2020-02-07, 03:48
Medlem
Vad hände här?

I knät på vem?
Citera
2020-02-07, 13:49
Medlem
Zengas avatar
Tragisk ensam människa med deppig lägenhet i Solna med Batman och Zico på väggarna.... Kan inte heller vara kul se sin stora och enda kärlek gravid och lycklig med en framgångsrik dansk man... Jag hade också supit och knarkat om jag var Laul....
Citera
2020-02-07, 16:26
Medlem
Vem skulle inte bli deppig om man levde ensam i en lägenhet i Solna, men han skriver ju trots allt rätt bra med insikt i fotbollen så hoppas bara att han inte blir av med tjänsten på AB efter den här fasaden.
Citera
2020-02-07, 16:32
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Lär garanterat vart en del svammeldamm i näsborrarna också som den blandmissbrukare han är.

Källa på att han tar kokain?
Han har aldrig missbrukat nåt annat än alkohol, vad jag vet.
Och jag vet.
Citera
2020-02-07, 18:20
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Han må ha slutat supa, men hur mår hans kropp egentligen?

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/nal3PB/laul-spelar-ga-fotboll-med-bajens-pensionarer

Han är inte äldre än 43 och har svår artros och opererat höfterna.

Stillasittande jobb , tidigare alkoholism, en diet som huvudsakligen består av snabbmat. Inte direkt en lyckokur för en välfungerande kropp.
Citera
2020-02-09, 09:31
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Källa på att han tar kokain?
Han har aldrig missbrukat nåt annat än alkohol, vad jag vet.
Och jag vet.

Känns inte som hans grej, tror nog mer att ett pillermissbruk mot artrosvärken ligger närmare.
Citera
2020-02-12, 12:16
Medlem
Zengas avatar
Hans lägenhet i Solna är verkligen en miserabel ungkarlslya med DVD-filmer, bilder på Batman och fotbollspelare. Sorglig 44åring bitter över livet, dumpad, fd (?) alkis.
Citera
2020-05-07, 22:05
Medlem
MassiveBs avatar
Enligt internsnack på Aftonbladet så skall han smygsupa, och när han håller i sig från drickat så blir han agressiv i sitt förhållningssätt till andra journalister och tidningar på ett sätt en del undrar vad han pysslar med. Angående delen om smygsupande och upprätthålla fasaden, så är det väl inte helt omöjligt, men samtidigt så är chansen att det är ”elakt” skvaller som är så vanligt på tidningsredaktioner rätt så hög.

Det sistnämda är dock något som uppenbarligen är sanning, då han tydligen skall ha swingat mot allt från Expressen, Östersundspostens Linda Hedenljung och mindre fotbollssajter på sociala medier där han framhävt hur bra han och Sportbladet är jämfört med alla andra. Tydligen skall han kallat sig sig för generalen på twitter (hittar inte det, men har dålig koll på hur man söker där).
Citera
2020-06-11, 05:21
Medlem
Jofs avatar
Och helt otroligt. Idag skriver Laul om Palmemordet i AB. Och tar sig friheten att uttala sin personliga mening om vem han tror mördade Palme.
Från försupen sportjournalist har han nu blivit AB:s politiske ledarskribent. Han har hål i huvudet.
Men bättre att han gör det än hans idiotiske kollega med kepsen på svaj.
Stämmer det att han återfallit?
Citera
2020-06-11, 08:34
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Och helt otroligt. Idag skriver Laul om Palmemordet i AB. Och tar sig friheten att uttala sin personliga mening om vem han tror mördade Palme.
Från försupen sportjournalist har han nu blivit AB:s politiske ledarskribent. Han har hål i huvudet.
Men bättre att han gör det än hans idiotiske kollega med kepsen på svaj.
Stämmer det att han återfallit?
Sportjournalisterna måste väl göra någon nytta för lönen under Corona. Att han fick rycka in här berodde väl på att Oisin var satt att bevaka Linköpingsmorden. Som sagt han skriver bra även om man aldrig kan tycka lika som en journalist på Aftonbladet.
Citera
2020-06-11, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Han må ha slutat supa, men hur mår hans kropp egentligen?

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/nal3PB/laul-spelar-ga-fotboll-med-bajens-pensionarer

Han är inte äldre än 43 och har svår artros och opererat höfterna.

Han påstår att han går på gymet två gånger i veckan. Tveksamt. Mycket tveksamt.
Citera
2020-06-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Enligt internsnack på Aftonbladet så skall han smygsupa.

Stämmer. Såg honom sitta på en uteservering i veckan med en stor stark framför sig. Är inte det att smygsupa så vet inte jag. Förstår inte varför liraren ska ha så svårt att hålla sig borta från öl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in