Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Men du och han är i allra högsta grad sammankopplade redan.
Citat:
Ojojoj är du ledig hela natten, för det här kan ta tid?
Nej då allvarligt talat så är det en mängd orsaker som har odlat fram mitt aik hat, bland annat den brist på ödmjukhet som lagets supportrar innehar men långt ifrån bara det, men hur mycket jag än hatar er (och många andra lag) så innebär inte det att jag ändå kan se på saker och ting på ett objektivt sätt, jag vill minnas att jag har tippat er som 2:a i årets Tippa Allsvenskan tråd här på fb t.ex.
EDIT: 3:a har jag tippat er.
Men är inte allsvenskan ganska övermätt på ödmjukhet? Varför är kaxighet så dåligt? Jantelagen månne?
Bra tippning även om du har fel. Fan, det är svårt att tycka illa om dig. Rolig och har en bra avatar.
P:S NEJ, jag smörar inte, jag är bara mig själv.

D:S