Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Låter som Djurgården gör en bra match mot Halmstad... någon som ser den? Matchreferat uppskattas.
"Ingen seger utan vår neger"
- F.G
I all hast och i all korthet
Plus
- Spelet, såväl framåt som bakåt
- Chanserna, vi var närmare 3 än hbk 2
- Det hårda jobbet, Jonson - Komac - Davids regerade
- Djurgårdspubliken regerade som vanligt
Minus
- Oförmågan att göra mål på hörna, jösses ...
- Arneng, har inte funnit formen
- Ingen plan i anfallsspelet, chanser kom och gick men var är spelidén?
- Publiksiffran ... de som inte kom
Summa summarum
- En dag på jobbet
- 3 välförtjänta poäng
Övrigt
- Snäll match med ett par heta situationer
- DIF tillät inte HBK att spela sitt spel, men Djuric och någon till HBK som jag inte minns just nu arbetade både hårt och bra