava och tävla och du tror fortfarande att det är en tävling tillåmed här och du tror du vinner om du ignorerar vad jag personligen skriver hahahaaa
Denn här själen bryr sig inte.. Du får TRO vad du vill, men kom tillbaka och diskutera med mig när du kan se bevis för hos mig finns det inget annat. Jag vet inte vad en tro är för något längre för jag har inte haft en på jättelänge.

Då har du problemet, om självalstrande problemproducerande. Varför inte koppla av och disciplinera den smet du sitter och snyftar och klappar medhårs... lära dig saker istället för att problemproducera i försvaret att flummerier skulle bära ngt substantiellt framåtskridande för dig då.. du enbart flummar runtrunt runtrunt.. oansvarigt och löjligt hävdande fenomen om slaveri och försöker ha 1200-talet till 15+00-tale och 1900-tal till 1100-tal, sedan 2015 till 1921 osv osv.. du har ju icke en enda gång, kunnat stå kvar vid en enda sakfrågelinje för att hålla dig till topic, hur kan du då öht förtså vad ett topic är - nej då fluffar du och luddar ihop allt till en smet istället, utan minsta krispighet och framförallt : utan disciplin.
Varför tar du då inte bort andeväsendet, som du uppenbart inte behärskar, du är ju 2 år där i det som är ett enda fluff-fluff för dig, man måste kunna se framåt att förstå t.ex ande/anda och/eller helighet, och/eller själ/inre. För att skilja det från yttre, då all energi har osmos i en eller annan form.