2007-09-06, 23:45
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av High Fidelity
Vasalund fixar 0-0 borta mot lule och platsen var klar, för inte skulle bajen göra 7-0 borta mot Karlstad?

Nej men 6-0. Jag var förövrigt på plats
Citera
2007-09-06, 23:49
Medlem
High Fidelitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Nej men 6-0. Jag var förövrigt på plats

Stämmer bra det, fel av mig. Annars var det rätt, speciellt det där med radiosporten.
Citera
2007-09-07, 03:01
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Hora? Om AIK inte hade valt att sälja honom hade han varit kvar nu.
Läs tidnignen ditt miffo, ni ville ju ha kvar honom. Eller är du helt enkelt inte läskunnig? Wilton själv propsade för att han skulle få lämna och ni gick med på det efetersom ni inte ville att er målgörare skulle börja tjura.... Bättre att satsa på argentinaren, något vem som helst skulle säga var ett bra beslut.

Du har övertro om din egna klubb.
Ni har aldrig varit något och ni kommer aldrig, och läs mina ord, aldrig att vara en storklubb.
Ni har många efterblivna fans, mer än så kan inte sägas.
Därmed inte sagt att jag aldrig kommer att heja på en klub som kanske förevigt kommer att få kämpa sig kvar i allsvenskan, eller för att ta sig upp i superettan, men jag bryr mig inte, i alla fall så länge det är mitt lag.
GS.
Citera
2007-09-07, 09:09
Moderator
vfs avatar
AIk kommer säkert att gå fortsatt bra utan Wilton, IFK har klarat sig
ganska bra utam Berg som gjorde än mer mål än Wilton.

Argentinarna har ju faktiskt varit riktigt bra och får väl ta än mer
ansvar från nu.
Citera
2007-09-07, 09:21
Medlem
H.J.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Oj, har du varit och sett dem mot IFK Luleå? I vilken division var detta?
Måste varit en kul arena.
Redan svarat på men som sagt, Lira Luleå...skogsvallen...
kom ihåg att det bara var en pub öppen och de fick kalla in extra personal och gjorde grova stålar när ett par hundra bajare stormade in
Citera
2007-09-07, 11:04
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
Ni har många efterblivna fans, mer än så kan inte sägas.

Håller inte du på gais...?
Citera
2007-09-07, 11:09
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
No point taken.
Citera
2007-09-07, 11:33
Medlem
jansdieters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Gör han verkligen det? Kändes som han var strået vassare förra säsonger, nu kanske jag tänker på målmässigt och är kanske helt ute och cyklar. Följer inte Gnagets matcher så hårt som sagt, men vore kul om någon gnagare ville delge sina tankar.

Wiltons vårsäsong var ju - som majoriteten av hela AIK - katastrofal (undantag matchen borta mot ifk gbg). Men efter dubbelmötet mot ellos har han bara växt och i takt med Obolo och Valdemarins ankomst så har iallafall jag börjat se tendenser där han faktiskt tagit ett mycket större ansvar än tidigare säsong. Han har ju onekligen varit en expert på att dra på sig uppmärksamhet av backarna medans resten av AIK kunnat storma fram i straffområdet. Detta har ju flera gånger ställt målvakterna då dom aldrig vetat om han ska dra ett skott eller passa någon av dom fyra/fem spelarna som stormar mot honom.
Fast mest cred måste han ändå ha för att han växt till sig som fan taktiskt och det känns som att han varit mycket mer "med" på snabba omställningar och kontringar (se målet mot Malmö, 3-4 pass från eget straffområde till mål).

Han kommer att bli saknad, inget snack om saken. Men sen hur stor betydelse det kommer ha kan man aldrig sia om. Förstår bara inte varför vi har kvar Daniel Mendes ens. Han känns ens inte intressant att byta in. Då kan vi lika gärna satsa på någon ung direkt, t ex Gerndt eller vem annan som helst.
Citera
2007-09-07, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jansdieter
Wiltons vårsäsong var ju - som majoriteten av hela AIK - katastrofal (undantag matchen borta mot ifk gbg). Men efter dubbelmötet mot ellos har han bara växt och i takt med Obolo och Valdemarins ankomst så har iallafall jag börjat se tendenser där han faktiskt tagit ett mycket större ansvar än tidigare säsong. Han har ju onekligen varit en expert på att dra på sig uppmärksamhet av backarna medans resten av AIK kunnat storma fram i straffområdet. Detta har ju flera gånger ställt målvakterna då dom aldrig vetat om han ska dra ett skott eller passa någon av dom fyra/fem spelarna som stormar mot honom.
Fast mest cred måste han ändå ha för att han växt till sig som fan taktiskt och det känns som att han varit mycket mer "med" på snabba omställningar och kontringar (se målet mot Malmö, 3-4 pass från eget straffområde till mål).

Han kommer att bli saknad, inget snack om saken. Men sen hur stor betydelse det kommer ha kan man aldrig sia om. Förstår bara inte varför vi har kvar Daniel Mendes ens. Han känns ens inte intressant att byta in. Då kan vi lika gärna satsa på någon ung direkt, t ex Gerndt eller vem annan som helst.

Ah okej, tack för ett bra svar. Han påminner helt klart lite om Andreas Johansson när han kommer rättvänd med några meter utanför straffområdet där han är livsfarlig liksom Adde var/är.

Ett klart tapp för Gnaget, men man ska inte tro att de står och faller med Wilton.
Citera
2007-09-07, 13:47
Medlem
Sirlandos avatar
Skandal!! Polisen avgör sista omgången?!?

Tragiskt som fan att myndigheter blandar sig i den allsvenska guldstriden! Hur många gånger skall Stockholmslagen gynnas av förbundet och, i detta fallet, myndigheter???

SKANDAL är det enda rätta ordet. Har svårt att se att detta skulle kunna hända någon annanstans än i Sverige.

http://www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/allsvenskan/573362.html
Citera
2007-09-07, 13:54
Bannlyst
Hoppas de små råttorna spelar bort sig å det snaraste och stannar hemma i Solna och gör vad fan det nu finns att göra i Solna. Låt oss fira Sm-tecknet i fred ffs.
Citera
2007-09-07, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild

Deras fans är mer gravt folköl-alkoholiserade än efterblivna, de bara framstår så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in