2007-05-19, 13:14
Medlem
jansdieters avatar
Men jag förstår ändå inte. Per Verner har ju varit riktigt bra när han fått spela. Han verkar ha ett bra steg, bra passningsspel och bra blick. Jag hoppas verkligen han får spela mot Halmstad.
Patrik Karlsson har inte fått en så skön start. Tror han kommer få visa upp sig i Svenska Cupen mot peking i veckan som kommer iallafall.

Det känns som att en ev. värvning av NEJ (jävligt rolig förkortning) ligger bakom nåt annat. Antingen så är någon på väg bort eller så har NN inte förtroende för vissa. Jag tror på båda delarna.
Citera
2007-05-19, 15:07
Medlem
Polackjävels avatar
Pervert är nog tänkt som en värvning på längre sikt. Han har kvalitéer men ser skakig ut just nu. Tror att vi kommer få se mer av honom längre fram. Medan så behöver vi en klippa bredvid Sandberg. Carlsson är för dålig med boll och Arnefjord går ju inte direkt in och äger. NEJ skulle vara en bra kugge i vårt - för tillfället - ängsliga lag
Citera
2007-05-19, 16:41
Medlem
Made of stones avatar
Sommaren ser onekligen mycket trevlig ur ett AIK perspektiv. Ligger vi bland dem fyra första när serien vänder är jag mer än nöjd. Vi får tillbaka både Khari (endast sett honom i träningsmatcher) och Özkan (utomordentligt bra i slutet av förra säsongen) som är riktigt, riktigt bra. Och förutom dessa två kommer även, eventuellt, NEJ att ansluta till truppen. Jag klagar inte.[/quote]

Jaha så både Khari och Özkan är på bättringsvägen? Intressant. Ni får ursäkta en Gnagare som inte har haft så bra koll på fotbollen dom senaste dagarna.. På Sverigescenen läste jag förresten att AIK har en anfallare på G, undra vem..
Citera
2007-05-19, 16:46
Medlem
Bombardirs avatar
Personligen så tycker jag att Ola bör göra sig av med Patrik Karlsson och Gernt så fort som möjligt. Dessa båda har hittils inte stått för en enda OK insats under hela säsongen.
Citera
2007-05-19, 17:16
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardir
Personligen så tycker jag att Ola bör göra sig av med Patrik Karlsson och Gernt så fort som möjligt. Dessa båda har hittils inte stått för en enda OK insats under hela säsongen.

Japp, sälj dem fort som fan. Gerndt har ju faktiskt fått en match på sig och kom ifrån Division 1 och Patrik Karlsson har väl fått två matcher från start på sig och kom från Gefle.

Idiot.
Citera
2007-05-19, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Made of stone
Sommaren ser onekligen mycket trevlig ur ett AIK perspektiv. Ligger vi bland dem fyra första när serien vänder är jag mer än nöjd. Vi får tillbaka både Khari (endast sett honom i träningsmatcher) och Özkan (utomordentligt bra i slutet av förra säsongen) som är riktigt, riktigt bra. Och förutom dessa två kommer även, eventuellt, NEJ att ansluta till truppen. Jag klagar inte.

Jaha så både Khari och Özkan är på bättringsvägen? Intressant. Ni får ursäkta en Gnagare som inte har haft så bra koll på fotbollen dom senaste dagarna.. På Sverigescenen läste jag förresten att AIK har en anfallare på G, undra vem..[/quote]
Jo, med hjälp av FAN-tv får man reda på det mesta. Özkan har redan börjat med boll, det gäller även Khari. Båda beräknas vara redo för fight om drygt två veckor. (dvs. efter Djurgårdsmatchen)
Citera
2007-05-19, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ery3
Jaha så både Khari och Özkan är på bättringsvägen? Intressant. Ni får ursäkta en Gnagare som inte har haft så bra koll på fotbollen dom senaste dagarna.. På Sverigescenen läste jag förresten att AIK har en anfallare på G, undra vem..
Jo, med hjälp av FAN-tv får man reda på det mesta. Özkan har redan börjat med boll, det gäller även Khari. Båda beräknas vara redo för fight om drygt två veckor. (dvs. efter Djurgårdsmatchen)
Citera
2007-05-19, 19:39
Medlem
Made of stones avatar
OK. Bra om vi får igång dom två spelarna..

Synd dock om dom missar derbyt. Men nu börjar jag längta extremt mycket till Sveriges enda RIKTIGA derby
Citera
2007-05-20, 09:23
Medlem
erikbes avatar
Fick en liten hälsning från Peru i morses pga mitt Vasquez-klipp på youtube. Inte så uppskattat att tala om att Andres vill spela för Sverige en dag

Citat:
"you better shut up and fuck your mother 'cause vasquez is peruvian not fucking swedish AND HE WOUDL LIKE TO PLAY FOR HIS COUNTRY: PERU NOT FOR FUCKNIG SWEDEN, fuck your conutry, you racits qho doesn't accepts people from other races, i want destrucion for your ass hole country and long live PERU!!!!!!!!11"
Citera
2007-05-20, 11:27
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardir

Jag håller med. Ta upp några killar från juniorlaget istället. De måste vara bättre.

Det var ett skämt alltså. Bristen på tålamod med spelare och övertron på juniorer är ett genomgående tema bland fans. Lugna er lite granna.
Citera
2007-05-20, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Fick en liten hälsning från Peru i morses pga mitt Vasquez-klipp på youtube. Inte så uppskattat att tala om att Andres vill spela för Sverige en dag
Vad ska man säga annat än att YouTube har dragit till sig en hel del galningar. Pinsamt låg nivå på vissa i sina hätska inlägg och man ser på dem att de är skrivna med fullaste allvar men de saknar intellekt och förmåga att uttrycka sig genom argument. Du skulle ta och lägga in klippet (med text) när Vasquez säger att han helst spelat för svenska landslaget.

Sedan är det löjligt att det skulle finnas någon form av peruansk identitet när 80% är spanjorer och har man då inte något nära förhållande till landet mer än lite släktingar kan man väl lika gärna spela för venezuela eller något annat latinamerikanskt land.

Blev förresten mordhotad av en svensk turk med rasistiska tillmälen mot Sverige bara för jag kommenterade de sekulära demonstrationerna i Turkiet med att de kunde lägga ned flaggorna för de är inte välkomna in i unionen ändån.
Citera
2007-05-20, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe

länk till ditt klipp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in