• 1
  • 2
2007-01-04, 03:36
Medlem
Jag vill helt enkelt ha sex med en "äldre" kvinna (har bl.a. blivit inspirerad i trådar här). Det skulle helt enkelt vara kul att prova en riktig kvinna istället för de vanliga flickorna. Jag vänder mig därför till er här på FB för tips och råd hur jag skall lyckas med det.
Här nedan förljer mina förutsättningar

Ett problem i mitt fall är att jag bor i en inavlad inlandshåla så att få till något här hemma är helt uteslutet.
Genom jobbet händer det då och då att jag befinner mig i metropolen(!) Gävle under veckorna, var ska jag prova min lycka någonstans där? och hur skall jag bete mig för att vara säker på att få ragg?
Det behöver inte vara någon 10 poängs MILF, utan så länge utseendet räcker till att få upp den lille generalen så är det ok. Äldre i min mening betyder egentligen äldre än mig själv (drygt 20) det spelar ingen roll om hon är 30 eller 48.

Dela gärna med er av era erfarenheter angående äldre ONS.

ps. Sökfunktionen är ingen höjdare ds.
Citera
2007-01-04, 03:38
Medlem
massivs avatar
bor du i gbg rekommenderar jag att du checkar in palace
Citera
2007-01-04, 03:53
Medlem
Apelsinens avatar
Hade lite sex och ett kortare förhållande med en 32-åring en gång, själv är jag 19. Var roligt och vi gillade varandra men det funkade bara inte... Galet bra i sängen dock! ;D
Citera
2007-01-04, 04:58
Medlem
Alladins avatar
Kontaktsida kanske? Alternativt ett vanligt "häng" för lite äldre folk... nån full 40-50taggare finns de alltid.
Citera
2007-01-04, 05:04
Medlem
Megalomanias avatar
Min milf-upplevelse ar tyvar min samsta sexupplevelse nagonsin. Jag var 24 och hon 35 (inte jattegammalt, jag vet) vid tillfallet. Efter det blev jag ratt sa avtand pa att ge mig pa nagot mer maget men med tiden har det kommit tillbaka och jag kan helt klart tanka mig en andra aktur med en annan mogen kvinna.
Citera
2007-01-04, 12:02
Medlem
~Kokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massiv
bor du i gbg rekommenderar jag att du checkar in palace
Är inte problemet där att det är typ 35 redan vid dörren?
Citera
2007-01-04, 12:07
Medlem
Katarsiss avatar
Internet. En kontaktsida, som Alladin föreslog.

Kan tänka mig att det kryllar av kvinnor i min ålder som vill sätta tänderna i lite yngre kött.
Citera
2007-01-04, 14:18
Medlem
Jag blev "överfallen" av en kvinna ~40 år utanför krogen i söndags. Hon kollade helt skumt på mig medan jag stod och rökte och plötsligt hoppade hon fram och började pussa mig överallt i ansiket. Hon såg rätt sleten ut så jag blev inte direkt kåt dock.
Citera
2007-01-04, 14:30
Medlem
Daineas avatar
Valfri dansbandstillställning, får du inte napp där så bör du överväga att bli munk...
Citera
2007-01-04, 15:32
Medlem
tältpinnes avatar
I Gävle så har du ett säkert napp (förutsatt att du är hel och ren) på Karaokebaren Bilagan. Klientelet utgörs vanligtvis av ziegenare som spelar Jack Vegas och större tantgäng. Damerna är i åldrarna 30-50. Varning utfärdas för överviktiga frånskilda flerbarnsmödrar med magväska!

För lite fräschare damer, men svårare, hänvisar jag till Heartbreak. Här är det 25-45 på övervåningen med dansbandsgolv (tänk finlandsfärja). Misslyckas du där staplar du ner till källarplanet och tar hem en 18-24åring istället, men förhoppningsvis hittar du din milf däruppe.

Daniel
Citera
2007-01-04, 15:42
Medlem
HaLoTiNas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skägglav
Jag vill helt enkelt ha sex med en "äldre" kvinna (har bl.a. blivit inspirerad i trådar här). Det skulle helt enkelt vara kul att prova en riktig kvinna istället för de vanliga flickorna. Jag vänder mig därför till er här på FB för tips och råd hur jag skall lyckas med det.
Här nedan förljer mina förutsättningar

Ett problem i mitt fall är att jag bor i en inavlad inlandshåla så att få till något här hemma är helt uteslutet.
Genom jobbet händer det då och då att jag befinner mig i metropolen(!) Gävle under veckorna, var ska jag prova min lycka någonstans där? och hur skall jag bete mig för att vara säker på att få ragg?
Det behöver inte vara någon 10 poängs MILF, utan så länge utseendet räcker till att få upp den lille generalen så är det ok. Äldre i min mening betyder egentligen äldre än mig själv (drygt 20) det spelar ingen roll om hon är 30 eller 48.

Dela gärna med er av era erfarenheter angående äldre ONS.

ps. Sökfunktionen är ingen höjdare ds.

En 48-åring skulle väll vara lite barnarov!?
Tror inte att det finns någon normal kvinna som skulle "Humpa" med en 20-åring! Isf har hon inte alla besticken i lådan!
Citera
2007-01-04, 16:20
Medlem
Vem har sagt normal
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem