2007-09-18, 01:18
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Möppen
De gör jag så mycket jag vill. Vi har iaf en uppåt gående trend! Ligger bara 1500 under ert snitt...

Inte så konstigt när ni spelar på Sveriges för tillfället bästa arena, medan vi spelar på den kanske sämsta arenan... Tror du att ni bara kommer ligga 1 500 under vårt snitt år 2009, när vår nya arena står klar?

Citat:
Ursprungligen postat av TrhY
Vad fan menar svinto-frillan?
Har han suttit och räknat alla lags ramträffar?

Nej, men SvFF gör.

/feldgrau
Citera
2007-09-18, 01:29
Medlem
Som Bajare hoppas jag på torst mot Ellos och IFK Sköteborg borta. Allt annat är en skandal, har dom spelat uruselt hela säsongen förutom perioden vi hade Kingson i mål så är det deras skyldighet att göra allt för att gårdarna eller solna aik inte ska vinna ett skit iår.
Citera
2007-09-18, 01:41
Medlem
TrhYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau

Nej, men SvFF gör.

/feldgrau
Jävlar i min lilla låda.
En upp till dig, Nanne.
Bjuder dig på gravöl i Kalmar när vi tagit guld.
Citera
2007-09-18, 01:44
Medlem
Corduners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jansdieter
Kolla på FAN-TV på svenskafans och se domaren förklara att fjärdedomaren misstagit hans signal som just var tre minuter. Precis som jag sa innan.
FANtv.se

Anledningen till att stopptiden annonseras är ju för att spelare, publik och andra ska känna till den. Om nu ett missförstånd har skett så får han väl ställa det till rätta? Med tanke på både skylten och speakern så borde han ju rimligen inte kunna missa det.

Oavsett anledning vore pensionering önskvärt.
Citera
2007-09-18, 07:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrhY
Kanske Bajen och dif borde slås ihop för att kunna konkurrera?

Deras 16000-17000 åskådare ihop räcker nästan till en snematch på Råsunda.

Konstig publiksiffra igår faktiskt. ~9700 ? Vad händer med håkkyklubben?
Citera
2007-09-18, 09:33
Medlem
erikbes avatar
http://svt.se/svttext/tv/pages/304.html

De allsvenska domarna vill bli proffs, det är dom inte ensamma om
Citera
2007-09-18, 10:02
Medlem
jansdieters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JItterbugg
Som Bajare hoppas jag på torst mot Ellos och IFK Sköteborg borta. Allt annat är en skandal, har dom spelat uruselt hela säsongen förutom perioden vi hade Kingson i mål så är det deras skyldighet att göra allt för att gårdarna eller solna aik inte ska vinna ett skit iår.

Vrak (eller ska jag säga loser)-mentaliteten visar sig ännu en gång. Känner igen det från nånstans. Visst ja, 2006 var det samma visa.

Och hey, du ska väl vara glad. Ni råkade gå vidare mot Fredrikstad på ett bananskal och ni lär ju iaf inte åka ut. Lycka till mot Braga. Eller snarare; håll ner siffrorna så ni inte skämmer ut Sverige i härlig ellosmanér.
Citera
2007-09-18, 10:34
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jansdieter
Vrak (eller ska jag säga loser)-mentaliteten visar sig ännu en gång. Känner igen det från nånstans. Visst ja, 2006 var det samma visa.

Och hey, du ska väl vara glad. Ni råkade gå vidare mot Fredrikstad på ett bananskal och ni lär ju iaf inte åka ut. Lycka till mot Braga. Eller snarare; håll ner siffrorna så ni inte skämmer ut Sverige i härlig ellosmanér.

Humor, eller inte

Du menar att vi inte ska göra som gnaget och torska mot ett korplag? Oavsett hur vi går mot Braga är det bara löjligt att nämna att Sverige skulle skämmas för Hammarbys insats, efter Utrecht och Fredrikstad så kan du vara tyst.

loosermentaliteten blandar du nog ihop med 2001 då ni gnagare insisterade på att laget skulle vika ner sig för att försöka förhindra dif att vinna trots chans på europaspel.

edit: Idioter som vill att vi viker ner oss mot Ellos och Göteborg kan ju börja heja på BP, två vinster där och vi har chans på europaspel.
Citera
2007-09-18, 11:06
Medlem
Nowhere Hills avatar
Ofattbar publiksiffra på stadion igår... alla spenderat sina pengar på derby biljetter mån tro ?
Klart att intresse dalar och sviktar ibland men att sjunka ner till 9,000 för en sådan pass viktig match verkar blekt.
Vill minnas att senast AIK säkrade ett sm guld gjordes det inför magra 18,000 (1998) Förra säsongen när det vankades en möjlighet kom det nästan 31,000.
Har nämnt det förr men det känns verkligen som CL utflyktens nyfunna gnagare blev kvar och är kvar 9 år senare. Tacksamt. Stort med CL spel, stort av AIK att behålla folket trots ringa framgångar sista 9 år.
Citera
2007-09-18, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Det brukar komma mer folk när det går bra för Djurgården.

Till skilnad från alla andra lag där det kommer mindre publik när det går bra eller vaddå?
Citera
2007-09-18, 11:52
Medlem
Möppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nowhere Hill
Ofattbar publiksiffra på stadion igår... alla spenderat sina pengar på derby biljetter mån tro ?
Klart att intresse dalar och sviktar ibland men att sjunka ner till 9,000 för en sådan pass viktig match verkar blekt.
Vill minnas att senast AIK säkrade ett sm guld gjordes det inför magra 18,000 (1998) Förra säsongen när det vankades en möjlighet kom det nästan 31,000.
Har nämnt det förr men det känns verkligen som CL utflyktens nyfunna gnagare blev kvar och är kvar 9 år senare. Tacksamt. Stort med CL spel, stort av AIK att behålla folket trots ringa framgångar sista 9 år.

För engångs skull håller jag med en aik:are fullt ut. Vad händer här näst?
Citera
2007-09-18, 12:22
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
säger ungefär som Fula gubben sa igår fast tvärtom. Tack DIF för att ni tappar poäng

BALLE

Tycker ändå vi har det enklaste programmet kvar av lagen i topp... och det kanske behövs.

Over and out. Jämngrå höstslätstrukenhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in