Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Rocky69: Kan du svara på frågorna jag ställde igår?
Jag upprepar dem här:
1) Varför är Bajen och dess supportrar så pinsamma?
2) Varför slutar Bajens supportrar att sluta sjunga när ni har släppt in ett mål? Det var knäpptyst från södra både efter kvitteringen och efter MÄKTIGA AIK:s 2-1. Norra Stå sjöng starkare än någonsin när Örlund hade släppt in Hammarbys mål.
3) Varför är ni Bajare så osynliga på detta forum direkt efter matchen?
4) Varför drar sig alla filmare till Bajen som Björn Runström och Petter Andersson?
5) Varför är Petter Andersson och alla andra bajare såna veklingar?
Frågorna var inte till mig men det skiter jag i och svarar ändå.
1) Jag förstår inte riktigt frågan. Svara på varför du tycker vi är pinsamma så kan du nog få ett svar.
2) Vi slutar aldrig att sjunga. Det är bara inte lika starkt alla gånger. Dom gångerna vi inte sjunger lika starkt är dom gångerna vi lyssnar och skrattar åt er, när ni sjunger bajen-ramsor. Ni måste visst ha blandat ihop våra ramsor med era. Fantasi grabben, fantasi.
3) För det finns väl egentligen inget av intresse för oss att hänga här då. Vill man skriva av sig vänder sig dom flesta till bajen forum.
4) Matchen igår bjöd ni på dom mesta och roligaste filmningarna. Visste inte att man ramlar i backen av en klapp på axeln, men vi alla vet ju också att aik inte är så stabila. Enligt dig har vi nu en filmare i laget. Enligt mig har ni flera.
5) Väldigt dum fråga då inget av det stämmer.