2007-03-13, 01:06
Medlem
pettson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butcher
Vi ligger ju inte på hans nivå, men tror han menar att han först kan se in i framtiden, trots att han senare i samma mening påstår att han inte kan göra det, och tror att han sedan mobbar mig för något han själv kan göra, men ändå inte. Han kanske har teleporterat sig, eller använt sina hemliga superkrafter och besökt framtiden. Eller så är han schizofren. Han är vettig C.A.Tl.

Det enda jag ser i min spåkula är att Allsvenskan inte har börjat ännu, och att det finns 14 lag som just nu ligger på lika många poäng. Förutom AIK då, som leder någon sorts intern försäsongs-serie med sig själva.

aik beröööööööör...

Ja det är väl bara att be till gudarna att jag någon gång kommer att bli upplyst och se det som alla gnagare ser som en självklarhet utan att en enda match spelats.
Citera
2007-03-13, 07:16
Medlem
C.A.Tls avatar
Det som är tragisk är väl snarare att alla tar mig så jävla seriöst
Citera
2007-03-13, 07:16
Medlem
erikbes avatar
Fan vad sugen man är nu. Trots uteblivna IFK-värvningar och tveksamma resultat i träningsmatcherna
Citera
2007-03-13, 08:01
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahruon
Ahh vilka argument... Ni vinner inte guld i år det kanske inte vi heller gör, men vi kommer vinna derbymatcherna och publikmatchen. Och det betyder mycket vad du än säger.

Ja, med tanke på att du inte lyckas prestera ett svar så förstår jag att du inte lyckas förstå eller begripa mitt inlägg. Hellre guld än derbyseger säger nog alla Djurgårdare, medan en aikare säger precis tvärtom. Jag förstår precis att du inte förstår.
Citera
2007-03-13, 10:01
Medlem
Frank Shamrocks avatar
Vi Bajare verkar lysa med vår frånvaro i den här tråden. Det klart, har inte varit mycket att skriva om annat än att ta emot spott och spe av andra... 1-1 mot Syrianska, 3-2 mot norrköping och en katastrof mot bp. Jaja, tur att det bara är försäsong iaf och den här säsongens mantra är att det bara är ett lag som åker ur. Det måste vara ngn som är sämre än Bajen...
Citera
2007-03-13, 10:34
Bannlyst
Det verkar som om bananerna i Pyjamas vill tvätta bort den stämpeln till den här säsongen och i stället lät man ett litet barn sitta och leka med lite färg och stänka lite när årets matchtröjor gjordes...

http://shop.ifkgoteborg.se/images/t605.jpg
Citera
2007-03-13, 10:41
Medlem
Frank Shamrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Det verkar som om bananerna i Pyjamas vill tvätta bort den stämpeln till den här säsongen och i stället lät man ett litet barn sitta och leka med lite färg och stänka lite när årets matchtröjor gjordes...

Hahaha, oh fy fan. Det var det jävligaste jag sett. Men jag ska inte kasta sten i mitt glashus. Tröjorna som vi hade mot FCK såg jäkligt taskiga ut, är inte 100 på att samarbetet med Nike kommer att ge oss snygga tröjor. Kom tillbaks Kappa, allt är förlåtet
Citera
2007-03-13, 11:06
Medlem
Citat:

Ja jävlar, de är inte snygga. Men den är väl inte ny? Den har det gnällts åp så mycket senaste året att jag trodde de plockade bort den?
Men kul att du är intresserad av att köpa lite grejer Klevis, du är välkommen.
Hur ser Aiks utbud ut i år förresten? En bomberjacka, ett par för korta jeans, en upprullad mössa och Dc Martens antar jag?

För övrigt, kan inte någon Moderator hålla lite ordning och låta Klevis, Vagabonden och några fler 18åriga gnagetfans mäta sina kukar i en egen tråd?
Citera
2007-03-13, 11:23
Medlem
erikbes avatar
Citat:

Såg en kille med en sådan tröja för nåt år sedan och var övertygad att den var inköpt typ 1996 och fick en chock när den var ny i shoppen
Citera
2007-03-13, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Hur ser Aiks utbud ut i år förresten? En bomberjacka, ett par för korta jeans, en upprullad mössa och Dc Martens antar jag?
Hellre det än den här fjollkreationen.

http://shop.ifkgoteborg.se/images/k675.jpg

Så tuttinuttig...

Citera
2007-03-13, 13:00
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butcher
Varför vinner AIK guld, vad är det som gör ditt kära AIK så mycket bättre, vad gör de resterande 13 lagen sämre? Sedan kan vi snacka på samma nivå.

Du (m fl) kanske inte ska ta ett par troll på allt för hårt allvar...?

Nu tror jag visserligen 'vi' har bra chans på guldet, om det är 'sålna-hybris' eller inte vet jag inte. Varför ska man inte satsa på att vinna när man kom tvåa året innan och har en mycket bättre trupp...?

Hoppas vid gud att nivån blir högre i den officiella allsvenskan-tråden än vad den är här...
Citera
2007-03-13, 13:30
Medlem
Corduners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Vi har överlägset flest säsonger och ni leder med ett guld mer än oss. Grattis.
Men ser du inte vad det står? Ni har tre allsvenska guld, vi har sju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in