2007-08-17, 22:46
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Ok, så 15 år har gjort att Blåvitt endast är 1650 poäng före Bajen
i maratontabellen. Inte illa.......

Håller man på Blåvitt är allt utom vinst värdelöst, så är det bara.

Det är en respektabel inställning, men lika sant är att Göteborg klättrat raskt i tabellen sista omgångarna, och att lyckas kämpa sig till oavgjort mot de spelmässigt och viljemässigt enastående serieledarna måste ändå ses som en halv seger?

BARA BLÅBÄRSLAG STÅR MELLAN OSS OCH SM-G*LD 2007

- F.G
Citera
2007-08-17, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Det är en respektabel inställning, men lika sant är att Göteborg klättrat raskt i tabellen sista omgångarna, och att lyckas kämpa sig till oavgjort mot de spelmässigt och viljemässigt enastående serieledarna måste ändå ses som en halv seger?

- F.G

Nej du FG den gubben går inte, har man lyst med sin frånvaro ända fram till serieledning så hjälper inte alla ironi smileys i världen och gammalt "krädd" är inte heller värt något, det blir bara fånigt.
Citera
2007-08-18, 00:10
Medlem
Dieter_Ks avatar
Citat:

- F.G

Vi kommer piska er i derbyt... AIK har ett lättare spelschema än dif och erat fyrapoängsförsprång (ja jag räknar med vinst mots ÖSK) kommer att ätas upp på de 8 omgångar som är kvar.
Citera
2007-08-18, 00:33
Moderator
vfs avatar
Citat:

- F.G

Nja, att få en poäng mot ett lag som ligger 1072 poäng bakom
i maratontabellen kan inte ses som en halv seger.

Ledsen FG.
Citera
2007-08-18, 00:41
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dieter_K
Vi kommer piska er i derbyt... AIK har ett lättare spelschema än dif och erat fyrapoängsförsprång (ja jag räknar med vinst mots ÖSK) kommer att ätas upp på de 8 omgångar som är kvar.

Själv hoppas jag att vi hamnar bakom DIF lagom till derbyt. Fatta att ha Stockholmsderby och seriefinal samtidigt. Mamma mia!
Citera
2007-08-18, 09:46
Bannlyst
Citat:

- F.G

Nu när ni leder kanske du tom kan ta dig till stadion en gång i år?

Mupp.
Citera
2007-08-18, 12:49
Medlem
Fula Gubbens avatar
Grinig sosse-stämning här, vi hörs.
Citera
2007-08-18, 14:21
Medlem
Citat:
Grinig sosse-stämning här, vi hörs.

Äh, det hyser jag inga större förhoppningar om då allt tydligen hänger på tabellplacering.
Citera
2007-08-18, 15:14
Medlem
Dugarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Hur gör man för att stoppa en glidtackling på sjöblött gräs? Bara undrar?

Sen att Lance ville göra upp med Wernbloom efter matchen är ju ganska roligt, synd att han inte gick in för fajten, hade nog blivit en kort omgång...
Så han kan skylla på att han var extremt sen in i tacklingen för att gräset var blött? Låter ju löjligt.
Citera
2007-08-18, 15:29
Medlem
Nahibos avatar
måste bara fråga, vilken tråd kommer länken ifrån durden?

sen så jag inte är helt off topic, kom igen GAIS!
Citera
2007-08-18, 16:23
Medlem
urbanexplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Nu var det inte bajen vi pratade om utan "storlaget" IFK som inte vunnit Allsvenskan sedan mitten av 90-talet. Snart lika länge som den enda framgångsrika perioden sedan andra världskriget varade.
Jag vet att bajen inte är något storlag och att de oftast varvar bra säsonger med dåliga, men det skiter jag i. Jag gör inte som alla frölundfans som 1984 direkt stack över till IFK för att de var framgångrikare än frölundas fotbollslag.. "Nu när de har gått skilda vägar kan vi ju hålla på IFK"
Seriöst. Framgångar föder intresse, svårt att fatta eller? Gå och pissa i nåns ficka..
Citera
2007-08-18, 18:06
Medlem
Vagabondens avatar
Vilka pajasar GAIS är. Såg just målen på Sportscenter, den där målisen borde ju kickas. Vilka jävla baljor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in