2007-09-17, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Du verkar ha något mål i livet att vara så dryg som möjligt tyvärr saknar du finessen för det, så du framstår mest som en patetiskt idiot. Min poäng var inte att jag tippa resultatet rätt utan att lag som har chansen att rycka ifrån inte lyckas med det.

du hade en 66% chans att få rätt det var väldigt vågat av dig.
Citera
2007-09-17, 21:28
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawk
Nu är ju nästan Malmö tillbaka i guldstriden med..
Och DIF under 10000 på läktaren när man ska rycka i guldstriden?

Malmö kommer inte vinna nåt.
Klacksektionen var, som vanligt, full. Det är alltid familjerna som gör om det blir bra eller dålig publiksiffra, och en mulen måndagskväll mot bottenlaget Trelleborg är väl inte det hetaste..

Rätt dumt att vi kan leda allsvenskan, men man ska fan inte klaga på det. Bara tacka och ta emot.
Citera
2007-09-17, 21:29
Bannlyst
Jag är nyfiken på vad som händer om DIF skulle ha låtit trelleborg föra matchen mer och låtit dom öppna upp sitt spel. Som det var nu blev det tillslut en konstant press där det knappt fanns ytor.
Citera
2007-09-17, 21:35
Medlem
jansdieters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Malmö kommer inte vinna nåt.
Klacksektionen var, som vanligt, full. Det är alltid familjerna som gör om det blir bra eller dålig publiksiffra, och en mulen måndagskväll mot bottenlaget Trelleborg är väl inte det hetaste..

Rätt dumt att vi kan leda allsvenskan, men man ska fan inte klaga på det. Bara tacka och ta emot.

Dessa ständiga bortförklaringar.
Hammarby hade dryga 7 tusen och dif knappt 10, när det är en så pass viktig match för er/dom i slutstriden.
Citera
2007-09-17, 21:39
Medlem
DIF tappar poäng och det väller in folk som gottar sig likt flugor på hundbajs, DIF berör!

Citera
2007-09-17, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
DIF tappar poäng och det väller in folk som gottar sig likt flugor på hundbajs, DIF berör!

I sthlm berör dom säkert. De är mest HeIF jag har problem med.. Ohc är de ngt av sthlms lagen jag tycker illa om så är det snarare AIK. Tror verkligen inte att dif tar hem de i år, inte malmö heller såklart men lutar nog lite åt Elfsborg.. eller kanske blåvitt men de får vi verkligen inte hoppas.
Citera
2007-09-17, 21:55
Medlem
Surt med oavgjort men de ska ju alltid va lika svårt att ta sig igenom dom där 10 manna försvaren.

Förresten, vad kan en domare få för straff för att blåsa av en match 1 minut för tidigt? (Sagd stopptid var 4 minuter, han blåste av i 93:e).
Citera
2007-09-17, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Märkligt att det är han som har "otur" att nicka in bollen mot Helsingborg. Märkligt att han har "otur" att slå bollen på Halmstadsspelaren.
Märkligt att du inte ser det samband som jag och många andra ser.

Och ja, jag tycker båda var gula och det var ren bonnröta att han inte fick ett innan, då han gick med dobbarna först och träffade bollen den gången men hade en Halmstadsspelare varit där, då hade han kunnat fått rött direkt med lång avstängning som följd. Nu blir det ju bara en match. Han är en division I-spelare som egentligen inte borde spela i AIK och som borde ha kasserats redan efter att han skänkte bort guldet förra året. Varför är det så svårt att inse det? Arne var också med i straffsituationen, med tanke på att det var han som tappade markeringen på sin gubbe, som tvingade Tjerna att fälla Halmstadsspelarena.

Är han med hemma mot GAIS kommer jag med stolthet att bua ut honom när han presenteras och varje gång han rör bollen och jag vet att jag inte kommer att vara ensam att göra det. Inser han inte själv att han inte duger till att spela i laget med världens vackraste klubbmärke, så måste någon annan tala om det för honom.

Klevis ditt jävla missfoster. Tycker Arne var precis lika dålig som alla andra i backlinjen, men att lägga allt på honom är så fullkomligt idiotiskt. HBK har en obeskrivlig tur och Peter Fröjdfelt visar att han totalt förbrukat sitt människovärde.
Gör du det Klevis, både du och jag vet att du aldrig kommer våga det. Om du gör det ska jag med nöje bevittna lavetterna som kommer utdelas mot dig på, är det Västra du sitter? Om du nu ens går på matcherna, troll.
Citera
2007-09-17, 21:56
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jansdieter
Dessa ständiga bortförklaringar.
Hammarby hade dryga 7 tusen och dif knappt 10, när det är en så pass viktig match för er/dom i slutstriden.

Okej, berätta vart jag hade fel då? Du verkar ju ha bättre koll än mig.
Citera
2007-09-17, 21:57
Medlem
Tack Trelleborg! Veckan kommer inte bli fullt så olidlig som den verkade bli efter gårdagen!
Nu jävlar är det inte långt kvar till århundadets största derby i Norden!
Citera
2007-09-17, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Evrydayimhuzlin
Förresten, vad kan en domare få för straff för att blåsa av en match 1 minut för tidigt? (Sagd stopptid var 4 minuter, han blåste av i 93:e).

Antagligen så var det bara ett kommunikationsmisstag.
Släpp det, gå vidare.
Citera
2007-09-17, 21:59
Medlem
TrhYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
du hade en 66% chans att få rätt det var väldigt vågat av dig.
Du ska nog inte söka jobb som oddssättare på Svenska Spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in