2007-04-16, 20:35
  #1465
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppimpen
Vilka från forumet ska ner imorgon till Sveriges baksida föressten?

Undertecknad.

Tar du buss eller bil?
Citera
2007-04-16, 20:46
  #1466
Medlem
Fula Gubbens avatar
Låter som Djurgården gör en bra match mot Halmstad... någon som ser den? Matchreferat uppskattas.

"Ingen seger utan vår neger"

- F.G
Citera
2007-04-16, 20:54
  #1467
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Låter som Djurgården gör en bra match mot Halmstad... någon som ser den? Matchreferat uppskattas.

"Ingen seger utan vår neger"

- F.G

2-0

Mål : Jones och Dahlberg.
Citera
2007-04-16, 21:08
  #1468
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Låter som Djurgården gör en bra match mot Halmstad... någon som ser den? Matchreferat uppskattas.

"Ingen seger utan vår neger"

- F.G

I all hast och i all korthet

Plus
- Spelet, såväl framåt som bakåt
- Chanserna, vi var närmare 3 än hbk 2
- Det hårda jobbet, Jonson - Komac - Davids regerade
- Djurgårdspubliken regerade som vanligt

Minus
- Oförmågan att göra mål på hörna, jösses ...
- Arneng, har inte funnit formen
- Ingen plan i anfallsspelet, chanser kom och gick men var är spelidén?
- Publiksiffran ... de som inte kom

Summa summarum
- En dag på jobbet
- 3 välförtjänta poäng

Övrigt
- Snäll match med ett par heta situationer
- DIF tillät inte HBK att spela sitt spel, men Djuric och någon till HBK som jag inte minns just nu arbetade både hårt och bra
Citera
2007-04-16, 21:30
  #1469
Medlem
Cruachans avatar
Woho mitt tips om 1-0 till Malmö gick hem!
Citera
2007-04-16, 21:56
  #1470
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
I all hast och i all korthet


Minus

- Publiksiffran ... de som inte kom

Hur många var ni?
Citera
2007-04-16, 21:57
  #1471
Bannlyst
Djurgården spelar ut Halmstad i första halvleken, men är tämligen uddlösa. DIF gör 1-0 efter att ha kommit två mot noll och Jones kan enkelt peta in en boll i öppet mål. Jonson sprang kopiöst och tacklades, vann bollar, glidtacklade, fintade, nickade... Han spelade ut hela registret nonstop under 45 minuter.

I andra var han förståeligt nog blekare liksom resten av laget som mest verkade vilja försvara ledningen vilket de gör bra. Dahlberg punkterar med 2-0 på en hörna i slutminuterna.

F.ö kan de 3-5k som inte kom idag dra åt helvete och stanna hemma resten av säsongen.
Citera
2007-04-16, 22:00
  #1472
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
F.ö kan de 3-5k som inte kom idag dra åt helvete och stanna hemma resten av säsongen.

Ni var alltså 1200?
Citera
2007-04-16, 22:00
  #1473
Medlem
lukaszs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Woho mitt tips om 1-0 till Malmö gick hem!

Ja, det var ju bra, men segern var det enda positiva i hela matchen.
MFF var helt åt helvete efter 10 min.
Nä, detta duger inte på långa vägar, rejäl skärpning krävs. Endast 17602 på stadion en solig vårdag inte så bra det heller, även om motståndet hette GAIS.
Kan notera att insläppet funka dåligt, jag hann precis in för att se 1-0 och då var det 80 meter kö bakom mig.
Citera
2007-04-16, 22:07
  #1474
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Ni var alltså 1200?

Hur tänker du nu? Seriöst, hur fan tänker du nu?
Citera
2007-04-16, 22:11
  #1475
Medlem
WGEs avatar
Aaaaaaaaaahhh,, 3 underbara poäng till DIF

Såg inte matchen då jag inte hade tid att åka till sthlm
Citera
2007-04-16, 22:13
  #1476
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Kuken, mina vänner har blivit sjuka så jag kanske inte kan åka ner med dem.

Därför finns det kanske två biljetter och två platser kvar i en bil. PM:a om intresse finns.

Är det permobil ni åker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in