2020-06-11, 17:32
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Han påstår att han går på gymet två gånger i veckan. Tveksamt. Mycket tveksamt.

Har går nog TILL gymmet två gånger i veckan, men vad han sedan har för sig där är höljt i dunkel.
Citera
2020-06-14, 21:08
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Stämmer. Såg honom sitta på en uteservering i veckan med en stor stark framför sig. Är inte det att smygsupa så vet inte jag. Förstår inte varför liraren ska ha så svårt att hålla sig borta från öl.

Han är törstigt, speciellt under varma sommartider.
Citera
2020-06-14, 21:17
Medlem
Citat:
Stämmer. Såg honom sitta på en uteservering i veckan med en stor stark framför sig. Är inte det att smygsupa så vet inte jag. Förstår inte varför liraren ska ha så svårt att hålla sig borta från öl.
Man smygsuper väl inte på en uteservering som offentlig person? Hur vet du att det inte var lättöl han drack?
Citera
2020-06-19, 21:43
Medlem
snillet_1s avatar
Vad är grejen med att Laul verkar vara Aftonbladets förstareporter vad gäller Palmemordet numera? Han gör väl sin grej med fotbollen OK men det är ett jävla långt steg från det till att skriva om mordet på Palme. Finns det så lite kompetens på den tidningen numera?

Cantwell har ju i alla fall erfarenhet av att skriva om kriminalfall, så varför sköter inte t.ex. han det?
Citera
2020-06-19, 22:50
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Vad är grejen med att Laul verkar vara Aftonbladets förstareporter vad gäller Palmemordet numera? Han gör väl sin grej med fotbollen OK men det är ett jävla långt steg från det till att skriva om mordet på Palme. Finns det så lite kompetens på den tidningen numera?

Cantwell har ju i alla fall erfarenhet av att skriva om kriminalfall, så varför sköter inte t.ex. han det?

Helt obegripligt. Skriver alla om allt på AB kanske. Har inget med kompetens att göra. Fast fotboll och mordutredningar borde väl ändå ligga för långt från varandra. Hans missbruksproblem kan väl inte ge honom det där extra kompetenstillskottet?
Citera
2020-06-20, 00:17
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Han påstår att han går på gymet två gånger i veckan. Tveksamt. Mycket tveksamt.

Lätt övervikt, undra om man ska skratta eller gråta. Mannen är riktigt rund och fet.
Citera
2020-06-20, 12:44
Medlem
vitvalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Har går nog TILL gymmet två gånger i veckan, men vad han sedan har för sig där är höljt i dunkel.
Levernet 7 dagar i veckan gör att de där 2 gymtimmarna kanske inte har så stor effekt.
Citera
2020-06-20, 12:58
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1

Kan vara banala orsaker som ligger bakom ett sånt jobb. Rycker in extra pga brist på pennor på redaktionen. Inte vet jag.
Men.
Jag vet att Laul älskar sin egen röst, sin egen text och att ständigt synas och höras mest. Därför att han alltid har rätt åsikter och analyser.
Bah vad jag upplever honom som jobbig.
Och när det är som mest genant är när han t ex avbryter en mycket sympatisk och kunnig Simon Bank för att det kliar i honom att spy ur sig något Laulskt expertutlåtande.

Citera
2021-04-06, 23:19
Medlem
Ograsts avatar
RL kom allt för billigt undan under metoo.
Citera
2021-05-16, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Laul gjorde inget vidare intryck i den där intervjun. Han verkade inte särskilt ångerfull över att han betett sig illa mot Wegerup, eftersom han varit i ett sjukdomstillstånd (hur många gånger upprepade han det?), utan verkade mest irriterad över att filmen inte tagits bort från Youtube. Den hade tagits i "slutna rum" och användes av andra för att misskreditera honom.
Jag såg ingen större ånger eller ödmjukhet inför att hans supande kan ha påverkat andra negativt. Han sade ju också att AA säger att man inte ska hänga kvar vid det gamla och ha dåligt samvete för det utan blicka framåt. Det är ju praktiskt. Laul vänder blad och då är det bra med det.
Typiskt vänsterbeteende, gör som jag säger, inte som jag gör..Narcissistisk ut i fingerspetsarna
Citera
2021-05-16, 10:35
Medlem
mishimas avatar
Ser rätt frisk ut och verkar må rätt bra.
https://twitter.com/RobbieLauler/status/1392772965108944896
Citera
2021-05-19, 20:13
Medlem
Frederss avatar
Är det någon som vet varför han flyttat hem till Göteborg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in