2007-09-04, 22:14
Medlem
karlsbergs avatar
Vi får hoppas på bättre fart i årets viktigaste derby (iofs blir jag nog nöjd med DIF-vinst), 2:a halvlek (såg inte första) mellan gnaget-bajen var ju ingen höjdare. Kanske streamen som var seg men fan, det var ju riktigt söltempo, många bollar i luften och alldeles för lite spel på backen. Hammarby imponerade, INTE. Såg ut som man gav upp efter gnagets ledningsmål.
Citera
2007-09-04, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
3) Varför är ni Bajare så osynliga på detta forum direkt efter matchen?

Säger han som enbart hänger här de gånger Gnaget vinner.
Citera
2007-09-04, 22:20
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Säger han som enbart hänger här de gånger Gnaget vinner.

Det är en anledning så god som någon att önska AIK en tiondeplats från omgång 1 till 26.
Citera
2007-09-04, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Det är en anledning så god som någon att önska AIK en tiondeplats från omgång 1 till 26.

Det hemska är att det börjar bli den främsta anledningen
Citera
2007-09-04, 23:08
Medlem
Mad Fer Its avatar
Mina tankar går ia till Håkan Mild med familj.

En tyst minut (klevis du kan ta en tyst månad, det gör inget, jag lovar)

Mina kondoleanser till Håkan.
Citera
2007-09-04, 23:12
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad Fer It
Mina tankar går ia till Håkan Mild med familj.

En tyst minut (klevis du kan ta en tyst månad, det gör inget, jag lovar)

Mina kondoleanser till Håkan.

Instämmer. Sinnesjukt det som hänt...
Citera
2007-09-04, 23:34
Medlem
Ni missar väl inte Alex Schulmans intervju med Allsvenskans bästa och skönaste tränare Rikard Norling?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/aik/article692021.ab
Citera
2007-09-04, 23:55
Medlem
Fillors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Rocky69: Kan du svara på frågorna jag ställde igår?

Jag upprepar dem här:
1) Varför är Bajen och dess supportrar så pinsamma?
2) Varför slutar Bajens supportrar att sluta sjunga när ni har släppt in ett mål? Det var knäpptyst från södra både efter kvitteringen och efter MÄKTIGA AIK:s 2-1. Norra Stå sjöng starkare än någonsin när Örlund hade släppt in Hammarbys mål.
3) Varför är ni Bajare så osynliga på detta forum direkt efter matchen?
4) Varför drar sig alla filmare till Bajen som Björn Runström och Petter Andersson?
5) Varför är Petter Andersson och alla andra bajare såna veklingar?
Frågorna var inte till mig men det skiter jag i och svarar ändå.
1) Jag förstår inte riktigt frågan. Svara på varför du tycker vi är pinsamma så kan du nog få ett svar.
2) Vi slutar aldrig att sjunga. Det är bara inte lika starkt alla gånger. Dom gångerna vi inte sjunger lika starkt är dom gångerna vi lyssnar och skrattar åt er, när ni sjunger bajen-ramsor. Ni måste visst ha blandat ihop våra ramsor med era. Fantasi grabben, fantasi.
3) För det finns väl egentligen inget av intresse för oss att hänga här då. Vill man skriva av sig vänder sig dom flesta till bajen forum.
4) Matchen igår bjöd ni på dom mesta och roligaste filmningarna. Visste inte att man ramlar i backen av en klapp på axeln, men vi alla vet ju också att aik inte är så stabila. Enligt dig har vi nu en filmare i laget. Enligt mig har ni flera.
5) Väldigt dum fråga då inget av det stämmer.
Citera
2007-09-04, 23:56
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Ni missar väl inte Alex Schulmans intervju med Allsvenskans bästa och skönaste tränare Rikard Norling?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/aik/article692021.ab
Det räcker med att läsa en intervju med "geniet" står samma sak i alla ändå, rövslickeri på alla märstaraggare på norra stå.
Insmilande fikus är vad mr Norling är.

EDIT: Visst att en tränare ska hylla supportrar som alltid är där, men att som norling vid varje chasn man får slicka röv för att skjuta upp det oundvikliga "kvartsamtalet", för face it GNHET, ni kommer komma dit, igen, är bara skrattretande.
Citera
2007-09-05, 00:00
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad Fer It
Det räcker med att läsa en intervju med "geniet" står samma sak i alla ändå, rövslickeri på alla märstaraggare på norra stå.
Insmilande fikus är vad mr Norling är.

Nu börjar du bli rädd va?
När du ser hur vi kommer köra över er i derbyt. Och eran tränare med tandröta värre än en skotte, paddlar hem till Grönland och börjar valla får som den bonde han är.

Det rycker lite i din bögtarm, kom så går vi till US Video och smeker varandra i böghörnan.
Citera
2007-09-05, 00:04
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Erkan Zengin hade lekstuga igår, Patrik Karlsson i aik skymtades vid näckrosens tunnelbana med händerna fulla av korv 10 minuter in i derbyt. Resten av matchen var rätt tråkig och Erland sin vana trogen gör en groda och bjuder på aik på den tursamma segern
Citera
2007-09-05, 00:04
Medlem
NoTruces avatar
Det är ju fan tramsigt, som vissa av er går på. Jag gillar Bajen, men kan erkänna att det AIK presterade i derbyt (och fem matcher dessförrinnan) inte är annat än toppklass. Det är bara att bocka, buga och försöka notera vad det är som gör laget så bra, så att vi kan ta efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in