Citat:
Ursprungligen postat av taags
Kan inte vara lätt för stackars Kalmar trots att dem gör flest mål av alla så är dem ändå skit tråkiga

Det handlar ju inte om hur många man gör, utan hur man gör dom. Det ska vara grymma tempoväxlingar, klackar och sköna dribblingar. Cykelsparkar framför målvakten och läckra lobbar över huvudet på motståndarna. Bollarna ska stå som strutar i nätet vid varje frispark som slås minst 30 meter utanför mål. Alla bajens, och Stockholmslagen och en del Göteborgslag över huvudtaget har ju minst 3 mittfältare som är begåvade med Stankovic-fötter. Det är ju inte för intet som dom lagen är roligare än bönnerna från lann'et.
Ok, det är inte schysst att raljera så om Hammarby, som är en sympatisk klubb egentligen. Men jag tror ändå att Kff spelar riktigt gristråkig fotboll idag och klacksparkarna är signerade av grönvita spelare.